Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Tripping balls off in wednesday night. 0,8g abortteja. Ps. Cube Matias Romero

Poissa esine69

    • Viestejä: 37
    • Karma: 7
  • Extract and level up
    • Profiili
... Open & close...



Oli mielenkiintoinen keskiviikko ilta. Ajattelin pitää pienen trippi illan ja katsella leffoja yksikseni.
Tuli toissapäivänä kerättyä kaikki pienet abortit kakusta missä alkoi vihreä piru pilkottaa siis hometta.

Keräsin kaikki mikä vähääkään näytti sieneltä. Pienimmät oli jotain millistä pariin ja niitä oli paljon. Isoin oli ehkä kaksi senttiä ja niitä isompia oli vain muutama. Loput oli juuri niitä uskomattoman pieniä.
Olin kerännyt isommat tatit erikseen jo aikaisemmin. Olin kuivattanut abortit ja lopulta niitä oli 0,8g.

Ajattelin että saa lievän reissun niistä ja ilta menisi leppoisasti. Tavallaan erehdyn silloin. Tiesin että abortit on vahvempia kun tavalliset tatit mutta en uskonut että lässähtää kovaa ja korkealta. todella erinlaisesti kun ennen.
kaikki alkoi pienestä päähänpistosta ja nakkasin abortit huhmareeseen ja kaadoin muutaman sormellisen kaupan sitruunamehua ja aloin mössää niitä siinä. Sain jauhettua sotkun ja kaadoin puoli desiä 60% viinaa sekaan. laitoin puoli kupillista vettä mikrossa kiehumaan ja kaadoin sen kans sekaan. 15minuutin päästä kaadoin koko litkun suodatin pussin läpi ja join sen. Kello oli noin kymmenen silloin.

Vaikutukset alkoi todella oudosti. Naama puutui ihan tunnottamaksi ja kieli. Hyvä etten purru kieltä rikki kun ihmettelin sitä. Sitten se puudutus levis koko kroppaan. Makasin melkein halvaantuneena sängyssä. En kyllä alkanut panikoimaan sitä yhtään. Ei se oikeastaan haitannut yhtään. Kummastutti kyllä. Illan aikana tapahtui monia muitakin juttuja mitä ihmettelin. Iski helvetin huono olo ja koko ajan meinas laatta lentää. Reissun alkua varjosti oksetus joka esti minua nauttivan alkavista visuaaleista. puolet koko ajasta oksetti. En muista koska olis ollut noin paha olo sienistä. Joskus kun syön pelkkiä sieniä ilman tekemättä sieniteetä niin tulee hetkellinen oksetus kohtaus ja voi pienet buklut päästä.

kaikkein eniten ihmettelin että pään sisäinen olo ei muuttunut mitenkään. Ei olis voinut tietää että olis syönyt sieniä jos ei olis ollut hillittömiä visuaaleja ja sivuoireita. Oli todella erikoista kun se ei vaikuttanut millään tavalla pään toimintaa. Usein kun on syönyt reilusti tatteja ja tulee rajuja hallusinaatoita niin välillä on pää kans ihan sekaisin. Mind fuck tai muuta erikoista. Naurutusta , luuppeja mitkä jää päälle ja outoja keloja. Tai pohtimista elämästä ja ylikorostettuja tunteita.
Nyt ei poikennut millään tavalla normaalista olosta ja ajatuksen kulusta. Siksi kai tykkäsin tästä reissusta. Hallusinaatiot oli sitä luokkaa että olis syönyt pari tosi tykkiä lappua tai vähäntään 8g stydejä sieniä.
Kaikki alkoi kun katselin telkusta Call Me Fitziä ja sit alkoi potkimaan. Alkoi ekaksi hahmot ohjelmassa näyttää joltain peikoilta ja maahisilta. Ei saanut oikeastaan selvää kuka oli mikäkin henkilö. Oli vaikea seurata ohjelmaa vaikka se oli hauskaa katsella mitä sielä tapahtui. Välillä oli shrek kuvissa ja välillä örkkejä.

