Hei kaikille.
Olen päättänyt kokeilla sieniä terapiamielessä päihderiippuvuuteni hoitoon, kokemusta päihteistä on n.15v ensikosketukset joskus 7v. alkoholin kanssa (kunnon känni) maisteltua tullu varmaan ennen sitäkin. 12-13v. lähtien alkoi alkon kans sit lähes joka vkl kännääminen ja jo niistä lähtien se on ollut aina pelkästään sitä et saa päätä sekasin. 17v. tuli sitten kovat huumeet käyttöön ja melkein heti iv. käyttöö, lähinnä nopsaa sillon joitakin kertoja hitaita. Viimeset 4v on sitten ollu kovempaa käyttöä 2011-2013 selvät päivät voi laskee varmaan sormilla, tuosta loppuaika enimmäkseen hiasta joka päivä + siihen mitä sattu millonki saamaan. Sit lähin katkolle ja sen jälkeen ollut seilalua ees taas. A-klinikalla käyn säännöllisesti juttelemassa ja omakohtaista keskustelua käyn itseni kanssa lähes päivittäin, paljo oon mennyt eteenpäin näilläkin eväillä.
Psykedeelien tullessa eteeni kun oon tutkinu eri terapia muotoja on mielenkiintoni kasvanut koko ajan ja ensimmäistä kertaa oon kunnolla perehtynyt aineeseen mitä oon ottamassa, toki en ole sitä nyt päihtymis mielessä ottamassakaan.
Olen tullut siihen lopputulokseen et sienet on se millä haluan lähtä aloittamaan. Deeleistä ei ole kokemusta Kannabista enempää ilokaasua olen ottanut kannabiksen kanssa pari kertaa.
Olen tätä miettinyt jonkun puol v. ja nyt kk verran akttivisesti etsinyt tietoa ja lukenut kokemuksia (Suuri kiitos tästä foorumista
) Nyt rupeis oleen se hetki käsillä kun pääsen tutkailemaan itseäni, teen sen kaverini kanssa kahdestaan ja hän toimii vahtina/oppaana matkallani hänellä on paljon kokemusta deeleistä joten voin luottavaisin mielen lähtä kokeilemaan.
Mutta sitä halusin vielä kysyä että onko muilla kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta ja minkälaista muutosta on tapahtunu jos on tapahtunut? Tulen itse jakamaan kokemukseni täällä kera mietteiden ja pohdintojen.
Niin ja sitten henkisyyteni on myöskin kasvanut tässä tosi suurin harppauksin vuoden aikana, on mietityttänyt se että lähdenkö sitten enemmän sinne suuntaan matkallani vai pääsenkö käsittelemään ongelmiani päihteiden suhteen tai sitä mistä ne juontaa juurensa?
Toivottavasti ei ole liian sekava teksti (ensimmäinen teksti tälläiselle foorumille).
ps. Taisin jo kiittää tästä forumista ja informaatiosta mitä täältä olen saanut mut teen sen vielä kertaalleen, kiitos ja kumarrus.