Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Kotikasvatettujen sienten haju asunnossa?

Poissa Nanza

    • Viestejä: 6
    • Karma: 0
    • Profiili
Jos kasvattaa sieniä esim. kaapissa, niin kuinka voimakas sienen tuoksu siitä syntyy? Että haiseeko koko huone sitten ihan sienelle vai vain kaappi jos edes se? Uusavuton kyselee.


Poissa oikeinväärin

    • Viestejä: 25
    • Karma: 3
    • Profiili
Jos kasvattaa sieniä esim. kaapissa, niin kuinka voimakas sienen tuoksu siitä syntyy? Että haiseeko koko huone sitten ihan sienelle vai vain kaappi jos edes se? Uusavuton kyselee.

En kasvata, mutta mitä oon sieniä haistellu niin ei ne oo ainakaan omaan nenään tuoksunut yhtään, en sit tiiä haiseeko se kasvualusta, en usko, tsägäl kaapin sisäl joku mieto haju saattaa tuulahtaa nenään kun avaat kaappia, kokeneemmat voi korjailla.
jos ei elämässä muuta opi, niin ainakin hiljaa kävelemään


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Yleisimmin kasvatettu laji, huurumadonlakki (P. cubensis) ei tuota käytännössä mitään havaittavaa hajua muuten kuin itse terraariossa.



Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Suurimat hajuhaitat tulee kuivatessa kasvikuivurilla. Silloin haisee koko huone ja pieni asuntokin. Jos kuivaa jotenkin muuten ei varmaan yhtä pahasti.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa MisShroom

    • Viestejä: 35
    • Karma: 0
    • Profiili
Eipä mun kämppä ainakaan sieneltä haise. Kuivatuksenkin hoidan paperin päällä saunassa, joten siitäkään ei hajuja tule.
Joten, ei haise.
En kadu tehtyä, vaan tekemätöntä.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3