Hei mahtava juttu viestiketjun aloittajalle! Rytmi on löytynyt selkeestikkin
Toki on mahtavaa, et mindcontrol on saanut uuta puhtia tähän kaikkeen, mut eniten mua tässä ketjussa mietityttää toi Nyäpikän osuus tähän:
.ja jos ei sulla ole pettymyksiä eikä iloja ni tuo se vasta tasapaksua on..pakko haistattaa v*ttua jos menee hyvin.ihme asenne.Ja nykyään menee vielä paremmin,kun aiemmin.
Ehkäpä sitten niin mutta mitenkä saat tuon nykyisen tilasi jatkumaan loputtomiin?
Miksei toi tila vois muka jatkua loputtomiin, ilman sen kummempia rehkimisiä?!!? Varsinkin jos tähän asti näyttää menneen noinkin hyvin.
EDIT: Tainno rehkimistä se ehkä vaatii?
Tai ehkä sen tilan ei tartte kestää loputtomiin?!
Kummallista, että ihminen, joka on alkanut kenties löytämään uusia tuntemuksia ja mielenkiinnonkohteita itsestään sienien kautta, joutuu tuollaisen ''alistamisen'' kohteeksi.
(Ehkä ''alistaminen'' oli liian raavas sana tähän tilanteeseeen...)
Anteeksi, en keksinyt nyt parempaakaan sanaa näin äkkiseltään tuohon, mut jos totta puhutaan... offtopiccina näin voin kertoa, et miksei joku halua jollekkin hyvää ja tervettä elämää, vaan alkaa negatiivisuuksiin riippumaan?!!?
Sori, meni vähä ohi aiheen nyt mulla tää juttu, ittee vaan creeppaa, ku ajatus juoksee tuhatta ja sataa, eikä voi kirjoittaa niin nopeaa kuin mieli sanelee... Mut minä luotan siihen, et joku tähän vastaa ja kyselee hieman lisää ja kommentoi... Silloin voin päästä taas vauhtiin!
EDIt2: Tämä viesti sisältää paljon omia henkilökohtaisia näkemyksiä maailman erinäisistä koloista. Siksi kannustankin SINUA osallistumaan tähän juttuuun ja voit ehkä kertoa mielipiteesi!