Jos Fear and Loathing in Las Vegas, tai muut Terry Gilliamin tekeleet kiinnostavat, niin ehkä tuollaiset ovat tarkastamisen arvoisia:
Tideland - hieman saman tapaisia elementtejä, kuin mitä Fear and Loathingissakin. Itse päihteet mitä elokuvan isä käyttää ei varsinaisesti liity trippailuun, mutta tytön mielikuvituksen tuotteet mitä elokuvassa myös enimmäkseen seurataan, ovat kyllä välillä aika psykedeelisiä.
Tideland TrailerThe Imaginarium of Doctor Parnassus - Melkoisen surrealistisen psykedeelistä meininkiä niissä kohtauksissa, missä seikkaillaan ihmisten mielikuvitusten sisuksissa.
Nämä mielikuvituksien sisuksissa olevat maisemat toivat minulle erittäin vahvasti mieleen Gilliamin Monty Pythonin aikaiset välianimaatiot.
"The Imaginarium of Doctor Parnassus" - Official Trailer [HD HQ]Shrooms - Ei ole Gilliamin elokuvia, mutta muuten aiheeseen ja itse foorumiinkin hyvin liittyvä elokuva.
Tarina semien keräysretkellä olevasta kaveriporukasta. Tämä on sitten kauhua, jotenka ei välttämättä ole paras matkaelokuva herkille ihmisille. Loppujen lopuksi aika heikosti psykedeelinen elokuva, nimeä lukuunottamatta.
Shrooms (2007) - HD TrailerNäitä on kyllä kertynyt katsottavaksi aika tavalla, mutta nämä tulivat mieleen tähän hätään. Ehkä lisää jos muistuu mieleen...