Olen 18v opiskeleva miehen alku.
Ennen kyseistä kokemusta en ollut kokeilut psykedeelejä, mutta olin polttanut ja myynyt pilveä jo useamman vuoden sekä samana vuonna kokeilut ekstaasia kahdesti ja amfetamiinia kerran.
Tarina sijoittuu 2013 kesän loppuun helsinkiin.
Heräsin aamulla vanhempieni kotoa ja mietin mitä tänään keksisi pilven myymisen ja polttamisen lisäksi. Aloin katsomaan kännykälläni sattuman varaisesti LSD : eetä käsittelevää dokumenttia, mielenkiintoni kyseistä psykedeeliä kohtaan alkoi kasvaa ja dokumentin lopuksi olin aineesta niin innostunut, että soitin tyttöystävälleni ( josta käyttäkäämme nimitystä q ) ja kerroin haluavani kokeilla happoa jo samana päivänä. Q oli kyseistä päihdettä kokeilut jo ennestää yhden kerran. Q kehui ideaani ja sanoi tulevansa mukaan.
Etsin viellä lisä tietoja ja vinkkejä kyseisen aineen käytöstä, ennen kuin valmistaudin lähtemään metsästämään matkka lappuja. Koska päätös oli tullut niin nopeasti ja aivan tyhjästä oli lappujen hankkiminen aika hankalaa. Kysellessämme tutuilta sattuisivatko he tietämään mistä saisimme haluamamme kavrimme x ja y lyöttäytivä metsästykseen mukaan ( heistä kummallakaan ei ollut aikaisempaa kokemusta psykedeeleistä )
Turhautuminen alkoi vallata minun ja seuralaisteni mielen kun emme olleet löytäneet haluamaamme. .Pysähdimme polttamaan hieman kukkaa ja jatkomme etsintää hiaman ilosemmin mielin. Yhtäkkiä törmäsimme q : n puoli tuttuun ja tämän ystävään, jolta kysyimme ongelmaamme ratkaisua. Johon he vastasivat " joo joo saattais tossa yhellä tutulla olla " jonka jälkeen he soittivat hänelle. Puhelun jälkeen he sanoivat, että menee noin tunti.
Istuimme heidän viereen odottamaan. Minulta oli jo kaikki pilvet loppu joten avustajamme tarjoutuvat tarjoamaan meille savut jos vain voitaisiin polttaa repussani olevalla bongilla. Ja tottahan se meille kävi. Noin tunnin kulutta hippin näkoine heppu tuli paikalle ja pahoitteli että jouduimme odotelemaan niin pitkään. Sannoimme ettei sillä ollut enään mitään väliä kun kerta saatiin mitä haluttiin. Ostimme 6 lappua kun oltiin sen verran rahaa saatu kasaan. (Tyypin mukaan n. 100-120 mcg per lappu)
Kello oli noin yksi yöllä kun laitoimme kaikki puolikkaat laput kielen päälle. Tunnin päästä ei oikeen toiminut vielä ( ja koska olimme kaikki aikalailla vasta alkajia emme tienneet että vielä olis pitänyt odottaa ) niin päätimme ottaa kaikki vielä kokonaiset laput. Noin jo 10min jälkeen päin huomattiin että kaikkien mieliala oli aika katossa, mutta ei vielä muuten tuntunut toimivan. Tapasimme q:lle ennestään tuttuja ihmisiä joiden kanssa aloimme puhumaan pilvestä. Ja menimme heidän asunnolleen ihan lähelle polttamaan yrttiä koska hekin halusivat polttaa bongistani.
Jostain syytä emme halunneet heidän tietävän mitä olimme ottaneet. Ja kun poltin viellä yhden putken niin yhtäkkiä teeveestä tuleva south park muuttui pinkikksi ja kohta huomasin seinällä olevan taulun ruusun alkavan aueta ja toisen taulun auringon lasku levisi seinille. Olin onnesta ja visuaaleista sekaisin ja täpinöissäni. Päätin vielä polttaa yhden tupakan ikkunalla enne kuin ilmoittaisimme lähtevämme. Ikkunasta näkyvät talot aaltoilivat ja näkymäni värimailma vaihteli liilan, punaisen, keltaisen ja sinisen välillä. Lopulta vaikealtta tuntuneen lähtö operaation jälkeen pääsimme vihdoin ulos.
