En usko että Mik.is kuin itsekkään ole dekriminalisaatiota vastaan, mutta jos ihan järjellä kelailet niin asiaan ei vaikuta 50k niminen adressi, hamppumarssit tai muut säkkijärvellä alasti pilkkimisetkään.
Tämmöisillä toimilla saadaan lievää näkyvyyttä kannabikselle ja sen ympärillä pyörivälle "paskalle" kansalaisten keskuudessa, jota näkyvyys osiltaan tuo sitä lievää asennemuutosta, mutta kuten jo edellä mainittu, tälläiset yritykset ovat LÄHES turhia. Kansalaiset kun niitä päätöksiä ja lakeja eivät säädä.
En todellakaan lähde sanomaan, etteikö tätä kannata tehdä, eikä saisi tehdä; vaan kannustan tekemään, mutta ei kannata asettaa suurempaa aatetta tälle toiminnalle, koska tällä tai vastaavalla toiminnalla ei asenteita eikä lakia tulla koskaan muuttamaan hamppumyönteiseksi niiden henkilöitten kohdalta jotka voisivat astiaan vaikuttaa.
Ainoa asia mihin uskon tai oikeastaan ajattelen että se on mahdollista, on kun maassamme vaihtuu täysin uusi sukupolvi johtamaan ja politikoimaan asioitamme, voi tämä Hampuusimyönteinen polvi vaikuttaa asiaan lakia muuttavasti, mutta en silti nää adressien tai marssien vaikutusta edes tulevaisuudessa.
Vaan se muutos tulee jostain "suuremmasta" (kuten jo yllä mainittiin), aikanaan.
Itse olen täysin dekriminaalisaation puolesta taisteleva yksilö ja pajaria polttelisin mielummin laillisena, puhtaana, verotettuna "apteekki" tuotteena, kuin masemannen väsäämänä lakkabudina ja kaikenlisäksi saan siitä rikollisen maineen, mutta silti tiedostan totuuden, etteivät nämä liirumlaarumit mitään muuta.
Mutta hienoa, että väki jaksaa nähdä edes pientä vaivaa jonkun asian eteen, minkä näkevät oikeaksi, vaikka se ei muuttaisikaan mitään. Pitäkää aatteistanne kiinni.
Pahoittelen vastaan sekä ristiin taistelevaa tekstiäni, mutta selventääkseni vielä. Kannatan itse dekriminalisaatiota.- Jatkakaa vastaan taistelua, kannatan sitä.
Peace and love, 420 ja niin edelleen.. Jatketaan..