Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Ystävän auttaminen psykedeeleillä

Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Mulla on eräs ystävä jolla on todella huono itsetunto ja aika rankka menneisyys (ei liity huumeisiin) ja tuli mieleen että että oliskohan tällänen mahollista ihmiselle joka ei oo koskaan pilvee tai amfetamiinia (ei siis käytä) pidemmälle koskaan menny? mä ajattelin että jos ayahuasca vois auttaa sitä koska sillä on tosi vaikeeta ja hän yrittää kokoajan korjailla itteänsä laihduttamalla ja millon milläki vaikka on todella kaunis ihminen niin sisältä ku ulkoakin ja ihmiset kaikki rakastaa todella paljon tätä ystävää,on kaikille tosi kaveri mutta oon nyt täs muutaman vuoden sivusta seurannu ja mua tekee niin pahaa ku ihminen ei koskaan oo tyytyväinen itteensä ja masennus ja ahdistus on piiloutunu ulkokuoren taakse joka on aika pirtee ja "onnellinen" mutta kun ei ole,mä haluaisin auttaa mun rakasta ystävää ja se kyllä tietää psykedeeleistä koska mä oon sille niin paljon puhunu niistä mutta nyt tuli ekaa kertaa jotenki sellanen tunne että mä voisin auttaa sitä ja toimia sille vahtina ja ohjaajana koko matkan ajan ja tukea/opastaa sitä. kyseessä on erittäin läheinen ihminen. Ideana olis luoda mahdollisimman positiivinen perusta koko matkalle niin itselle (itse en ole ottamassa) kun ystävälle ja saada kyseinen henkilö vaikka jopa meditoimaan,mutta ennenkaikkea valmistautumaan matkaan niin hyvin ku mahdollista. Voisin hyvin kuvitella että prosessi onnistuis tarkalla ja huolellisella valmistautumisella. Mitä ootte mieltä asiasta? Ideoita ja neuvoja otetaan mieluusti vastaa :D


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Yhtä yleistä on se, että jonkun pitäisi syödä huumeita, kuin se kuvitelma, että jonkun pitäisi syödä huumeita.

Sinun täytyy kysyä ystävältäsi, että haluaako hän käydä läpi intensiivisen ja potentiaalisesti inhottavan kokemuksen, joka kenties kohentaa psyykkistä hyvinvointia ja auttaa löytämään uusia puolia elämästä.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Yhtä yleistä on se, että jonkun pitäisi syödä huumeita, kuin se kuvitelma, että jonkun pitäisi syödä huumeita.

Sinun täytyy kysyä ystävältäsi, että haluaako hän käydä läpi intensiivisen ja potentiaalisesti inhottavan kokemuksen, joka kenties kohentaa psyykkistä hyvinvointia ja auttaa löytämään uusia puolia elämästä.

Tää idea on vasta ajatustasolla enkä oo viel puhunu asiasta mut voisin hyvin kuvitella että suostuis sessioon :D mulla on vaan halu auttaa koska mikään muu ei tunnu tepsivän,ei oo kivaa kattoo kaverin kärsivän vuodesta toiseen oman itsetuntonsa kanssa. sienet kyllä auttais kyllä mutta mä luulen että tällä olis pysyvämpi vaikutus.