Mielenkiintoinen aihe.
Hamppufoorumilla on jokunen heppu kun käyttä kannabista MS-taudin oireisiin.
Ketjun aloittaja voisi vaikka ottaa heihin kontaktia YV:llä ja kysyä onko heillä sienistä kokemusta, ja voisit jakaa oman kokemuksesi. Olisi kiva kuulla useampien ihmisten itse-lääkintä tutkimuksista.
Itsellä muutamia autoimmuuni oireita ollut, ja niiden syystä aloin asiaa tutkimaan muutama vuosi sitten. Netistä aiheeseen liittyen lueskelin paljonkin juttua, ja törmäsin vilja-allergiaan.
Ilmeisesti hyvinki suuri osa (kaikki?) ihmisistä on viljoille jossain määrin allergisia. Tämä aiheuttaa mm. kehossa jatkuvan tulehdustilan jonka seurauksena saattaa puhjeta erilaisia autoimmuuni-sairauksia -joita on hyvinkin paljon. Lisäksi mieliala-,mielenterveys-, verenpaine-, kilpirauhas-, suolisto-, keuhko-, migreeni-, iho-, ym ongelmat voivat johtua viljatuotteista.
Googlatkaa esim. Viljat+MS tai Viljat+Skitsofrenia tms...
Lisäksi viljat ovat suht ravintoköyhiä - korvaat ne muilla kasvikunnan tuotteilla niin saat enemmän vitamiineja, kuitua, hivenaineita ym....
Itse lopetin viljatuotteet muutama vuosi sitten. Riippuvuus hellittä parissa kuukaudessa
Kilpirauhas-arvot normalisoituivat, mieliala koheni ja tasaantui, astma helpotti ja yllätyksekseni korkea verenpaine laski ihannetasolle n.-30%. +muita hyötyjä.
Viljat lisäksi vahingoittavata suolistoa, joka on immuunijärjestelmän perusta.
Suolistossa on tärkeää olla riittävä ja oikenlainen mikrobisto.
Sitä voi vahvistaa maitohappobakteereilla. Näitä saa purkista, mutta tehokkaampi ja edullisempi tapa on valmistaa itse viiliä tai jugurttia.
Yleinen ongelma on myös rakennuksissa usein piilevät homeet. Ne taisteleva bakteerien kanssa elintilasta, joten homeet erittää myrkkyjä, erilaisia antibiootteja, niitä vastaan. Ihmisen jatkuvasti altistuen näille home-antibiooteille elimistön oma bakteerikanta heikkenee josta seuraa lukuisat terveys-ongelmat.
...vähän ehkä offtopic.
Onkoha sienistä apua muihin hermostosairauksiin. Dementia, alzheimer, epilepsia ym.? Eikös ne jotenkin nostanut jotain hermokasvutekijöitä?