Alkoi valot olee liian kirkkaita ja liika tapahtui ympärillä niin oli pakko laittaa valot pois. Se kyllä harmitti myöhemmin kun ei ollut valoa päällä kun olis voinut nähdä jotain todella ihmeellistä ja ainoa valo mikä tuli teeveestä oli täynnä ihme kuvia ja visuaaleja. Muistan kun välillä ei saanut mistään mitään selvää kun kaikki sekottui hallusinaation mereksi jossa olisi ollut pyörteitä, aaltoja, mustia-aukkoja ja jotain muste-testi läiskiä. On vaikea selittää mitä oikein näin mutta se oli välillä ihan liikaa kun ei pystynyt keskittää katsetta mihinkään todelliseen.

Ainoa todellinen oli silloin että piti keskittyä siihen ettei oksennus lentänyt. Lopulta oksetus alkoi hellittää ja call me fitz oli loppunut. Alkoi trippi suurin piikki tasaantuu ja oksetus  laantumaan. kuitenkin vielä olin toimintakyvytön pääsemään sängystä ylös. Päätin laittaa Sky Captain and the World of Tomorrow  leffan pyörii vaikka en siitä tykkää mutta muistin että se oli sellainen piirettymäinen elokuva mikä voisi sopia tunnelmaan.

Sitten tuli ongelma. Yritin laittaa leffaa digiboxilta pyörimään ja yritin katsella nappuloita kaukosäätimestä mitä painaa. Silloin hetken meinasi olla ongelmallista laittaa mitään pyörimään. kaukosäädin muutti kädessä muotoa ja rajusti. nappulat oli kaikkia ihme merkkejä täynnä. Sitten se oli Xboxin ohjain, Välillä se muuttui joksikin star treck laitteeksi missä oli mittareita ja hohtavia kristalleja. Ainoa mikä helpotti käyttää sitä kun järki pelasi normaalisti ja tajusin ja muistin missä kohtaa kaikki nappulat on ja mitä piti painaa että sain leffan pyörii. Tunnustelin kaukosäätimen muotoa ja missä kohtaa nappulat oli niin löysin perille. Mut oli tosi makee kokemus.
Lopulta sain leffan pyörimään ja aloin katselee sitä ja kaikki velloi vieläkin rajusti. Iski kusihätä ja oli pakko lähteä vessaan. Laitoin valot päälle niin silloin vasta ilo irtos. Vessan tiilet on pääasiassa valkoiset  mutta muutamassa oli kuviot oikeasti, missä oli mosaiikki kuviot niin pyöri niin vimmatusti. Muodosti sika makeita kuvioita.

kaikkein siistein juttu vessassa oli mitä sitten monta kertaa illan aikana kävin tuijottamassa kun kävin kusella tai muuten vaan vessassa ihmettelemässä, oli kun olin laittanut päivällä perliittiä sihvilään ja huuhdellut sitä uusiokäyttöön. Se makasi lavuaarissa. Aloin katselee periillitä ja ekaksi ne kiteet olkoi hengittämään, isoni ja pieneni. Sitten se alkoi puskemaan leijonan harjas sieniä (Lion's Mane, Hericium erinaceus) Eri mallisia ja kokoisia. Sitten katselin sivulta sihvilää niin perliitit alkoi rakentaa torneja ja vuoria jotka oli perliitistä pelkästään. Fuckin awesome!

Yö alkoi olee jo aamuyön puolella ja välillä tuntui että alkaa helpottaa visuaalit. Se oli sellaista vuoristorataa ylös ja alas. Alkoi jo menee hermo kun ajattelin että kohta on aamu ja valo alkaa sarastaa eikä uni tuu ja reissut pyörii. 5 aikaa aamulla päätin että syön puolikkaan ketipinorin että sais unta. En viitsinyt ottaa koko 100mg koska en olis päässyt aamulla ylös ennen iltapäivää.

Ajattelin lohkaista alle puolet ja syödä sen. Otin ison leipäveitsen käteen ja aloin puolittaa sitä pilleriä. Hup ja pilleri muuttui pieneksi piiretty toukaksi ja katsoi säälittävin silmin että älä katkaise päätä. Se oli tosi hassua. Silloin aloin nauraa ihan katketakseeni. okei uusi yritys. Silloin aloin etsimään noin keskikohtaa pilleristä ja painaa veistä siihen. Pilleri ampas veitsen alta ja veitsi kolahti pöytään ja samalla sormi tippui pöydälle irtonaisena. Säikähdin mutta heti tajusin että se oli hallusinaatio.
Oli mielenkiintoista etsiä pilleriä parkettilattialta mikä on vaalea väriltään ja pilleri itse oli vaalean keltainen. Ei meinannut löytää sitä vellovalta lattialta millään ja en viitsinyt jättää sitä lattialle ja ottaa uutta kun pelkäsin että kissat syö sen. Löyty ja söin pari melatoniiniä päälle.

