Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Onko muilla ongelmia syödä sieniä? / Niksejä miten saatte syötyä.

Poissa Silo-P

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 267
    • Karma: 25
    • Profiili
Tee on kyllä hyvä. Se peittää kyllä sienen maun tehokkaasti.
Pidän itse henk.kohtaisesti eniten tuoreiden suippumadonlakkien mausta.
Kuivana maku on mielestäni voimakkaampi, siksi en pidä. Sama cubensiksissa.

Tuossa pari päivää sitten nautin 3,4g kuivaa cubensista mustaherukka-vadelmakiisselin, vanilja- ja kunigatarrahkan kera. Ei peittänyt täysin sienten makua,mutta suuremmilla mittasuhteilla olisi varmasti peittänyt.
Eikä ollun lainkaan hullumman makuista pienissä mässyissä sellainen välipala :P

Niin ja edittinä vielä kuvaa

[smg id=4165]
[smg id=4166]
''Nauti siitä mistä eniten sä pidät!''


Poissa Kolina

    • Viestejä: 46
    • Karma: 7
    • Profiili
Suosittelen repimään kuivatut sienet pieneksi silpuksi jonka sitten sekoittaa esim jogurttiin tms. Itse en maistanut lainkaan sienien makua, koska niitä muruja ei edes onnistunut pureksimaan jogurtin seassa.
Kosminen Nauraja [14/08 11:34]:Koli on foorumin Jesse Pinkman.


Poissa rulettsh

    • Viestejä: 9
    • Karma: 0
  • travelling without moving
    • Profiili
joo jugurtti o paras ainaki itelle, joskus myös laittanu murojen sekaan->paljon sokeria/maitoa. ei toi maku oo tosiaa mikää paras maholline ja en tykkää ruokasienistäkää   :-X

on sitä joskus heittäny iha suuhu vaa+nenästä kiinni ja puol litraa jotai juotavaa perään. kerran tuli ns. laser-tykki efekti eli söin jossain bailuissa sieniä ja huuhdoin alas lämpimällä/väljällä kaljalla.. no, tuloksena välitön "purga" jota koitin hillitä laittamalla käden suun eteen(joskus onnistunu, täl kertaa ei), jolloin sormien välistä purskuaa vaahtosta kaljaa ja sienen palasia ympäriinsä, vaatteille ja ties mihin. huoh  ::)
" Samanlainen, erilainen, sopivasti kummallinen, irrallinen, terävä, ei koskaan liian onnellinen, erilainen, samanlainen, eikä yhtään kummallinen, mustavalkoharmaa sekä aivan liian onnellinen"


Poissa cosmic

    • Viestejä: 12
    • Karma: 4
    • Profiili
damissa sain vinkin että heittää sieniset hunajamössöön vuorokaudeksi hautumaan, ja seuraavana päivänä kyseisen seoksen nauttiminen on suuri nautinto.

Onkohan toi oikeesti okei, ettei menetä tehoja tms? (Tuli mieleen kun maistettiin tryffeleitä ja myyjä kertoi niistä että sokeri saa vaikutukset miltei loppumaan, jos tulee hätätilanne/paniikki tai vastaavaa)


Poissa Kolina

    • Viestejä: 46
    • Karma: 7
    • Profiili
Kerran murskasin aivan pieneksi hileeksi tatit, jopa karkeaksi jauhoksi. Ne pystyi suorastaan vain niellä nesteen kanssa.
Kosminen Nauraja [14/08 11:34]:Koli on foorumin Jesse Pinkman.


Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Joskus alkuaikoina oli ongelmia syödä kuivia sieniä mutta tässä vuosien aikana oon jopa alkanu pitämään siitä maanläheisestä mausta,varsinki suippumadonlakki jossa on tämä mullan maku,ainut mikä siinä välillä tökkii on ne kuivat varret jotka muistuttaa enemmän kuivaa heinää ku sienen vartta.

Tryffelit on mun mielestä pahoja,viimeks meni varmaan puoltuntii saada 7g tryffeliä alas.


Poissa Diviner

    • Viestejä: 23
    • Karma: 1
    • Profiili
Tee ehkä mieluisin tapa nauttia, mutta siinä on aina se mahdollisuus, että osa vaikuttavista ainesta muuttuu joksikin toiseksi tai ei irtoa sienistä. Tuoreet semilanceatat menevät silleensä. Kuivatuista sienistä olen tehnyt suklaanappeja raakakaakaosta ja kookosrasvasta ja sokerista. Ovat lähes hyvän makuisia, mutta kovatöisiä. Tuota shottityyliä en itse pysty kyllä kenellekkään suosittelemaan, sillä itse tyhjään vastaan shotin kumottuani oksensin koko hoidon pihalle. (Onneksi vaikuttivat hyvin siitä huolimatta!) Jugurtin ja muiden maitotuotteiden kanssa nauttimista olen myös välttänyt sillä eivätkös ne sisällä b-vitamiinia mikä vähentää sienien vaikutusta? Omasta mielestä kuivat sienet menevät helpoiten alas saksimalla ne mahdollisimman pieniksi ja sotkevalla soijasuklaavanukkaaseen. Miksei tuoreidenkin kanssa toimisi, vaatii vaan enemmän vanukasta!
"Jos ihminen pääsee käsitteellisen ajattelunsa rajoille ja kokee elävästi ja syvästi, varmaakin varmemmin, että nyt hän vasta on todellisuuden tuntumassa, silloin ei ole kysymyksessä pako mihinkään. Pikemminkin se on unesta heräämistä."


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Sienen tryptamiinit ovat vesiliukoisia yhdisteitä, jotka irtoavat kyllä sienestä veteen. Kaikkea tavaraa ei tietenkään sienistä saa liukenemaan ja osa sienen tryptamiineista voi hajota liian kuumassa vedessä. Ei kannata siis ihan kiehuvan kuumassa vedessä sieniä liottaa ja kannattaa muutenkin annostella hieman reippaalla kädellä, esim. jos haluaa "3:n gramman tripin", niin liottaa vaikka sen 4 grammaa sientä teessä ja juo vain teen.  Itse syön vedessä liottamiani sieniä vielä tripin aikana sen aikaa, mikä hyvältä tuntuu ja loput hautaan takaisin luontoon. Meneehän ne liotuksen jälkeen vähän ällöttäviksi, varsinkin silokit ovat kuin matoja ja etanoita.

Vaikuttavista aineistahan muuten psilosiini hapettuu pois sienten kuivausprosessin aikana ja maitotuotteet voivat blokata vaikutusta, eli maidolla ei kannata huuhtoa sieniä alas..
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Eni

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 632
    • Karma: 133
    • Profiili
Itse keitän teen normaalisti ja liotan aivan pieneksi silpuksi murskattuja sieniä siinä kymmenisen minuuttia.
Annan sienenpalojen lillua mukissa ja syön niitä siinä sitten teetä siemaillessani samalla miten nyt sattuvat suuhun tulemaan.
Mielestäni ei maistu pahalta, eikä ole muutenkaan inhottavan tuntuista ja annos on se, mitä otan purkista, kun kaikki tulee nautittua.
"aha"
-PsyKhoZ


Poissa Oudi

    • Viestejä: 27
    • Karma: 3
    • Profiili
Sienet murskaksi/paloiksi ja shottilasin pohjalle lillumaan 5-10min sitruunamehun kans ja siitä huiviin koko möskä  C:-) vähä kirpsakkaa mutta eipä ne sienet maistu