Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Kristallin kirkas tajunnantila?

Poissa Mehikasvi

    • Viestejä: 28
    • Karma: 2
    • Profiili
Elon varrella on tullut maisteltua sieniä, kaktuksia sekä LSD:tä. Kokemukset ovat olleet aina mielenkiintoisia ja viihdyttäviä. Jopa se kerta kun söin LSD:tä niin paljon että kadotin itseni ja todellisuuden ihan kokonaan. Jokaiselta tripiltä olen jotain oppinut. Tosin ei mitään kovin mullistavaa.

Aiemmat tripit ovat aina olleet enemmän tai vähemmän sekavia häröilyhetkiä. Nyt kuitenkin viimeiset 4 sienitrippiä ovat olleet täysin erilaisia. Ajatus on ollut kristallinkirkas. Jopa tripeistä kolmas jolloin söin 12grammaa kuivattua cubensista. Tripin jälkeen muistan kaiken selkeästi ja ajatukset joita tripin aikana käsittelin olivat järkeviä vielä selvinpäinkin. Myös muiden henkilöiden mielestä joille olen ajatuksistani kertonut.

Tämä on minulle uutta ja mullistavaa. Jonkinsortin valaistuminen. Hallusinaatiot joista olen aiemmin nauttinut täysin rinnoin, vaikuttivat tälläkertaa lähinnä hieman häiritseviltä sivuvaikutuksilta. Olenko nyt vain henkisesti kypsempi kuin silloin joskus yli 10 vuotta sitten kuin viimeksi trippailin? Vai olenko vihdoin syönyt tarpeeksi monta kertaa näitä veijareita ja sienien taikatonttu on päästänyt minut seuraavalle levelille?

Onko muilla foorumilaisilla joitain vastaavanlaisia kokemuksia? Koen olevani näissä hommissa vielä aloittelija. Luulen että foorumilta löytyy paljon kokeneempia olentoja. Innokkaana odotan mitä sienet voivat minulle vielä näyttää ja opettaa.


Poissa Singularity

    • Viestejä: 101
    • Karma: 25
    • Profiili
On aina mielenkiintoista kuulla muiden kokemuksia ja "kehittymistä" jos nyt sellaista sanaa edes voi käyttää, kiitos siitä.

Itselläni tosiaan vain yksi ainut trippi takana, 2,5g Cubensista, mutta pää oli silloin myös kristallinkirkas. Kaikki oli aivan selkeää ja "järkeenkäyvää" jopa tosiaan tripin jälkeen. Itseasiassa tripin jälkeen jopa ajattelin miten en ollut nähnyt niitä asioita aikaisemmin? Melkein kuin ei olisi mitään ottanutkaan. Kyseessä on toki pieni annos ja hirvittää ajatella miten ihmeessä joku voi vetää 12g?! ???

Henkilökohtaisesti uskon, että oma intention ja tottakai henkinen kypsyys vaikuttavat tripin laatuun. Karrikoidusti jos on tarkoitus vetää itsensä ihan sekaisin ja ottaa vielä alle muita aineita ihmettelisin hieman jos saavuttaisikin täyden kirkkauden. Koetko itse tehneesi jotakin eri tavalla tai suhtauneesi eri tavalla näillä 4 tripillä? Onko elämässäsi tapahtanut muuta kasvua joka on tuonut perspektiiviä elämään?

Palailen asiaan kun itselläni kertyy lisää kokemusta, sitä odotellessa minäkin mielelläni kuulen muiden kokemuksia.
"If you want to find the secrets of the Universe, think in terms of energy, frequency and vibration." -Nikola Tesla


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Niin siinä käy, kun tulee enemmän sinuiksi itsensä kanssa.


Poissa Dopamiiniorava

    • Viestejä: 80
    • Karma: 9
    • Profiili
Minäkin olen kokenut kristallinkirkkaan tilan. Ajatus kulki ainakin 2 kertaa niin nopeasti kuin tavallisesti, ja hyvin loogisesti. Testasin monimutkaisilla kertolaskuillakin tripin jälkipuoliskolla älyni nopeutta, ja ratkaisin ne hyvin nopeasti. Selittämäni asiat tuntuivat matkakumppanistakin järkeenkäyviltä. Edes polttamamme northernlights kukka ei sekavoittanut ajatuksiamme, vaan ehkä ennemmin toi lisää hyväntuulisuutta. Outo, ja yleinen ilmiö tripeillä tuli kuvioihin myös omalla matkalla, nimittäin sätkän käärimisen mahdottomuus  :D

Mielen selvyys ilmeni myös siinä, että tajusin salamannopeasti, mitä kaverini on sanomassa tai ajattelee, vaikka ihan joka kerta oikeaan en osunutkaan. Sinänsä ihmeellistä, koska minulla on lievä aspergerin syndrooma, eikä käytöksessäni ollut enää mitään siihen ja sosiaaliseen pelkoon liittyvää jähmeyttä ja jäyheyttä.

