Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Mielen syvissä syövereissä

Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Eilen koin elämäni hulluimman matkan reunuskirjohelttojen avulla +20 grammaa viittävaille kuivaa,tai oikeestaan suurin osa siitä oli täysin kuivaa mutta kuitenki kokemus oli positiivisella tavalla niin järkyttävä et mä en oikeen vieläkään ymmärrä sitä kaikkea mitä mun päähän tulvi,ja se vauhti oli niin kova et meinas itku tulla. Se tapa jolla ajatukset kulki oli niin monimutkasta ja vaikeeta käsittää,en pystyny pysymään yhessäkään ajatuksessa sekunnin murto osaakaan.  Elämä vilahti silmissä . En tiedä uskallanko mä enään samaan ja tyhmäähän se oli mutta kuitenki kokemus oli mahtava ja avartava,vaikka välillä vähä pelottiki et pää räjähtää niiden ajatusten kanssa mutta kunnossa ollaan ja pää toimii vaikka vähä tyhjä olo onki :) Kissat oli hyviä kavereita matkalle,puut ja kasvit tuli tutuksi pihalla pyöriessä ja nokkosen poltotki tuntu jotenki mukavalta vaikka epämukavaa se normaalisti onki :) Visuaalinen merkitys oli jotenki peittyny sen päänsisäsen rallin takia vaikka kyllähän niitä oli ja varsinki silmät kiinni oli aikamoista avaruutta monimutkasine kuvioineen :D Lopussa simät oli niin solmussa eikä ajatukset kulkenu mitenkään päin,yritin vielä kirjotella tännekki mutta ei siitä tullu yhtään mitään ku en nähny näytöstä mitään muuta ku sumusta valoa,kirjottaminen on oli mahdotonta. Mutta kuienki loppupeleissä mielenkiintonen kokemus,vaikka vähä pelottiki välillä.


Poissa pampula

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 224
    • Karma: 21
  • Luotettavasti sienten tunnistama
    • Profiili
Oliko vaikeaa syödä noin paljon sieniä? Teitkö teetä vai miten? Kokemus on varmasti järisyttävä.
Life is full of pain, I'm cruisin' through my brain
and I fill my nose with snow and go Rimbaud,
go Rimbaud


Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Mä söin ensin 4grammaa pelkkiä hattuja testiks miten noi toimii ku en oo ennen syöny reunuskirjohelttoja,loput otin teen muodossa hunajan kera :) aika hyvää se musta tee oli vaikka aluks kuvittelinki et varmasti kauheeta mut yllätys yllätys,se oliki aika miellyttävän makusta aika maanläheinen maku :)