Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

eka sieni trippi kohta tulossa.

Poissa trippihippi21

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 1
  • mieleni tekee matkata mieleni maahan.
    • Profiili
Elikkäs olen 18v mies henkilö, joka on polttanut jo pienestä pitäen pilveä (en suosittele aloittamaan liian nuorena) ja kokeilut ekstaasia kahdesti amfetamiinia kerran ja happoja olen syönyt jo aika usean kerran kuluneen vuoden aikana.

Tarkoituksena on syödä ensi viikolla 4,5g kuivatuja cubensiksia, koska en missään nimessä halua ns. vajari trippiä ja olen vetänyt jo kohtuu annoksia happoa (parhaimillaan n. 450ug). Koen halitsevani mieleni hyvin lsd:een vaikutuksen alaisena, mutta onko tämä 4,5g ensi annokseni liian yläkanttiin vaiko se sopiva?
Me elämme harhakuvien maassa. Harhaan johtavien kuvien maassa, nähdäksemme todelisuuden tarvitsemme vain lisää harhoja


Poissa Kosminen Nauraja

    • Viestejä: 374
    • Karma: 111
  • Narkkinointipäällikkö
    • Profiili
Lyhyen ja ytimekkään kuvauksen perusteella vaikuttaa siltä että tiedät mitä olet tekemässä.

Terence McKenna - The Message
Printtiversio Taika -oppaasta on tilattavissa Tajunta -kaupasta.
Kaikki pdf-kieliversiot nyt Magiska Molekyler Wikissä


Poissa Lähiötonttu

    • Viestejä: 117
    • Karma: 12
    • Profiili
Elikkäs olen 18v mies henkilö, joka on polttanut jo pienestä pitäen pilveä (en suosittele aloittamaan liian nuorena) ja kokeilut ekstaasia kahdesti amfetamiinia kerran ja happoja olen syönyt jo aika usean kerran kuluneen vuoden aikana.

Tarkoituksena on syödä ensi viikolla 4,5g kuivatuja cubensiksia, koska en missään nimessä halua ns. vajari trippiä ja olen vetänyt jo kohtuu annoksia happoa (parhaimillaan n. 450ug). Koen halitsevani mieleni hyvin lsd:een vaikutuksen alaisena, mutta onko tämä 4,5g ensi annokseni liian yläkanttiin vaiko se sopiva?

Sopivuus liittyy aika paljon siihen että mitä olet hakemassa ja mikä se settingi on.

Terapeuttisessa kontekstissa tuo on kai suurinpiirten se sweet spot, ainakin taannoisen tutkimuksen mukaan. Tuossa terapeuttisessa settingissä ihmiset ovat omassa todellisuudessaan silmälaput silmillä eivätkä kommunikoi ulkoisen todellisuuden kanssa enempää kuin on pakko. Jos taas tarkoitus on mennä bileisiin niin tuo on aika lailla liikaa ja aiheuttaa aika sekavan olon joka voi olla aika pahasti stressaavaa ja ahdistavaa. Itse ajattelisin että tuo sisäavaruusmatkailu on se hedelmällisempi tie ja siihen tuo on aika passeli jos todella haluaa kohdata asioita.



Poissa trippihippi21

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 1
  • mieleni tekee matkata mieleni maahan.
    • Profiili
Joo eli ei tosiaan oo tarkotus mennä minnekkään bailuihin, bile ihminen kun en ole. Stetting on oma koti ja seurana on tyttöystäväni (ottaa myös mahd. 4, 5g) sekä pari läheistä kaveria. Hyvää musiikkia on katsottu jo etukäteen ja tarkotuksena on ostaa muutamaa eri hedelmää ja tuoremehuja. Haluaisin saavuttaa syvällisiä ajatuksia ja tietenkin silmän iloa, sekä itselleni hapoista tuttua yhtenäisyyden ja rakkauden tunnetta. Tykkää nauttia psykedeelit ikään kuin tutkimis mielessä.  :)

Elikkäs onko tämä siis hyvä määrä?
Me elämme harhakuvien maassa. Harhaan johtavien kuvien maassa, nähdäksemme todelisuuden tarvitsemme vain lisää harhoja


Poissa Lähiötonttu

    • Viestejä: 117
    • Karma: 12
    • Profiili
Joo eli ei tosiaan oo tarkotus mennä minnekkään bailuihin, bile ihminen kun en ole. Stetting on oma koti ja seurana on tyttöystäväni (ottaa myös mahd. 4, 5g) sekä pari läheistä kaveria. Hyvää musiikkia on katsottu jo etukäteen ja tarkotuksena on ostaa muutamaa eri hedelmää ja tuoremehuja. Haluaisin saavuttaa syvällisiä ajatuksia ja tietenkin silmän iloa, sekä itselleni hapoista tuttua yhtenäisyyden ja rakkauden tunnetta. Tykkää nauttia psykedeelit ikään kuin tutkimis mielessä.  :)

Elikkäs onko tämä siis hyvä määrä?

En tuohon oikein kukaan osaa vastata. Hyvin voi mennä noin ja olla antoisaa. Tuolla annoksella et kovin paljoa kykene kauheasti kykene olemaan sosiaalinen ja parempi säästää se tilanteisiin jolloin on kognitiivisesti paremmassa vireessä siihen. Varmaan tyttöystävälle ok että vetäydyt välillä omaan todellisuuteesi. Hyvä että voi johonkin läheiseen ottaa yhteyttä ja vaikka halia jos tulee sellaiseen tarvetta.

Aivot toimivat sitten eri tavalla seuraavan viikon pari ja siitä ei kannata liikaa pärähtää vaan ottaa huomioon että kyseessä on kemiallinen sivuvaikutus joka menee ohitse.