Selvyys alkoi sen jälkeen, kun olin ensin voittanut pelkoni noin 15 minuutissa tripin alkamisesta. Tavanomainen tönkkö ajattelu palasi parissa viikossa takaisin, en ehkä ollut keskittynyt itseni kehittämiseen tripin jälkeen ja annokseni oli ainoastaan 20 (ensin) + 10 (puolen tunnin päästä) semilanceataa.


Poissa Mehikasvi

    • Viestejä: 28
    • Karma: 2
    • Profiili
Koetko itse tehneesi jotakin eri tavalla tai suhtauneesi eri tavalla näillä 4 tripillä? Onko elämässäsi tapahtanut muuta kasvua joka on tuonut perspektiiviä elämään?

Hieman ennen näitä neljää viimeisintä trippiä söin myös sieniä muutaman kerran mutta silloin meno oli tavanomaista häröilyä. En keksi mitään selitystä sille miksi nämä viimeiset 4 trippiä ovat olleet näin erilaisia.


Poissa Normijätkä

    • Viestejä: 30
    • Karma: 1
    • Profiili
Kristallin kirkas tajunnantila vastaa aika hyvin "minunkin omaa" kokemusta. Ei oo viimekertoina tullut mitään suurempia hallusinaatioita mutta kuolemaa ja olemista on tullut käsiteltyä ns. sanattomasti.

Mutta joo, jonkun näköinen transsendentaalinen tila on nykyisin päällä päivittäin (osan päivää selkeästi) vaikka sieniä on viimeksi tullut vedettyä noin 9 kuukautta sitten. Osittain kys. kokemista voisi kuvailla selkouneen vertaamalla. Kuin olisi hereillä unessa.


Poissa Suppilomottu

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 2
    • Profiili
Kyllä.. parilla viimeisellä kerralla 2-5g kuivatulla pc:llä olen kokenut "valaistumisen".. Viiimeksi vaivaiset 2g + c-vitamiini (ei ollut sitruunaa). Siihen on johdattanut ohjatut meditaatiot jotka laitan pyörimään tubessa, menen sängylle pimeään ja sitten odotellaan seuraamuksia.

Ensin homma on sekavaa. Kun kropan fyysisten oireiden tarkkailun jälkeen pääsen pään sisälle, alkaa ns. eriytyminen kehosta - kehon reaktiot ovat melko lailla tahdosta riippumattomia että tajuan tuolloin että en ole kehoni (haukottelu, veden vuotaminen silmistä, hampaiden kalina, kehon tutina). Alan tuolloin tuomaan "ongelmia" esille jotta pääsisin käsittelemään niitä. Tuntuu että kaikki energiakeskukset aukeavat yhtä aikaa täysille - tuntuu myös että aivoissa käy vaan nitinä kun niissä alkaa säkenöidä - ihan kuin pimeät aivoalueet alkavat elää ja säteillä yhtä aikaa, kuin saisin kaiken kapasiteetin käyttöön. Yhtäkkiä tuntuu kuin heräisi unesta - tajuan että todellisuus on vain yksi unimaailma. Olen hämmästyksissä sisäisen maailman rikkaudesta, mikään ongelma ei ole ongelma, minulla ei ole mitään hätää. Tajuan olemiseni tarkoituksen, minulla on kaikki tieto mitä voin tarvita. En menetä yhteyttä todellisuuteen, mutta todellisuus ei ole enää vakavaa, ahdistavaa. Se on vain yksi aspekti kokemusmaailmaa, jonka käy tässä fyysisessä kehossa. Mietin miksi tätä en näe arkipäivässä. Miten voin olla arkielämässäni näin sokea, vaikka kaikki on niin selvää?

Yritän painamalla painaa mieleeni ne väläykset jotka saan. Hoen itselleni että muista tämä kun palaat tähän todellisuuden tasoon, nämä eivät ole ongelmia, sinulla ei ole mitään todellisia ongelmia, kaikki on hyvin ja olen siinä missä olen .Tuota kristallinkirkasta tajuamista ei voi olla kuin ns. valaistuneilla yksilöillä.

Alan laskeutumaan rauhallisesti, otan kaiken irti energioista, parantelen kehoani ja tunnustelen missä on kireyksiä. Tiedän että olen oikealla tiellä, olen tehnyt oikeita valintoja, tiedän miten intuitio ohjaa. Kokemuksen intensiteetti pois, mutta syvin tietäminen jää.