Hetken tuntui että ne buustas mun trippiä mut vaikea sanoa kun se koko yö oli yhtä ylä ja alamäkeä .

Sitten tuli kissoista mieleen. Mikään mun kolmesta kissasta ei muuttanut muotoa kun katselin niitä reissun aikana. Kaikki oli ihan itsensä näköisiä vaikka ympäristö oli täynnä liikettä ja tapahtumaa. Se oli kans aikas outoa ja kissat vaistoi että mä trippin balls off koska ne jotenkin vältteli mua ja välillä tuntui että ne on yhtä sekaisin kun minä. Käyttäytyi poikkeavasti. 

No kello oli jo 8 aamulla ja lopulta alkoi uni tulee silmään. Onneksi meinaan en olisi jaksanut  enempää ja kun oli tietoinen että pitää lähteä puolenpäivän jälkeen kaupungille hoitaa asioita.
Herättyä oli hyvä olo ja virkeä heti kun pääsi sängystä ylös. Herääminen oli vaikeaa.
Oli kyllä hieno kokemus ja todella erikoinen. Todella visuaalinen mutta täysin selväjärkinen ja selvinpäin. Ei koskaan ole ollut tälläinen reissu. Oon kyllä tripannut monta kertaa pahemmin hapoista ja sienistä mutta silloin on ollut todellakin sekaisin.  Enkä olisi koskaan uskonut että 0,8g Matias Romero abortit olis ollut full blown tripping my ass off reissu.

Enkä ole mikään amatööri vaan 20 vuotta jo kokeillut psykedeelejä ja puolet siitä ajasta opiaatti narkomaani. Nykyään sanon ei huumeille mutta kyllä sienillä ja välillä LSD.lle. Pysyy todellisuuden taju kondiksessa. 5vuotta ilman muita mömmöjä.

Siksi oli pakko jakaa tämä teidän kanssa ja pakko kirjoittaa ylös ihan vaan luettavaksi ja samalla voi verestää muistoja ja tapahtumia.
Sori kun tuli pitkä tarina mutta ei sitä lyhyemmin olis ollut järkeä kirjoittaa.
King Of Things


Poissa esine69

    • Viestejä: 37
    • Karma: 7
  • Extract and level up
    • Profiili
Enkä ole mikään amatööri vaan 20 vuotta jo kokeillut psykedeelejä ja puolet siitä ajasta opiaatti narkomaani. Nykyään sanon ei huumeille mutta kyllä sienillä ja välillä LSD.lle. Pysyy todellisuuden taju kondiksessa. 5vuotta ilman muita mömmöjä.


Tuli tästä kommentista mieleen että joku voi pitää urpona joka isottelee käyttökokemuksilla mutta tarkoitus oli tuoda esille että uskomattoman visuaalinen trippi noin pienellä annoksella. En iku päivänä olis voinut uskoa miten yö meni uskomattomien hallusinaatioiden parissa. Ja painotan "SELVINPÄIN"! Ei kuitenkaan mitään jumalaa tavannut tai alien abductioita sentään. Eikä egokuolemia, mut hullut visuaalit ja niin selvät (vivid and lucid). Tykkäsin todellakin kun ei tarvinut käsitellä mitä isommat annokset tuo välillä pintaan kokeakseen noin hienot visuaalit.
Niin ja en mä ny kuitenkaan ihan 20vuotta oo käyttänyt tai kokeillut. Pyöristin kun en jaksanut laskee käyttövuosia. Turhan nuorena tuli aloitettua ja siksi koko elämä on ollut turhan hankalaa. Nyt olen kuitenkin ylpeä itsestäni että pystyin jättämään opiaatit, pirit, pillerit ja kaiken muun ylimääräisen paskan pois. En edes savuja polttele. Vaikka mun puolesta vois olla laillista. Nyt olen parantumaan päin ja kaikki on prosessissa. Mielestäni sienillä on ollut suunnaton apu tällä vaiheella elämää. En varmaan olisi pystynyt käsittelemään asioita ja olisin varmaan luovuttanut jollain tavalla. Retkahtanut tai ottanut hengen itseltäni. Oli pakko tulla selvittämään tämä vielä. Jäi häiritsemään. On ehkä jotenkin herkässä tilassa keskiviikon kokemuksesta.  :'(   :)
King Of Things


