Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Ensimmäinen matkani (2g cubensis)

Poissa Sienimiäs

    • Viestejä: 25
    • Karma: 1
    • Profiili
Maanantaina koin asian josta olin haaveillut 2 vuotta, ensimmäisen sienitrippini.
klo:18:00 söin sienet veden kera ja kävin suihkussa, tämän jälkeen menin sänkyyni peiton alle pelailemaan puhelimellani.
Puoli tuntia kului ja huomasin naureskelevani enemmän kaikki tuntui huvittavalta.
19:00 kännykkäni valo oli kirkkaamman näköinen huomasin rentoutuneeni, pian huomasin oudon kuvion peitossani
"onko tälläinen ollut aina tässä?" mietin, nousin sängystä ja sytytin valot "mitä helkkaria" sanoin ääneen kun katsoin kättäni.
Näin värikkään kalanruoto kuvion ja käteni näytti paksumalta ja "elävältä"  myös huoneeni näytti kuin sarjakuva piirrokselta
Menin takaisin sänkyyn ja sammutin valot uppouduin ajatuksiini jotka koostuivat pelkästään mitä erikoisimmista kuvioista ja tapahtumista
Mielessäni kävivät vain sanat "2g sieniä tätäkö ne tekevät?". Seikkailin noin 40min mielessäni kunnes päätin sytyttää valot taas
nousin ylös ja tuijotin tähtikirkasta yötä esittävää julistetta "miksi se ei liiku?" ihmettelin kun samalla koko muu huone oli täynnä erillaisia kuvioita kuten: kaapissani näkyi silmiä, pyyhkeeni eli omaa elämäänsä ja julisteen ympärillä purkautui violetteja "kukkia" 
Pian tämän kysymyksen jälkeen myös maalaus alkoi liikkumaan. ;D. Päätin lähteä ulos koirani kanssa, kävelin lyhyen lenkin ja harmikseni
taivaalla ei näkynyt tähtiä. Kuitenkin maassa liikkui erivärisiä hyönteisiä. Palasin sisälle kuuntelemaan musiikkia tosin koneen käyttö oli melko hankalaa kun näyttö aaltoili :) noin 21 vaikutus alkoi loppumaan, kuuntelin musiikkia ja oloni  tuntui kevyeltä sekä onnelliselta.



Poissa Silo-P

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 267
    • Karma: 25
    • Profiili
Miellyttävän ja turvallisen kuuloinen ensikosketus taikasienimaailmaan.

Visuaalit on kyllä mukavaa seurattavaa, varsinkin ensimmäisillä kerroilla.
Harvakseltaan nautittuna kokenutkin matkaaja saa varmasti hyviä fiiliksiä pelkistä visuaaleista. Tainno, mä ainakin saan :D vaikkei se enää olisikaan niin päräyttävää, kuin tutustumismatkoilla oli.
''Nauti siitä mistä eniten sä pidät!''


Poissa Sienimiäs

    • Viestejä: 25
    • Karma: 1
    • Profiili
Miellyttävän ja turvallisen kuuloinen ensikosketus taikasienimaailmaan.

Visuaalit on kyllä mukavaa seurattavaa, varsinkin ensimmäisillä kerroilla.
Harvakseltaan nautittuna kokenutkin matkaaja saa varmasti hyviä fiiliksiä pelkistä visuaaleista. Tainno, mä ainakin saan :D vaikkei se enää olisikaan niin päräyttävää, kuin tutustumismatkoilla oli.

Täytyy sanoa että olin todella yllättynyt tuosta visuaalisesta annista mitä sienet tarjosivat.
Parhaiten jäi mieleeni sininen pieni lintu joka lensi näkökentässäni ja muuttui munaksi :) erikoista.