Tämä on niin pyhä aine, uskomaton maistiainen siitä mitä voisi olla aina. En hae enää kivoja värejä ja kuvioita, en pään sekoitusta (en ole noista kiinnostunut kyllä koskaan pahemmin..). Tämä vapautunut kapasiteetti tripin aikana pitää kääntää sinne missä sitä haluaa käyttää, ja mikä sen hienompi asia tutkailla kuin koko olemassaolon tarkoitus, kuka tai mikä "itse" on.

En pelkää kuolemaa, nyt kun olen saanut kokea sen mihin minulla on potentiaalia. Enkä sano tätä jotenkin itseriittoisesti, tää on vaan ollut valtava kokemus, lahja. En voi uskoa että tällaisen kokemuksen voi saada pienestä sienestä.


Poissa natsipaska

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Kyllä.. parilla viimeisellä kerralla 2-5g kuivatulla pc:llä olen kokenut "valaistumisen".. Viiimeksi vaivaiset 2g + c-vitamiini (ei ollut sitruunaa). Siihen on johdattanut ohjatut meditaatiot jotka laitan pyörimään tubessa, menen sängylle pimeään ja sitten odotellaan seuraamuksia.

Ensin homma on sekavaa. Kun kropan fyysisten oireiden tarkkailun jälkeen pääsen pään sisälle, alkaa ns. eriytyminen kehosta - kehon reaktiot ovat melko lailla tahdosta riippumattomia että tajuan tuolloin että en ole kehoni (haukottelu, veden vuotaminen silmistä, hampaiden kalina, kehon tutina). Alan tuolloin tuomaan "ongelmia" esille jotta pääsisin käsittelemään niitä. Tuntuu että kaikki energiakeskukset aukeavat yhtä aikaa täysille - tuntuu myös että aivoissa käy vaan nitinä kun niissä alkaa säkenöidä - ihan kuin pimeät aivoalueet alkavat elää ja säteillä yhtä aikaa, kuin saisin kaiken kapasiteetin käyttöön. Yhtäkkiä tuntuu kuin heräisi unesta - tajuan että todellisuus on vain yksi unimaailma. Olen hämmästyksissä sisäisen maailman rikkaudesta, mikään ongelma ei ole ongelma, minulla ei ole mitään hätää. Tajuan olemiseni tarkoituksen, minulla on kaikki tieto mitä voin tarvita. En menetä yhteyttä todellisuuteen, mutta todellisuus ei ole enää vakavaa, ahdistavaa. Se on vain yksi aspekti kokemusmaailmaa, jonka käy tässä fyysisessä kehossa. Mietin miksi tätä en näe arkipäivässä. Miten voin olla arkielämässäni näin sokea, vaikka kaikki on niin selvää?

Yritän painamalla painaa mieleeni ne väläykset jotka saan. Hoen itselleni että muista tämä kun palaat tähän todellisuuden tasoon, nämä eivät ole ongelmia, sinulla ei ole mitään todellisia ongelmia, kaikki on hyvin ja olen siinä missä olen .Tuota kristallinkirkasta tajuamista ei voi olla kuin ns. valaistuneilla yksilöillä.

Alan laskeutumaan rauhallisesti, otan kaiken irti energioista, parantelen kehoani ja tunnustelen missä on kireyksiä. Tiedän että olen oikealla tiellä, olen tehnyt oikeita valintoja, tiedän miten intuitio ohjaa. Kokemuksen intensiteetti pois, mutta syvin tietäminen jää.

Tämä on niin pyhä aine, uskomaton maistiainen siitä mitä voisi olla aina. En hae enää kivoja värejä ja kuvioita, en pään sekoitusta (en ole noista kiinnostunut kyllä koskaan pahemmin..). Tämä vapautunut kapasiteetti tripin aikana pitää kääntää sinne missä sitä haluaa käyttää, ja mikä sen hienompi asia tutkailla kuin koko olemassaolon tarkoitus, kuka tai mikä "itse" on.

En pelkää kuolemaa, nyt kun olen saanut kokea sen mihin minulla on potentiaalia. Enkä sano tätä jotenkin itseriittoisesti, tää on vaan ollut valtava kokemus, lahja. En voi uskoa että tällaisen kokemuksen voi saada pienestä sienestä.


itselläni oli samanlainen "valaistuminen" etkä paremmin voisi kyseistä asiaa sanoin kuvailla. mutta setup oli erilainen ja miltei ahdistava niin mukaan tuli kuoleman pelko mutta tripin "päätyttyä" en ole ollut sama ihminen kuin aikaisemmin.
ens kerralla vois kokeilla tota sitruunaa jos ne samat ajatukset tulisivat takaisi kun tapahtumasta kuitenkin on jo muutama kuukausi aikaa niin ei mutsa enää niin hyvin niitä kaikkea sanoin kuvaamattomia asioita.