Kaikki ympärilläni tuntui täydelliseltä, seinät liikkuivat hassusti muodostaen geometrisiä kuvioita ja vaihdellen värejä. Oloni oli kuin vapaalla pikku linnulla joka oli juuri oppinut lentämään. Tunsin ymmärtäväni syyn ja logiikan mailman kaikkeuden jokaiselle yksityiskohdalle. Pysähydimme erään puiston pienelle kalliolle pitkältä tuntuneen matkan välissä levähtämään ja vaihtamaan alku tripin kokemuksia.
Päätin vielä käydä puiston reunalla olevassa pisuaarissa. Kun astuin pisuaarin sisälle koko pisuaari muuttui oranssiksi ja seinät tuntuivat kaartuvan päälleni samalla kuin pisuaarin pohja tuntui liikkuvan syvemmälle. Aluksi säikähdin asiaa, mutta sitten aloin nauramaan niin paljon, että meinasin kusta päälleni ja ajattelin "ei vittu tää on siistiä". Kun astuin ulos kaikki näytti todella kirkkaalta. Päätimme jatkaa matkaa q : n ehdottamalle rannalle johon oli vielä useampi kilometri matkaa.
Matkalla pysähdyimme katsomaan sillalta alas veteen. Näin ehkä upeimman visuaalin täällä matkalla. Kun katsioin veteen, näin siellä jonkin laisen disney hahmon joka oli patsas. Katselin sitä jonkin aikaa ja kun nostin katseeni patsas nousi ylös vedestä ja hävisi noin puolessa sekunnissa. Kerroin välittömästi kokemani kaikille innoissani.
Jatkoimme taas matkaa ja minusta q, x ja y olivat jotenkin ylienergisiä kertoessaan minulle kaiken mitä kokivat ja näkivät, juoksennellessaan ympäriinsä. Kun taas minulla oli rauhallilen ja harmooninen olo ja vastailin heidän kertomuksiin kuin ne olisivat aivan arkisia asioita minulle. Se herätti huvittuneisuutta kaikissa.
Yhtäkkiä huomasin etten ollut polttanut tupakkaa pitkään aikaan ja mieleni rupesi tekemään tajuttomasti tupakkaa. Aloin käärimään sätkää (joka oli minulle normaalisti yhtä helppoa kuin kävely ) huomasin sen olevan huomattavasti vaikeampaa kun sätkäpaperini vaihteli kokoaan jatkuvasti. Kun olin vihdoin saanut tupakkani valmiiksi sytytin sen, ja se maistui taivaaliselta. Polttaessani katselin pilviä, ne muistuttivat laskuvarjohyppääjiä jotka pitivät toisiaan kädestä ja pyörivät ympyrää.
Päästyämme vihdoin rannalle (noin kello kuusi aamulla) alloimme leikkimään hiekalla, se oli älyttömän hauskaa ja syvällistä. Yhtäkkiä joku meille tuntematon mies käveli rannalla ja kysyi haluttaisiinko me polttaa vähän lefaa sen kanssa ihan vaan maun takia. No mehän tottakai suostuttiin ja päädyttiin kertomaan että ollaan aika matkoilla. Josta mies innostui kysymään olisiko meillä vielä lippuja. Harmittelimme että kaikki oli jo syöty, mutta ei hän ollut siitä juuri moksiskaan.. kun olimme kaikki lähdössä pois rannalta hän antoi meille vielä vähän lefaa tupakan kanssa poltettavaksi.
Aloimme pikku hiljaa olemaan kaikki jo hieman enemmän selvin päin ja lähdimme reissailemaan julkisilla ympäriinsä. Emme nukkuneet ennen seuraavaa yötä joten päivä meni siinä rajamailla heilumisella ja pilveä polttaen, joka laukaisi vielä pieniä trippejä. Seuraavana päivänä totesin että tämä ei jää tähän. Siitä lähtien olen nauttinut happoja sillon tälloin hengellisen puhidstuksen ja hauskan pidon mielessä.
Peace out guys!