Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Tsopildeemi

Poissa DMM62

    • Viestejä: 64
    • Karma: 6
  • ''When the going gets weird, the weird turn pro''
    • Profiili
Kärsin unettomuudesta ja nukahtamisvaikeuksista toista viikkoa, kunnes lekurista määräsi tätä. Tuntui, että olin sekoamispisteessä. Sinä iltana menin aikasin sänkyyn. Ajattelin, että nämä auttavat nopeasti kuten sukulaisensa tsopikloni, jota vuosia aikaisemmin olin käyttänyt.

Otin joskus 21 aikoihin yhden 10mg vahvuisen tabletin. Makoilin sängyllä odotellen nukahtamista. Puolisen tuntia myöhemmin havahdui, kun peittoni kuviot lähtivät tanssimaan seinälle ja puolisoni sieraimista tuli kaksi pitkää vaaleaa heiluvaa "matoa".

Fyysisesti tuntui, että olen 2 promillen humalassa. Unettomuudesta johtunut ahdistuskin oli poissa.

unta lääkkeen avulla sain hetken ihastelun jälkeen 3 tuntia. Sain lääkkeen avulla korjattua unirytmini, joten käyttö jäi lyhyeksi. Luulen noitten hallusinaatioita edesauttaneen pitkä valvominen. muilla vastaavia kokemuksia?


Poissa DMM62

    • Viestejä: 64
    • Karma: 6
  • ''When the going gets weird, the weird turn pro''
    • Profiili
Juu. Mä tuosta Tsopildeemista pääsin vahingossa tripille. Eli kauppanimike on mm 'Stella, Stilonct'..

Molemmat, tsopildeemi ja tsopikloni pistävät pään ihan tötterölle, jos ensimmäistä kertaa ottaa.

Käyttö kannattaa pitä harvana ja mahdollisimman lyhyenä, koska kyse on bentsojohdannaisesta, joka koukuttaa bentsojen lailla.


Poissa krishnabaudelaire

    • Viestejä: 127
    • Karma: 11
    • Profiili
3-vuotta sitten unettomuuteen 7kpl Imovaneja = ei vaikutusta, lasten karkkia!
Jos on PAKKO käyttää unilääkkeitä, niin vähintään Tenox tai Dormicum ja tämä
ei ole mainos, vaan totuus!
Ja MISSÄÄN NIMESSÄ EI KANNATA KÄYTTÄÄ MITÄÄN LÄÄKKEITÄ!!!!!!!!!!!
Kaikki oleva vetää puoleensa sitä, mitä itse säteilee.
Kaikki ideat toteutuvat. Teot aiheuttavat seurauksia.


Poissa seittivahvero

    • Viestejä: 143
    • Karma: 1
    • Profiili
Erowid:lla joku kertoi nähneensä enkelin tai heräneensä auto rutussa motarin keskikorokkeelta.

Itsellä ekalla kerralla maailma muuttui siniseksi ja aaltoili. Sen jälkeen ei oo tullut varsinasia halluja, mut sellainen transsi. Lisäks kielen alta euforiset, mut lyhytaikaist nousut. Uni tuli kohta. Annoksen nostaminen tuotti enemmän sedaatiota ja unet nopeemmin, muttei enemmän nousuja tai transsia.


Poissa snziii

    • Viestejä: 5
    • Karma: 0
    • Profiili
vanha keskustelu mutta pakko mainita että lääkkelllä on tapana tehdä tuota varsinkin jos et ollut pitkään syönyt tuolloin niitä.
vältät tuon vaikutuksen menemällä nukkumaan tai lepäämään lääkkeen oton jälkeen n puolen tunnin sisään jos jäät valvomaan tarkotuksella läkkeen oton jälkeen saatat pääsät sekaisin " hyvinkin sekaisin "! :) mutta lämmin maitolasi eikös se parhaiten uneen auta