Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Painekeittimen koko

Poissa foobar

    • Viestejä: 37
    • Karma: 1
    • Profiili
Seelvä... Alussa ajattelin tehdä vain PF-tek-kakkuja, ja jatkosta en sitten tiedäkään mitään. Mutta tosiaan, ostetaan nyt kerralla kunnon vehkeet, ettei tarvitse päivitellä niitä jälkikäteen.  :D


Sanokaas nyt kokeneemmat, että uskallanko tilata tuon Pixmanian mallin, vai pitäisikö yrittää löytää jostain vieläkin laadukkaampi?

Luulen, että mitään 20L kattilaa en kehtaa tilata, kun ruuanlaitossakaan en juuri koskaan ole kaivannut isompaa kattilaa kuin tuo 3-litrainen.  :D


Poissa foobar

    • Viestejä: 37
    • Karma: 1
    • Profiili
Ja itselleni vastaten: arvoin pitkään Pixmanian kattilan ja Kärkkeiseltä saatavan 13L Sitramin väliltä, ja päädyin sitten lopulta ottamaan riskin ja tilaamaan Pixmanialta.
Valinnan tein lopulta melko suuren hintaeron (40€ postikuluineen) ja Pixmanian kattilaan ilmeisesti sisältyvän "monitoimikorin" takia.
Nyt vain toivon, että kattila myös joskus saapuisi, ja toimisi toivotulla tavalla. :D Kokemuksia luvassa lähitulevaisuudessa!


Poissa Crepitus

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
Ihan vaan vertailun vuoksi ajattelin vastata tähän että ostin itse All american pressure cooker 25qt (23.6588236 litraa) kattilan jolla steriloin lakkakäävän kasvualustoja. Kyseiseen kattilaan saan mahtumaan kolmeen kerrokseen yhteensä 9kpl 1kg painoisia spawn bageja. vanhaan 8 litraiseen meni 1kpl :)


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Ihan vaan vertailun vuoksi ajattelin vastata tähän että ostin itse All american pressure cooker 25qt (23.6588236 litraa) kattilan jolla steriloin lakkakäävän kasvualustoja. Kyseiseen kattilaan saan mahtumaan kolmeen kerrokseen yhteensä 9kpl 1kg painoisia spawn bageja. vanhaan 8 litraiseen meni 1kpl :)

Puhumattakaan siitä että nuo on todella laadukkaita  vehkeitä.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison