Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Kun kaikki katoaa..

Poissa Automaatio

    • Viestejä: 18
    • Karma: 0
  • Mikä minä olen?
    • Profiili
Huomio:

Tämä ei ole aivan normaali "trippistoori". Tämä on jotain mitä en voi selittää. Tämä on hetki 6g sienitripiltä. En edes yritä avata tätä koska se on mahdotonta. Sama kun yrittäisit kuvailla joen virtaamista niin tarkasti kun näet sen.

http://youtu.be/3fDLeSp5_Gw?t=2m Tämä musiikki "laukaisi" tämän joten pyydän kuunteleemaan tätä kun yritätte lukea tätä. Päädyin tähän musiikkiin "vahingossa" koska yritin etsiä samaiselta artistilta hänen rauhallisempia kappaleitaan, mutta kun kaikki on fraktaalimössöspiraalia niin se osottautui liian hankalaksi. VIRHE.

Teksti joltain tuntemattomalta ajalta, yritin julkaista tätä mutta Kissamake esti onneksi! Kiitos

onko TÄÄLLÄ KETÄMNÄMÄÄMÄMÄMÄMMÄMÄ AAAAGHGHGHGHHGGG  TÄMäää on trippi strooii

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


 IHMISIIIÄÄÄää
DEVIN

hiiri on lattialla, nmiiiin oon minkäin!!!! MINÄKIN!!

MIKÄ MINÄ OLEN???
en ole olento
en ole susussususjkfgbgjkhk

olen vain aistihavaíntojen summa!!!!!!!!!!!!

elän aistihavannoissani

MUSIIKISSA

kuvassa

 
NINUYA yrite
tämä on tripiltä!

tää on mun trippistoori

tää on mun

elämäåääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

ääää

mikä on elämä

mitä elämä on


elämä ei ole elämää ilman aistihavantoja!


Tämän jälkeen piirsin kuvan paintilla. Näette sen tässä:



Enempää en tällä hetkellä pysty selittämään. Anteeksi, olen vain kokemus  ;D


Poissa PTR

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
  • "En ole psykologi, mutta voin vilkaista" -Ray
    • Profiili
Koitetaas tällasta "sivullisen analyysia" näin yömyöhään.

Kenties henkilökohtaisen psykedelian malliesimerkki tekstin muodossa? Ainakin aloittajan omalta kohdalta  :)

Kuten keskuteluun pistin: "Devin on kyllä moniulotteista kamaa, jotta en ihmettelis jotta hiukan karkaa :D". Mun mielestä Devin otti otteeseen ja se näkyy alkupään tekstissä, kunnes lattian hiiri palauttaa jollain tasoa takaisin maanpäällisiin sfääreihin. Mutta miksi hiiri ja miksi lattiatasolla? Paluu ruohonjuuritasolle? Itsetuntoasioita vai yhteenkuuluvuus kaiken elollisen kanssa?

Pohdinta omasta olevaisuudesta on ilmeisesti kohtalaisen tunnettu tapahtuma psykedeeleillä ja tämä tapahtuu hetkessä "Mikä minä olen???". Miksi teksti ei pääse loppuun kolmannella rivillä? Määrittämisen vaikeus? Sitähän se toki muutenki voi olla.

Aistihavainnot kyllä vaikuttaa kaikkeen: aivojen kehittymisestä aina ihmisten välisiin vuorovaikutuksiin. Tässä vaiheessa siis erittäin oikeilla jäljillä. Mutta määrittääkö aistihavainnot ihmisen vai onko havainnoijalla mitään mahdollisuutta vaikuttaa havaintoihin tai niiden tulkintaan? Onko elämä sarja kemiallisia sarjareaktioita, jonka alkusysäys laitettiin liikkeelle jo aikojen alussa?

