Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Suippumadonlakkien tuominen Suomeen

Poissa Panu

  • Luotettava siententunnistaja
    • Viestejä: 106
    • Karma: 17
    • Profiili
Jostain olen muistaakseni lukenut, että ainakaan huumekoirien haistamiskohteisiin eivät silokit kuulu, mutta onko kellään parempaa tietoa asiasta? Ahneus iski keräämisvaiheessa ja mieluummin toisin loput sienet Suomeen, kuin hankkiutuisin niistä eroon paikallisten avulla. Minkälaiset riskit kiinnijäämiseen mahtaa liittyä, kun lentokoneella ajattelin palata takaisin.


Poissa Relatiivi

    • Viestejä: 31
    • Karma: 2
    • Profiili
En noista koirista tiedä, mutta heathrown lentokentällä olen kahdesti joutunut "huumeröntgeniin" eli kuvataan laitteella koko keho läpi päälaelta varpaisiin. Molemmilla kerroilla siis maahan tultaessa, ei postuttaessa. Kahdesti myös Helsinki-Vantaalla on tullivirkailijat penkonut matkatavarat. Taskuja ei kyllä tosin tarkastettu. Mitkään näistä kerroista ei ole minkään röntgenissä löytyneiden epäilyttävien esineiden takia suoritettuja, mikä on paljon yleisempää ja tapahtunut minullekin monta kertaa. Nämä olivat kaikki siis ihan random tarkastuksia, eli tullivirkailijat pysäyttivät yhtäkkiä ja pyysivät "takahuoneeseen".  Nämä ovat ainoat kerrat kun missään päin maailmaa on lentokentällä tarkempaan syyniin joutunut ja aika paljon on maailmaa ehtinyt kiertämään.

Nyt ei kyllä mitään tietoa ole, mutta kuulostaa erittäin uskomattomalta, jos koirat osaisivat nuo sienet haistaa. Tai lähinnä erottaa kaikista muista sienistä.

Veikkaan, että kiinnijäämisen riski on melko pieni, mutta itse en uskaltaisi lähteä rajan yli tuomaan noiden aiempien kokemuksien vuoksi, vaikka harvinaisia kokemuksia ovatkin, silti halusin ne tuoda tässä esille  :)


Poissa Panu

  • Luotettava siententunnistaja
    • Viestejä: 106
    • Karma: 17
    • Profiili
Sen verran rupesi kuumottelemaan, kun sieniä pakatessa tuli soittimesta sufflella Jukka Pojan Muuli, että päätin jättää sienten roudaamisen sikseen ja lähettää ne postin kautta Suomeen. Tämä olikin huomattavasti parempi vaihtoehto. Tulivat hyvin perille eikä postikulutkaan olleet kuin muutaman punnan :) Netistä löytyy ohjeita sienten käsittelyyn siten, että materiaalista on hyvin vaikea arvata sen olevan jotain muuta kuin esim. normaalia teetä.



Poissa Panu

  • Luotettava siententunnistaja
    • Viestejä: 106
    • Karma: 17
    • Profiili
Vedin tehosekoittimella pieneksi silpuksi ja silpun laitoin irtoteetä sisältävään pakettiin. Tietenkin teet olin heittänyt mäkeen. Aika guru saa mielestäni olla, että tunnistaa sienisilpun ja teen eron, koska teelaatuja ja makuja on kuitenkin niin paljon erilaisia. Tuskin lähtevät labrakokeita tekemään tuollaisen takia. Ei taida olla muutenkaan sienet ihan ensimmäisenä prioriteettinä tullin pojilla ja tytöillä. Onneksi sienissä ei ole vahvaa ominaishajua niin kuin kannabiksessa.


Poissa Kontaminaatio

    • Viestejä: 27
    • Karma: 5
    • Profiili
Sellaista huhua olen kuullut, ettei kuivatuista tateista saa selville, sisältääkö psilosybiiniä. Korjatkaa jos olen kuullut paskapuhetta.


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Sellaista huhua olen kuullut, ettei kuivatuista tateista saa selville, sisältääkö psilosybiiniä. Korjatkaa jos olen kuullut paskapuhetta.
Kuivatuissa ja tuoreissa tateissa on se ero, että kuivissa ei ole niin paljoa vettä ja psilosiiniä. Psilosiini hapettuu pikkuhiljaa sienistä kokonaan pois, mutta psilosybiini jää sieniin. Psilosybiini saadaan varmasti ihan yhtä hyvin kuivista kuin tuoreistakin sienistä selville. Psilosybiinin saa "siirrettyä" sienistä veteenkin pelkästään liottamalla.
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.