Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Poissa LittleMissSunshine

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Dodii, uusi foorumilainen ilmottautuu kera ensimmäisen ja melko päräyttävän suippiskokemuksen!

Elikkäs hieman taustaa; viinaa en oo juonu enää vuosiin, joskus juniorina tullu juotua kyl ihan ongelmaksi saakka. Ganjabista tulee polteltua. Sienistä oon lueskellu täältä ja muutaman tutun kanssa keskustellu heidän kokemuksistaan.

Löysin yheltä spotilta noin 30kpl suippiksia, osa melko pieniä kylläkin. Annoin niiden kuivua lehden päällä yön yli ja eilen siinä puolen päivän aikaan pistelin ne suihini. Olin syöny siinä pari-kolme tuntia aikasemmin. Sienistä tein semmosia sopivan kokosia palleroita, pureskelinkin niitä jonkin verran ja nieleskelin veden kera. Vaikutukset otti sen puolentuntia alkaakseen, ehkä tunnin kohtaalla taisin olla jo aika kuutamolla. Ja voi morjens, 4 tuntia meni aika hyvissä sfääreissä. Kaikinpuolin huippuhyvä fiilis oli kokoajan, välillä repeilin nauramaan aika holtittomasti. Kokemus oli todella fyysinen, raajojen käyttö oli melko hankalaa ja oli vaikee ylipäätään tajuta että nää raajat on mun  :D Röökin kääntäminen oli melko mahdotonta, kun ei meinannu muistaa miten se tapahtuu ja leffasta taisin kattoo jopa 10min vaikka se tossa taustahälynä pyörikin.

Mua jäi ainoostaan hämäämään se, että en kokenu oikeestaan minkäänlaisia visuaalisia efektejä? Värit kylläkin muuttu aivan erityisen kauniiksi ja lumoaviksi, ihan niinkun en ois koskaan aikasemmin nähnykkään moisia. Trippi meni lähinnä hämmästellessä ja hyvässä olossa kieriskelyssä, aika tyystin irrallaan ajasta ja paikasta :) Kenties ihan sopiva annostelu ekalle kerralle, eipä ainaka menny paniikinomaiseksi sekoiluksi.

Seuraavaa settiä odotellessa!  ;)


Poissa Kolina

    • Viestejä: 46
    • Karma: 7
    • Profiili
Tervetuloa! :)

Visuaalit alkavat vasta kunnolla isommilla annostuksilla. Silmät kiinni ja musiikin viedessä mieltä, niitä alkaa tulla. Oma ensikosketus visuaaleihin oli aika uskomaton kokemus. Kaikkea ei edes voi kokea ensimmäisellä sienitripillä koska pelkästään jo muuntunut tila mielessä ja näköaistissa on niin erilainen. Siihen kun tottuu, alkaa saada paljon uusia juttuja.
Kosminen Nauraja [14/08 11:34]:Koli on foorumin Jesse Pinkman.


Poissa Illuusio

    • Viestejä: 40
    • Karma: 2
    • Profiili
Paljonkohan ensikertalaiselle on sopivahko annos esim. Cubensikseja? Jos ajatellaan että psyyke ihan ok ja vähän painavammasta kaverista kyse? Onko 3 grammaa liikaa?


Poissa Etsijä

    • Viestejä: 5
    • Karma: 0
    • Profiili
Kolme grammaa vois olla mun mielestä ihan jees, mutta tunnustele mikä tuntuu itestä hyvältä. Oon ite vähän sitä mieltä että mieluummin sukeltaa kuin kahlaa, mutta jos ottaa niin paljon että epäilee ottaneensa liikaa voi sekin aiheuttaa ikävän kokemuksen.