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Itse suosittelisin ottamaan ennemin 3 grammaa kuin melkein 5g ensimmäisellä kerralla. Jos ette olisi nauttineet happoa koskaan, suosittelisin kahta grammaa. 3 grammaa on kuitenkin MINUN MIELESTÄNI jo suhteellisen vahva annostus, riippuen myös toki ympäristöstä, jossa sienet nauttii. Ilmeisesti teidän ei ainakaan tarvitse millään tavalla pidätellä trippiä, vaan voitte vain antaa kaiken vastaan tulevan tapahtua. Sienten vaikutus eroaa haposta muun muassa niin, ettei sienitrippiä ole läheskään niin helppoa hallita itse. Sienet vetää meiningin muutenkin todella paljon primitiivisemmäksi; ne voivat viedä vaikkapa "amazonjoen varteen Teonanactl-heimon shamaaniseremonian keskelle". On parempi aloittaa pienemmästä kuin suuremmasta annostuksesta aina uuden ja tuntemattoman substanssin kanssa.

Leppoisaa matkaa koko seurueelle joka tapauksessa riippumatta siitä mihin annostukseen päädytte. ;) Nauttikaa.
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Sienimiäs

    • Viestejä: 25
    • Karma: 1
    • Profiili
Melkein 5 gramaa on paljon sieniä, itse koin ensi trippini 2g annoksella ja se oli riittävästi psydeeli neitsyt minulle  . ota huomioon että sienet eivät vastaa happoa, hapoissa olet kuskina mutta sienissä pelkkänä apukuskina kuten joku sanoi.


Poissa Psilocybin Laden

    • Viestejä: 90
    • Karma: 28
    • Profiili
IMHO sen sijaan että puntaroi millintarkkaa annostusta, kannattaa keskittyä hoitamaan kuntoon set & setting. Hyvin pienelläkin annoksella saa paskan tripin väärissä olosuhteissa, mutta kun hoitaa kerralla ja hyvin matkan esipuhteet, voi huoletta h-hetkellä rouhaista reilummankin kourallisen tsaikkedeeliä koneistoon. Muutenkin se ajatus nousuissa, että mähän olen oikeasti valmistautunut tähän, hälventää hyvin tehokkaasti sitä alkurytinästä syntyvää epävarmuutta ja kuumotusta tulevasta. Jos sitä pitää alkaa epäröimään, et voinko mä nyt tripata oikeesti kunnolla, niin kannattaa suosiolla odottaa parempaa aikaa ja fiilistä. Tämä ei nyt aloituspostaajalle suoraan, vaan ihan yleisesti.
   Itse kanssa ekaa kertaa sienillä tripatessani söin samantien reilu nelisen grammaa ja se oli heittämällä parasta ikinä. Mukavampi se on muutenkin ensikertalaisena sukeltaa vaan rohkeasti pää edellä, sen sijaan että vähän käy kahlaamassa rannassa. En kannusta mihinkään, just sayin'  ;)


Poissa sieniseppo

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
älkää vetäkö sienieä ikinä LIIKAA!!! 
ovathan ne kivoja mutta otin märkänä 10g ja voin sanoa että se toimi vähän liikaa..
olen kokeillu vaikka mitä mutta ei ollu kivaa enään.. tuntu siltä että olis voinu hirteen vetää ittensä..
löysin hyvän sieni paikan mutta en lähe edes kattomaan niitä kun tekee sen verran pahaa :D

vai olisko pitäny vetää 100g märkänä kerralla? aloin vain pohtimaan


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
älkää vetäkö sienieä ikinä LIIKAA!!! 
ovathan ne kivoja mutta otin märkänä 10g ja voin sanoa että se toimi vähän liikaa..
olen kokeillu vaikka mitä mutta ei ollu kivaa enään.. tuntu siltä että olis voinu hirteen vetää ittensä..

Liiallisuus on aina suhteellista riippuen henkilöstä ja kokemuksenaikaisista olosuhteista. Jos noinkin pieni annos aiheuttaa jopa itsetuhoisia negaatioita, niin vikaa on luultavasti enemmänkin käyttäjän mielentilassa ja/tai ympäristössä kuin päihteessä itsessään. Ei todellakaan kannata ottaa kymmenkertaista annosta tuollaisessa tilanteessa.


Poissa TNrg

    • Viestejä: 37
    • Karma: 1
    • Profiili
ovathan ne kivoja mutta otin märkänä 10g ja voin sanoa että se toimi vähän liikaa..

Katsoitko yhtään paljonko tuo oli n. suunnilleen kappalemääränä? Ihan vaan mielenkiinnosta :)


Poissa sieniseppo

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
Katsoitko yhtään paljonko tuo oli n. suunnilleen kappalemääränä? Ihan vaan mielenkiinnosta :)
[/quote]
en laskenu määrää.. jos on vasta kerätty niin sanoisin että 5g olis sopiva.. olen vasta kaks kertaa kokeillu ja toisella kertaa otin tuplana krapulassa.. hui mikä olo oli


Poissa TNrg

    • Viestejä: 37
    • Karma: 1
    • Profiili
Katsoitko yhtään paljonko tuo oli n. suunnilleen kappalemääränä? Ihan vaan mielenkiinnosta :)
en laskenu määrää.. jos on vasta kerätty niin sanoisin että 5g olis sopiva.. olen vasta kaks kertaa kokeillu ja toisella kertaa otin tuplana krapulassa.. hui mikä olo oli
[/quote]

Jos kappalemäärinä laskee, niin mielestäni 15 kpl on aika hyvä jos haluaa vain ns. threshold-kokemuksen / varovaisen katsauksen ensimmäisellä kerralla :)