Kuva on mielenkiintonen. Mikä on kuvan ihmishahmo? Trippistoorissa ennen kuvaa tulee esiin "elän aistihavainnoissani...MUSIIKISSA...kuvassa..tämä on mun.....mun trippistoori". Egokuoleman jälkeinen paluu? No kuitenkin. Pelkistetty ihmishahmo, josta yksityiskohtana loistaa punainen täplä siinä, missä about pää pitäisi olla. Onko kyseessä silmä? Miksi punainen ja miksi juuri silmä on merkattu? Silmän lisäksi kädet on veistelty kuvaan. Aikalailla ensimmäisiä ruumiinosia, joihin kiinnittää ihmisessä huomiota normaaleissa kanssakäymisissä. Perseentiirailuja kaupungilla ei lasketa.

Vieressä oleva "möykky", eli mustareunainen haamu jonka sisällä sinisellä kirjaimia? Piirteet vastaavat kuin "omakuvassa", eli kallistus vasemmalle. Miksi vastaavat muodot? Sinisistä kirjaimista ensimmäisenä tuli mielee ASA, mutta tällä kertaa ei taidettu viitata asetyylisalisyylihappoon. Ruskea "bentseenirengas" hahmojen välillä...miksi se on siinä?

Tässä asiat, jotka tulivat päällimäisenä mieleen stoorista ja kuvasta. Jotenkin uskon, että kaikki ajatukset ja tuotuokset eivät tule täysin sattumalta ja monelle saadaan jonkinlainen "järkevä" selitys. Psykedeelejä tai ei, niin tuotokset ovat omien aivojen aikaansaamia. Koittaako alitajunta puskea ilmoille suuria totuuksia maailmasta, itsestä vai molemmista? Vai onko olemassa täysin abstrakteja ajatuksia ja tuotoksia, joilla ei ole jotain lähtötasoa?

Kaiken kaikkiaan siis ajatuksia herätävä kirjoitus ja mielenkiintoinen silmäys tajunnanvirtaan. Mikäli löydät niitä vaatteita suurille tunteille ja ajatuksille, niin kerro ja avaa asioita enemmän jatkoon :)



Poissa Automaatio

    • Viestejä: 18
    • Karma: 0
  • Mikä minä olen?
    • Profiili
Kiitos todella hienosta analysoinnista. Herätti paljon ajatuksia ja mietteitä. Tällä hetkellä en oikeastaan halua pukea kokemusta sanoiksi koska silloin määrittelisin sen niin että tämä tarkoittaa tätä ja tämä tätä. Se sulkisi muut vaihtoehdot pois. Minun täytyy vielä käsitellä tätä hetkeä. Tarvitsen siis aikaa.

Kuten keskuteluun pistin: "Devin on kyllä moniulotteista kamaa, jotta en ihmettelis jotta hiukan karkaa :D". Mun mielestä Devin otti otteeseen ja se näkyy alkupään tekstissä, kunnes lattian hiiri palauttaa jollain tasoa takaisin maanpäällisiin sfääreihin.

Tästä kohdasta haluan avautua enemmän. Ennen tuota hetkeä olin musiikissa, en ollut kehossani. Huomasin voimakasta tunnetta että tämän on loputtava nyt, yritin laittaa musiikin pois. Laitoin käden hiirelle, mutta käteni meni hiiren lävitse ja hiiri lensi lattialle. Yritin nostaa hiirtä mutta valuin lattialla. En tarkoita valumisella normaalia valumista, vaan sellaista valumista kuin olisin muuttunut hyytelöksi joka vain valahti lattialla. Tunsin asian näin. Lopulta kokosin ruumiini ja pääsiin ylös hiiren kanssa. Klikkasin hiirellä jonnekki jotta musiikki lakkaisi. Pahaksi onnekseni hiiri osui youtuben musiikkiehdotuksiin ja tämä lähti soimaan:

[Devin Townsend] Ziltoid the Omniscient Full Album (HQ)

Tämäkään ei ole rauhallisesta päästä, päädyin taas musiikkiin ja minulla ei ollut lainkaan kontrollia mitä tapahtui. Musiikissa aloin miettimään "mikä minä olen?"
Sitä en vieläkään tiedä... Aika näyttää.



Poissa SuperMario

    • Viestejä: 13
    • Karma: -2
    • Profiili
varsin luova piirros :D
Ylhäällä oleva teksti saattaa sisältää harhaanjohtavaa tietoa