Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Tulli avannut pakettini

Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Tilasin tossa pari viikoa sitte netistä salviaa ja bongin ja kävin postista hakemassa pakettini niin huomasin että mun paketti oli kertaalleen avattu mutta kaikki mitä tilasin oli tallella,salvioineen päivineen?

Mulla jäi just vähän aikaa sitte tryffelit tulliin ja sinne pitäis mennä kuulusteluihin mutta en oo vielä saanu sovittuu aikaa sinne.

Mun käsittääkseni ei oo mahollista enään jäädä kiinni niistä salvioista koska ne on jo lähetetty perille ja salviat poltettu.


Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
Salvia on käytännössä lähes laillista Suomessa, sen maahantuonti on lääkeainerikos. Aika pieni juttu. Tryffelien jääminen tulliin on sen sijaan huumausainerikos. En kuumottelis sinuna kauheesti salvioista.


Poissa Kettu KetunPoika

    • Viestejä: 27
    • Karma: 20
    • Profiili
Jos salviat tuli läpi ni ei siinä mitää, turhaan niitä kuumottelet.. Mistä tilasit tryffelit ja millä tavalla maksoit? Ite tilasin joskus keväällä tor-verkosta Blackmarketista 10g budia Espanjasta  ja maksoin bitcoineilla, joita tällä hetkellä on varmaan mahdotonta jäljittää. Jäi tulliin ja sain kutsun kuulusteluihin, kiistin kaiken ja that's it. Ei tullut mitään, vaikka meinas lähteä kyttä hakee mun koneenkin himasta..  :D