Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sienitee

Poissa lumiks

    • Viestejä: 12
    • Karma: 0
    • Profiili
Morjesta!

Eilen tuli koettua "ensimmäinen" sienitrippi. Ensimmäinen hipsujen sisällä sen takia, että aikaisempi kokemus oli 10 silokkia ja n. 0,4g jonnebista jolloin olo oli itsellä hieman jumittava mutta ei sinänsä kovin trippaava, siksi en laske sitä ensimmäiseksi tripikseni.

Eilinen trippi ei ollut kummoinen ja en kokenut mitään erityistä ja sekös jäi kaivelemaan. Tänään kun selailin foorumia sieltä sun täältä suuremmin miettimättä eilistä, huomasin kirjoituksen jossa kerrottiin että sienet pitäisi pienillä annoksilla nauttia vain kerralla eikä pienissä erissä, jolloin yleensä pilaa vain tripin nostamalla toleranssia. Toisena asiana eilisessä jäi kaivelemaan itse sienet. Ne jäi meinaa hampaankoloon ja niitäkö sai sitten vähän väliä kaivella sieltä pois! Oli muutenkin jotenkin kuvottavaa syödä niitä ja kun otin muutamaankin kertaan aina vähän lisää jouduin henkisesti valmistautumaan aina siihen että tuota kuivaa Cubensista nyt pitää sitten jauhaa suussa, voi helvetti sentään!

Rupesin siis miettimään sieniteetä. On varmaan paljon kätevämpää vaan litkiä nestettä sen suuremmin miettimättä mitään hampaankoloon jääviä roippeita. Onko mitään erityisiä reseptejä sieniteelle? Jos niin mitkä on hyväksi todettuja ja varmasti toimivia? Onko se pahanmakuista?! Pitääkö sienet syödä mukin pohjalta teen juotua? Onko muuta olennaista kuin kuumaa vettä ja sieniä sekasin ja antaa hautua? Miten sainkaan näin simppelin kysymyksen kerrottua näin monen mutkan kautta...


Poissa Elucka

    • Viestejä: 102
    • Karma: 20
    • Profiili
Itse olen sieniteetä kerran juonut ja silloin saksin kuivat sienet mukissa silpuksi, puristin sitruunasta riittävästi mehua jotta se peitti sienisilpun, odottelin about 15 min kunnes mehu oli imeytynyt sieniin, kaadoin lämmintä vettä päälle ja hörppäsin teen ja sienet hetkessä! Todella hyvänmakuista oli eikä sienten palatkaan häirinnyt vaan solahtivat teen mukana suoraan kurkusta alas, maku oli miellyttävän sitruunainen :) Jos ei millään pysty niitä sieniä pohjalta syömään niin kannattaa ehkä tehdä teetä kaksi kupillista samasta sieniannoksesta.


Poissa lumiks

    • Viestejä: 12
    • Karma: 0
    • Profiili
Itse olen sieniteetä kerran juonut ja silloin saksin kuivat sienet mukissa silpuksi, puristin sitruunasta riittävästi mehua jotta se peitti sienisilpun, odottelin about 15 min kunnes mehu oli imeytynyt sieniin, kaadoin lämmintä vettä päälle ja hörppäsin teen ja sienet hetkessä! Todella hyvänmakuista oli eikä sienten palatkaan häirinnyt vaan solahtivat teen mukana suoraan kurkusta alas, maku oli miellyttävän sitruunainen :) Jos ei millään pysty niitä sieniä pohjalta syömään niin kannattaa ehkä tehdä teetä kaksi kupillista samasta sieniannoksesta.

Ahaa ei se sitten ton monimutkaisempaa olekaan! :D Tämähän helpotti roimasti! Kiitos vastauksesta! :)