Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Mitä itiöprinttejä suosittelette?

Poissa drophealer

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Olen juuri aloittamassa sienten kasvatuksen. Ajattelin tilata itiöprinttejää FSRE:stä.
Tilausohjeissa luki, että kirjekuoreen voi lisätä myös toiveen minkä itiöprintin haluaa. Olen aloittelija kasvattajana, mutta käyttäjänä en niinkään.
Mitä suosittelisitte minun tilaavani? http://fsre.nl/?page_id=165 tuossa lista printeistä. Itse en noista lajikkeista tiedä mithään.
Aijon kasvattaa sienet pf-tekniikalla.


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
Mikä tahansa noista kelpaa kuhanvain nyt alkuun otat jonkun psilocybe cubensis lajikkeen.
Mutuna välttelisin eniten kasvatettuja kuten golden teacher tai B+ koska nämä ovat mainstream straineja, elikkä joukossa on paljon aloittelioiden printtejä verrattuna esimerkiksi penis envy straineihin, tilastollisesti penis envy printeistä suurin osa on kokeneiden kasvattajien tekemiä printtejä kun taas tosiaan mainstream strainien printit on suurimmaksi osaksi aloittelioiden tuotoksia. (ennestään sieniä kasvattanut on enemmän kiinnostunut penis envystä kuin juuri aloittanut, perustan tähän)

Karma kiertämään jos olin avuksi!


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
Argentiina.
Ihan mikä vaan mikä kuulostaa omaan korvaan miellyttävältä! :)


Poissa drophealer

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Kiitos vastauksista :) Nuo argentinalaiset on kyllä suloisia.


Poissa Olli

    • Viestejä: 87
    • Karma: 11
    • Profiili
Näppärä kikka voisi olla seurata saatavilla olevien listaa, ja kun tulee uusi lajike jakoon, niin tilaa niitä. Näin saa tuoreempia. Ja tosian joku never-heard lajike ilman kuvausta on todennäköisemmin taitavamman kasvattajan printtaama. Toisaalta tämmöinen harvinaisempi uusi lajike on todennäköisemmin ollut lyhyemmän aikaa ja kerännyt kerännyt myös vähemmän haitallisia mutaatioita kotikasvatuksessa, jossa luonnonvalinta ei poista haitallisia mutaatioita.