Illansuussa muutama tunti sitten pihaani kaarsi kaksi poliisiautoa. Neljä kyttää ja tietysti koira mukana. Eivät suostuneet kertomaan mistä keksivät tulla paikalle, mutta kaikesta päätellen naapuri oli tehnyt rikosilmoituksen. Varmaankin oli nähnyt natriumvalaisimen hehkua autotallista tai minun kantamassa sinne kanisterikaupalla vettä. Ja onhan mulla rekisterissä entuudestaan jotain juttuja, eli tavallaan olen poliisin "vanhoja tuttuja".
Näytin niille salviapuskat ja kerroin mistä oli kyse. Olivat hieman pettyneitä
Pitkän etsinnän jälkeen löysivät kuitenkin pari grammaa marihuanaa, bongit ja pussillisen taikatatteja. Sekä tietty nuo vaiheessa olevat petrimaljat.
Eivät vieneet salviapuskia eivätkä valaisimia, mutta kaksi läppäriä, yksi pöytäkone, iPad ja kännykkä lähti maijan mukana tutkittaviksi. Sekä tietysti allekirjoittanut kuulusteluihin.
Siellä läppärillä oli tosi helposti löydettävissä tunnukset ja salasanat tälle foorumille. Olen ollut hieman laiska siivoamaan yksityisviestejä, joten siellä saattaa olla jäljellä muutamien foorumilaisten osoitetiedot. Vaihdoin salasanan heti kun pääsin vapaaksi kyttikseltä ja kaverin koneelle, mutta on kuitenkin kohtalainen riski että kytät ehtivät jo käydä tarkistamassa sen viestilaatikon sitä ennen.
NYT SUOSITTELENKIN KAIKILLE JOTKA OVAT MINULLE OSOITTEENSA LÄHETTÄNEET, ETTÄ SIIVOATTE KIIREEN VILKKAAN KOTOANNE KAIKEN RIKOLLISEEN TOIMINTAAN VIVAHTAVANKIN MATERIAALIN!Kannattaa myös hukata muiden foorumilaisten yhteystiedot jos olette sellaisia hillonneet. Hoidetaan tämä nyt niin ettei tästä tule uutta "laajaa huumevyyhtiä".
Kaiken kaikkiaan vitun paska homma. Vieläkin käy aivot ylikierroksilla koko jutusta. Saatana.
PS Tarkista viestin päiväys.