Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Tällanen tilanne aloittelijalla päällä.. mitä tehdä?

Poissa Juju

    • Viestejä: 70
    • Karma: 2
    • Profiili
Jotain tollasta aattelinkin, mutta halusin vielä tarkistaa, kiitos!


Poissa Juju

    • Viestejä: 70
    • Karma: 2
    • Profiili
Entäs kipsi... minkälaista? Onko sitä eri tarkoituksiin? (toissijasta kasvualustaa olisin tekemässä)
Mistä voi käydä ostamassa (Helsingissä)? Kävin kahdessa HuMy:ssa mainitussa liikkeessä, mutta kummassakaan ei ollut ja vähän ihmeteltiin kun edes kysyin.


Poissa Juju

    • Viestejä: 70
    • Karma: 2
    • Profiili

Ja nyt sit ois tällanen tilanne...

[smg id=3920]

Eli se jo lasissa pinnannut on nyt valmis, mutta ei muita vielä edes aluillaan. Miten toi kannattaisi poimia? Varovasti veitsellä leikkaamalla? Vai käsin kiertämällä?


Poissa Mehikasvi

    • Viestejä: 28
    • Karma: 2
    • Profiili
Tatin juurella ei taida olla vielä pinnejä joten käsin kiertämällä uskaltaa ottaa.


Poissa Juju

    • Viestejä: 70
    • Karma: 2
    • Profiili
Tatin juurella ei taida olla vielä pinnejä joten käsin kiertämällä uskaltaa ottaa.

Juu käsin sitten kiersin ja ihan hyvin ja aika siististi se lähti, kiitos. :)


Poissa Juju

    • Viestejä: 70
    • Karma: 2
    • Profiili
Ja taas täl ois lisää kysymyksiä...

Ekaks kuva...

[smg id=3922] Ensimmäinen sieneni  :)

Toi valkonen höttö tuol juuressa... pitääkö se perkaa pois? Mitä se on?

Osaisko joku arvioida suunnilleen, että mikä ton paino on? En osaa itse yhtää (vaaka tilattu).


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
Ja taas täl ois lisää kysymyksiä...

Ekaks kuva...

[smg id=3922] Ensimmäinen sieneni  :)

Toi valkonen höttö tuol juuressa... pitääkö se perkaa pois? Mitä se on?

Osaisko joku arvioida suunnilleen, että mikä ton paino on? En osaa itse yhtää (vaaka tilattu).

Höttö on rihmastoa, ei tarvitse perata pois, silmämääräisesti painanee ~20g elikkä.
Psykedeelien kanssa ei kauheasti kannata mitään lähteä annostelemaan silmänmääräisesti.
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Poissa Juju

    • Viestejä: 70
    • Karma: 2
    • Profiili
Ja taas täl ois lisää kysymyksiä...

Ekaks kuva...

[smg id=3922] Ensimmäinen sieneni  :)

Toi valkonen höttö tuol juuressa... pitääkö se perkaa pois? Mitä se on?

Osaisko joku arvioida suunnilleen, että mikä ton paino on? En osaa itse yhtää (vaaka tilattu).

Höttö on rihmastoa, ei tarvitse perata pois, silmämääräisesti painanee ~20g elikkä.
Psykedeelien kanssa ei kauheasti kannata mitään lähteä annostelemaan silmänmääräisesti.


Ok, hyvä homma! :) Eli toi ois sit kuivana noin 2g? ..ja sehän riittäis jo mietoon trippiin Cubensiksella? En nyt tänää enää oo ottamassa, mut ehkä huomenna (tai ehkä sit vasta ku saan vaaan). :) Kiitos!


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
Kokemus ollut että kuivapaino on aina märkäpaino / 10, kyllä tuosta hyvän meiningin saa päälle, joillekkin 1g on paljon :) jos et ole ennen ottanut niin suosittelen odottamaan vaakaa tai voi olla tuo pyyhkäsee jalat alta liian helposti :D
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Poissa Juju

    • Viestejä: 70
    • Karma: 2
    • Profiili
Kokemus ollut että kuivapaino on aina märkäpaino / 10, kyllä tuosta hyvän meiningin saa päälle, joillekkin 1g on paljon :) jos et ole ennen ottanut niin suosittelen odottamaan vaakaa tai voi olla tuo pyyhkäsee jalat alta liian helposti :D

Joo niin muistelinkin et toi painohommeli meni. Ja Suippumadonlakkeja oon kyllä ottanut.. yleensä 25-30 kpl, eli toi noin. 2g on varmaan ihan ok.  :)


Poissa Juju

    • Viestejä: 70
    • Karma: 2
    • Profiili
Entäs kipsi... minkälaista? Onko sitä eri tarkoituksiin? (toissijasta kasvualustaa olisin tekemässä)
Mistä voi käydä ostamassa (Helsingissä)? Kävin kahdessa HuMy:ssa mainitussa liikkeessä, mutta kummassakaan ei ollut ja vähän ihmeteltiin kun edes kysyin.

Vielä tästä haluisin varmentua ennen kun alan säätämään. Ostin tänään sitten taidevälineliikkeestä kipsiä kun ei parista puutarha-alan mestasta löytynyt. Kai se nyt on samaa tavaraa? Ja kelpaa kyseiseen tarkoitukseen? Hinta oli 9,90 € / 900 grammaa... ei nyt varmaan heti lopu, mutta kiinnostaisi tietää jos jostain saa halvemmallakin.


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Halvin tapa on hankkia jostain käsiinsä kyprokki-levyä ja ottaa pahvit irti ja murskata se kipsi sieltä välistä. Sitä lojuu monilla omakotiasuja-tee-se-itse-miehillä nurkissa. Itse murskaan kipsin vielä sähköisellä kahvimyllyllä, sitä tekee aika ison laatikollisen parissa tunnissa varastoon tulevia tarpeita varten.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison