Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Pala taivasta

Poissa Der

    • Viestejä: 5
    • Karma: 0
    • Profiili
Sienimaailmaan astumisen tein 25g:lla tuoretta tavaraa. Hyvin pian ottamisen jälkeen vallitsi usvaisuuden tunne, jota hetken kestettyäni meninkin sängylle makoilemaan. Visuaaleja ilmestyi aluksi vain silmät kiinni. Jonkin ajan kuluttua maailma räjähti: visuaalit puhkesivat kukkaan kauneimmilla tavoilla, mitä voi kuvitella. Nauroin aluksi, mutta menetin puhekykyni kokonaan, toistaen vain yhtä lausetta. "Jos tietäisit mitä näkisin." Matkasin muistojani pitkin erittäin upeissa maisemissa, jota höystin loistavalla musiikilla. Mutta en päässytkään helpolla, sillä jouduin haastetuksi. Maailma alkoi kadota, sekä tuntoaisti alkoi toimia erittäin häiriöllisesti. Koskettaessani ihoani tunsin sen olevan märkä, vaikka näinkin sen olevan täysin kuiva. Päätin selvitellä asiaa polttamalla tupakan (johon asti pääseminen oli muuttunut äärimmäisen vaikeaksi). Astellessani parvekkeelle kadotin kokonaan paikantajun. Ulkomaailma näytti avaruudelta, jossa avaruusalukset singahtelevat sinne tänne. Lisäksi tupakasta oli kadonnut täysin maku: se maistui inhottavalta, enkä osannut polttaa sitä.

Hetki sen jälkeen päätin mennä suihkuun, joka oli tripin vaikein vaihe. Kohtasin itseni kokonaisuudessaan muistojen ympäröimänä. Enempää en asiaa tässä käsittele, mutta tunteena on se, että asia jäi kesken. Suihkun jälkeen trippi alkoi hälventyä, ja lopulta katosi. Lopullisiksi tunteiksi jäi, että olen nähnyt palan taivasta, sekä ollut siellä, mutta olen vasta suuren prosessin edessä, jota jatkan vielä myöhemmin. Kiitos foorumilaisille tämän asian edesauttamisesta, ja kiitokset maailmalle siitä, että olen olemassa.  :)
En tiedä, onko tämä ainut tie. Ainakin hetken tiedän, mitä teen


Poissa Silo-P

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 267
    • Karma: 25
    • Profiili
Hmm ompa ollut jännä henki tripillä.

Jännä juttu myös tuo tuntoaistin muuttuminen. Tiedän kyllä että aistit herkistyvät välillä suurestikkin ja uusiakin aisteja saattaa ilmaantua, mutta en oo ennen kuullut kenenkään tuntoaistin menevän noin vinksalleen.
Tosin ''märkä sukka-efekti'' on hiipinyt parissa eri tilanteessa vastaan :D
Liekkö se kuuluu tähän samaan juttuun? ::)

Tuo tupakkahomma kuulostaa tutulta.
Ihan ensimmäisiä trippejä suorittaessa mulla tuli tilanne vastaan, jossa tupakan kääriminen ja polttaminen tuntui hyvin vaikealta ja oudolta. Vaikka sitä oli päivittäin harrastanut jotain pari vuotta nii ei tuntunut omalta. Ja maku oli myös huono :(
Joskus toisinaan trippillä se savu sun sisällä ja uloshengittäessä on mahtavaa ja hyvää.

Kesken jääneen prosessin jatkaminen kuulostaa luontevalta, jos koet sen hyväksi ratkaisuksi.
''Nauti siitä mistä eniten sä pidät!''


Poissa Kolina

    • Viestejä: 46
    • Karma: 7
    • Profiili
Huh, miksen minä saa kuvaillun kaltaisia kokemuksia  ;D Tai sitten en osaa pukea kokemaani sanoiksi. Hyvä kirjoitus kaikessa lyhykäisyydessään! Tumppasitko tupakan?
Kosminen Nauraja [14/08 11:34]:Koli on foorumin Jesse Pinkman.


Poissa Der

    • Viestejä: 5
    • Karma: 0
    • Profiili
Huh, miksen minä saa kuvaillun kaltaisia kokemuksia  ;D Tai sitten en osaa pukea kokemaani sanoiksi. Hyvä kirjoitus kaikessa lyhykäisyydessään! Tumppasitko tupakan?
En ole toistaiseksi tästä nautinnosta luopunut  :)
En tiedä, onko tämä ainut tie. Ainakin hetken tiedän, mitä teen


Poissa Kolina

    • Viestejä: 46
    • Karma: 7
    • Profiili
Eli onnistuit tupakan polttamaan?  :)
Kosminen Nauraja [14/08 11:34]:Koli on foorumin Jesse Pinkman.


Poissa Der

    • Viestejä: 5
    • Karma: 0
    • Profiili
Eli onnistuit tupakan polttamaan?  :)
Kyllä, mutta savu tuntui siltä kuin olisi hattaraa niellyt. Koko aikana tuli poltettua vain kaksi tupakkaa.
En tiedä, onko tämä ainut tie. Ainakin hetken tiedän, mitä teen