Poissa Dove

    • Viestejä: 13
    • Karma: 0
    • Profiili
Hieno stoori :). Itse oon myös havainnut hyvää synergiaa sienten ja melatoniinin välillä.

edit: Siis suosin itse melatoniinina syvän unen saavuttamiseksi matkan jälkeen. Siinä vaiheessa kun se kolahtaa niin uni tulee nopeasti ja helposti. Normaalisti melatoniini ei tunnu missään, parantaa vain unen laatua ja syvyyttä. Mutta sieni matkan lopussa käytettynä tuntuu ettei silmät enää pysy auki. Välillä voi olla vaikeaa nukkua sienien jälkeen ilman "matkantappajaa".
When the going gets weird, the weird turn pro
-Hunter S. Thompson


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Tuli toissapäivänä kerättyä kaikki pienet abortit kakusta missä alkoi vihreä piru pilkottaa siis hometta.

Keräsin kaikki mikä vähääkään näytti sieneltä.
Söit siis kontaminoitunutta sienimateriaalia? Toivottavasti vältyt terveyshaitoilta.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa esine69

    • Viestejä: 37
    • Karma: 7
  • Extract and level up
    • Profiili


Söit siis kontaminoitunutta sienimateriaalia? Toivottavasti vältyt terveyshaitoilta.

En syönyt hometta!
Kakun reunassa oli pieni kohta missä oli hometta ja se oli ihan toisessa reunassa mistä abortit oli.
En viittinyt enään dunkata kakkua kolmannelle kierrokselle.
Yleensä vihreä home eli trichoderma ei ole vaarallista ihmiselle jos ei ole immuunipuolustuksessa ongelmia tai asu hometalossa.
Hengittäessä ison määrän trichoderman itiöitä voi saada hengitystie ongelmia. Trichodermaa ja muita homeita, mikrobeja on miljoonia itiöitä  normaalissa huoneilmassa jos ei ole joku puhdasilma laboratoorio. Trichodermaa löytyy maasta, merestä ja ilmasta.
Itse olisin huolissa ennenminki bakteeri kontaminaatiosta tai muun värisistä homeista. Esim musta home(Stachybotrys).
En kuitenkaan suosittele syömään homeisia sieniä. Normaali maalaisjärki kädessä. Jos löydät kakusta pienen homekohdan niin ei se meinaa etteikö olisi turvallista syödä sienet homeen ympäriltä. Jos pelkää tässä vaiheessa niin voi sienet huuhdella vedellä. Ainakin silloin lähtee itiöt pois.
King Of Things


Poissa Tattitaisto

    • Viestejä: 10
    • Karma: 0
    • Profiili
Aika tarina, hitto, että nauratti välillä. :D Kokemustakin näyttäs olevan aiheesta ja silti pääsi yllättämään.
Joku viisas muistaakseni sanoi, että "kunnioita sieniä" ;D LOL....


Poissa esine69

    • Viestejä: 37
    • Karma: 7
  • Extract and level up
    • Profiili
Pääsi kyllä yllättämään.
Oliskohan jollain viisalla tietoa että voiko dietti tai ruokavalio vaikuttaa noin paljon.
Oon meinaan ihmetellyt ihan täysillä että mikä sai aikaan noin rajut visuaalit ja hallut.
Itse oon ollut reilun kuukauden hiilarittomalla dietillä. Et pelkkää lihaa, vihreitä kasviksia ja maitotuotteita.
Ihan kun jokainen muutaman millin abortti olisi vastanut yhtä täyskokoista sientä.
Seuraavalla kerralla testaan saman satsin abortteja ja katson että tuleeko samat vaikutukset.
Mut syön normaalisti ainakin viikon. Mielestäni tutkimuksen arvoinen juttu. Heh he.
King Of Things