Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Testaa oletko introvertti

Äänestys

Minkä tuloksen sait?

Introvertti
Ambivertti
Ekstrovertti

Poissa Insider

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Taikasieni.net on mukavasti laajentanut tietämystäni monista luonnon antimista vuosien saatossa.
Aloin tässä siis miettimään, että kuinka samanlaisia tajuntaansa laajentavat ihmiset ovat itseni kanssa.
Introvertit.net sivustolla on testi, joka kertoo minne sijoitut introvertti-ekstrovertti -akselilla.

Hypoteesini on, että valtaosa vastauksista sijoittuu introvertti-ambivertti alueelle, koska introvertteja yksinkertaisesti kiinnostaa oman pään sisältö enemmän kuin ekstrovertteja.
Itse sain 16/20 eli olen introvertti.


Poissa kiinnostunut :P

    • Viestejä: 38
    • Karma: 3
  • Life's hard! I'm just trying to play my part.
    • Profiili
Itsekin olen näköjään introvertti. Hyvin kyllä osui kohdalle kun lueskeli noita harhaluulojen tekstejä  :)


Poissa Sieniherra

    • Viestejä: 45
    • Karma: 4
    • Profiili
En itsekkään osannut ennalta sanoa kumpaa olisin enempi. Tuloksena olikin Ambivertti !


Poissa Eni

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 632
    • Karma: 133
    • Profiili
Testin mukaan olen ekstrovertti. Sopii omaan olettamukseeni, mutta ei mielestäni vähennä kiinnostusta oman pään sisäiseen universumiin.
Olen ylipäänsä todella kiinnostunut monen monituisista asioista.
"aha"
-PsyKhoZ


Poissa Fungis

    • Viestejä: 15
    • Karma: 12
    • Profiili
Tämä nyt oli jo niin varmaa ennalta, mutta päätin silti tehdä testin ja sain vastauksen, jota tiesin odottaa. :) Ja jos nyt suonette, niin poistun tästä taas omaan rauhaani. :D


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Odottelin introverttiä mutta tulos oli ambivertti. Kysymykset oli osin kummallisia mun mielestä. Ottaen huomioon että voi mennä joskus kuukausikin että en näe kun puolisoa tai kaupantätiä odotin toista tulosta, toisaalta taas tulee aika paljon matkusteltua että sinänsä ehkä sittenkin oikea tulos.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa Kaulin

    • Viestejä: 34
    • Karma: 17
    • Profiili
12/20 eli ambivertti. Kokeilin tehdä testin myös siten, että parhaani mukaan muistelin mitä ajattelin noin 2 vuotta sitten. Vastaukseksi tuli 6/20 eli ekstrovertti. En osaa kuvitella millaisia kysymyksiä testissä pitäisi olla, jotta lopputulos ei voisi muuttua iän mukana. Kun kerran tuolla sivustolla sanotaan että kenestäkään ei siis tule introverttia tai ekstroverttia vaan sellaiseksi synnytään. Mutta kiva testi silti.


Poissa Ystävällinen Apina

    • Viestejä: 48
    • Karma: 8
    • Profiili
Jeb 14/20 eli introvertti olen. Tuon "introvertin henkinen energia latautuu yksin ollessa" tajuaminen on tuonnut mun elämääni käsittämättömän paljon lisää rauhaa ja onnea.


Poissa Singularity

    • Viestejä: 101
    • Karma: 25
    • Profiili
12/20 ambivertti. Aika hyvin taitaa pitää paikkansa. Kausittaista, välillä tahtoo vain omaa rauhaa, välillä on kiva mennä porukassa.
"If you want to find the secrets of the Universe, think in terms of energy, frequency and vibration." -Nikola Tesla


Poissa Nakertaja

    • Viestejä: 43
    • Karma: 3
    • Profiili
Selkeästi introvertti. Minulle tuli oikeastaan tulos yllätyksenä, sillä luulin sijoittuvani jonnekin keskivaiheille.  ::)


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
17/20 = introvertti, vaikka ajattelin itsekin olevani ambivertti tai jopa "huono ekstrovertti". Mutta nyt kun jälkeenpäin miettii, niin kiinnostuksen kohteina on tiede ja taide kaikissa muodoissaan, ja kun niitä yrittää osaksi vielä itse toteuttaakin (ja pääosin yksin), niin tässäpä sitä nyt sitten ollaan. :D Mutta täytyy sanoa, että olen onnellinen introvertti! ^-^
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Submission

    • Viestejä: 7
    • Karma: 3
    • Profiili
Selkee introvertti. Ei tullut yllätyksenä.


Poissa MentalTitanic

    • Viestejä: 13
    • Karma: 6
    • Profiili
13/20, jeeep! Enemmän kyllä luulis introvertiksi, mutta satunnaisesti myös kaipaa porukkaa :)
"Luonto soi minulle kyvyn valmistaa tajuntaa laajentavia aineita, mutta kapitalismin ristiretkeilijät haluavat riistää minulta sen vapauden!"
-MentalTitanic


Poissa Silo-P

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 267
    • Karma: 25
    • Profiili
Ensimmäisen kerran tein testin melkeinpä vuosi sitten. Toisen kerran hetki sitten ja molemmilla kerroilla ambivertti.
Keskivaiheilla kiikutaan ja keinahdetaan välilllä jommalle kummalle puolelle.
Nuo molemmat puolet kyllä selkeästi koettu ja tuntuu, että voivat tiuhaankiin tahtiin vaihdella osia.
Pääsääntöisesti kuitenkin kausiluontoista tuo mullakin on.

E: Ensimmäinen testi ei siis kuitenkaan tämä sama kuin tässä.
Samankaltaiset kysymykset kuitenkin. :D
''Nauti siitä mistä eniten sä pidät!''