Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Lähteitä.

Poissa apilakapina

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
Tervehdys hipit.
Noniin mulla on vähän kiusallinen tilanne. Teen projektisuunnitelmaa koululle mihin sisältyisi sienten kasvatus ja rihmaston, tarkemminottaen niiden kudosten, tutkiminen ja manipulointi. Pistin sitten viestiä ja kyselin mitä tarpeita voisi koulu tarjota, vastaukseksi tuli että pitäisi pistää jotain listaa tj jostain vastaavasta kasvattelukokeiluista tutkimuksista tj lähteeksi.   Sittenhän minä ajattelin että hitto. Emmie voi laittaa että "noku taikasienifoorumilla näin sanottiin" (vaikka olen vakuuttunut foorumien asiantuntemuksen tasosta).

Elikkä. keksiskö joku mistä katsella jotain dataa aiheesta mykologia ja kasvattely joka nyt ei aivan suoraan viittailisi tähän tiettyyh KÖH alakulttuuriin tai lainailisi McKennaa jatkuvasti?

Projektina ajattelin siis kasvatella jotain ruokasienten rihmastoja labraolosuhteissa, ja koittaa vähän jopa jalostella niitä tarkoituksiini. Hakusessa siis tehokas tapa tuottaa nopeasti paljolti rihmastoa. steriiliys ei ole ongelmana.

Ja terve kaikille. tämä on ensimmäinen postaukseni foorumeille ja heti vaatimasssa vastauksia! (Ja kyllä.. käytän googlea.. ja kyllä.. käyn läpi vanhoja viestiketjuja)


Poissa Hukkumiskuolemistani

    • Viestejä: 47
    • Karma: 15
    • Profiili
Paul Stametsin Growing Gourmet and Medicinal Mushrooms -kirja vois tulla kyseeseen. Helsingissä tota ainakin löytyy yliopiston kirjastosta ja internetistä löytyy PDF -muodossa. Ja foorumin media-osastosta löytyy The Mushroom Cultivator: A Practical Guide to Growing Mushrooms at Home (Stamets & Chilton, 1984).
Confusion will be my epitaph?


Poissa apilakapina

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
Mahtavaa. juuri näin. :)

Toisena. Kasvatteleeko jengi ruokasieniä tai muita sosiaalisesti hyväksyttävämpiä sienimalleja. Ajattelin itiöitä tilata ja tarttisin jonkun luotettavan lähteen. :) Luonnosta keräisin jossei ois talvi :P
Ja mielunmin sieniä mitä vois agarissa ainakin alkuun kasvatella.


Poissa apilakapina

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
Ei vitsi.. mahtava tuo kirjasto osio tääl :O


Poissa apilakapina

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili