Joo cobwebbiä näyttäisi parta olevan, mutta itse sientä, jota on oletettu tarvijuurekkaaksi, en osaa tunnistaa enkä ota kantaa siihen.
Ymppää sienikakku multaan ja anna sienien kasvaa kasvien juuresta, ovat hienoja koristeita ja parhaimmassa tapauksessa muodostavan jonkinlaisen symbioosin kasvin kanssa. Pahimmassa tapauksessa homehduttavat mullan, mutta multa sisältää niin paljon muitakin mikrobeja, eli jos saat tuuletettua mullan pinnan suht hyvin, homeet eivät ala viihtymään mullan pinnalla niin herkästi. Jos multa homehtuu, on multien vaihto edessä. Leikkaa ymppäystä ennen homehtunut kohta pois. Pidä siis multaan ympättyä kukkaruukkua vaikka ikkunalaudalla ilman mitään erikoisuuksia. Olen kasvattanut itse cubensista kukkaruukussa ikkunalaudalla, olosuhteisiin nähden hyvällä menestyksellä, ja joskus nakkaankin loppuunkäytetyt kasualustat tai homehtuneiden kasvualustojen terveet rippeet kukkaruukkujen multaan, josta voi jonkin ajan kuluttua ilmestyä pari kaunista sientä. Kosteutta tulee olla mullassa sopivasti, eli se ei saa olla läpimärkää, kuivaa tai tiivistä, vaan huokoista ja kosteahkoa. Vermikuliitilla ohuesti ruukun kattaminen voi helpottaa kosteustasapainon ylläpitämistä vapaassa huoneilmassa.
Tiivistettynä; ymppäys multaan ja kyseisen mullan siirto kasvatuslaatikosta normaaliin huoneilmaan = kauniita koristeita kasvien juurella.