Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Palstalaisten taidenäyttely

Poissa teekello

    • Viestejä: 8
    • Karma: 0
    • Profiili
Ihania erilaisia luomuksia kaikilla!

Itse tulee piirreltyä, joskin pitkään oli taukoa. Viime viikolla kuitenkin innostuin ja pääsin itselle ennestään tuntemattomiin sfääreihin tunteella piirtämisessä. Osasyy innostukseen oli viikonloppuisen sieneilyn odotus, ja sen aikana vitsailinkin luovuuden virranneen sienihetkestä menneisyyteen. Kokemuksena sieneily oli kyllä kaunis, kun päädyin euforisena tyyny- ja täkkikasaan kavereiden ja puolisoni ympäröimänä. Tuon tietoisuuspääkuvan virtaamisia oli ihana ihastella, ja se osoittautui oikein osuvaksi, kun lopulta näin ja pohdin kaiken maailman verkostoja.


Poissa Missy

    • Viestejä: 16
    • Karma: 0
    • Profiili
Ha! Löysinpäs tämän ketjun.

Nostan, ihan sillä ajatuksella jos saisi jonkun postaamaan uusia teoksia edellisten jatkoksi, näitä on niin kiva ihailla. :) Voisin itsekin tänne jotain laittaa sitten kun pääsen "it's not good enough" -vaiheeni yli, johon olen jämähtänyt jo ihan liian pitkäksi aikaa. Sisäisen kriitikon mukaan kun mikään ei ole koskaan tarpeeksi hyvää.



Poissa teekello

    • Viestejä: 8
    • Karma: 0
    • Profiili
Kivaa vesiväreilyä, Missy!

Tässä tällaista toissapäiväisiin tositapahtumiin perustuvaa sienistä settiä:


Poissa ialeksei

    • Viestejä: 26
    • Karma: 3
    • Profiili
Kiitos kaikille hienoista teoksista! ^_^ Täältä pesee: Vesivärimaalaus, Tulitikuista liimattu "star tetrahedron", kynäruiskulla kitara tuninkia o.O, marmorointia ruukkuun kyniksellä ja viimisenä savannin auringonlasku kyniksellä :P Voin laittaa lisää kuvia jos kiinnostaa erilaiset teokset maan ja taivaan väliltä 8)
R.I.P. pieni kamu 2002-2017


Poissa Meischel

    • Viestejä: 30
    • Karma: 0
    • Profiili
Oon pari kertaa aiemminkin yrittänyt matkan aikana raapustella jotakin paperille, mutta yleensä ei ole fyysisesti - eikä varsinkaan psyykkisesti pystynyt muutamaa abstraktia koukeroa enempää tuhertamaan. N. viikko sitten oletetun 260 mikrogramman LSD annoksen alaisena sain kuitenkin aikaan tällaisen tilannekuvauksen.



Ideana oli alkaa piirtämään heti, kun alkoi tuntua selviä vaikutuksia ja katsoa mitä syntyy. Yleensä, kun piirtelen (siis ihan selvinpäin) mietin aina aiheen ja toteutuksen tarkkaan ennenkuin otan edes kynän käteen ja usein tuleekin sellanen blokki, että "en mä tiedä mitä mä haluun piirtää, antaa olla". Hapon murennettua päänsisäiset muurit piirrustus alkoi syntyä kuin itsestään. Pyrin vain kuvailemaan miltä nupin sisällä tuntui.

Tässä myös vähän vanhempi tuherrus LSA siementen alaisena tehtynä. Kuten huomata saattaa, piirrustelu oli "hieman" haastavampaa tän parissa... :D

On these barren lands, nothing to enhance. Crown yourself with empty hands.


Poissa teekello

    • Viestejä: 8
    • Karma: 0
    • Profiili
Tulipa eilisissä yönvietoissa pohdiskeltua kieliä ja niiden monimuotoisuutta sekä kehitettyä kaikkea, muun muassa tämä uusi, ah-niin-mullistava taidemuoto: tarinelma =-D Ja tietysti vieraahkot häpistelijät kulttuureineen, nuo käsikosketuksin kommunikoijat, jotka ovat nyt lähtemätön osa minua. Upeinta oli elämänkumppanin kanssa häpistellä kädet-sormet yhteen naputellen, muodostaa keskustelun polkuja, jaettuja käsinkosketeltavia tunneleita mielenmaisemiimme, play mind games... kunnes löysimme jatkona jaetut käsiELEET, oi sitä mielihyvää! Mutta hyvät häpistelyt ja höpistelyt teillekin!


Poissa Arzkab

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Kevät ja syksy ripotellu itellä aivoja junnusta asti, nyttemmin sitten koittanut saada tuotua asioita sieltä ns pimeältäpuolelta paperille.
Psykedeelejä käytän lähinnä itseni ja asioiden tutkiskeluun.
Kuviin upotettu sanoja ja lauseita joita tullut aivokäyrälle