Moi!
Olen suht tuore trippailija, mutta sen verran itseni kanssa sinut että kolmannella kerralla uskalsin ottaa 5 g cubensista ja sitten mentiin. Oli suuri tarve ottaa yksin, kun vähän pelkäsin että jos seuraa on niin en uskalla olla oma itseni. Kyseessä oli vähän semmonen uusi alku rankan elämänvaiheen jälkeen.
Trippi oli älyttömän hyvä ja syväluotaava, antoi päivän verran euforiaa ja ilmeisesti jatkuukin jollain lailla (unet on viihdyttäviä ja tosi miellyttäviä). Täytyy vaan sanoa että aika äärirajoilla menin, rupesi aistit pätkimään pahemman kerran.. tunto, näkö, kuulo.. Ajantaju meni aivan ja täysin.
Vähän jälkeenpäin pelotti kun mulla on fläsäreitä joistain tapahtumista, mutta ei tarkkoja muistikuvia. Muistaisin esim. että olen piehtaroinut partsilla ja itkenyt, ja alakerran naapurit ovat huudelleet -- mutta jälkikäteen ei partsilla ole mitään merkkejä oleskelusta (huomaisin jos olisin siellä pyörinyt). Lisäksi tuntuu että olisin törmännyt naapureihini pyykkitelineellä tripin aikana - mutta avaimet oli samassa paikassa kuin ennen trippiä, vaatteet ja kengät siististi..
Hiukan vainotti jälkikäteen liikkua näkösällä, kun ajattelin että naapurit pitää mua aivan pimeenä. En siis voi olla satavarma ettei näitä juttuja tapahtunut.
Onko teillä kokemuksia että filmi olisi katkennut tripin aikana? Muistatteko tasan mitä tapahtui? Taitaa kyllä olla annosriippuvainen asia ehkä??
Sekin pelottaa voiko itsekontrolli lähteä isojen annosten kanssa - esim. jos lähden autolla häröilemään tai hyppään alas partsilta.. Vaikka tunnen olevani melko tasapainoinen enkä itsetuhoinen ollenkaan..