Moi kaikki! Nyt on taas kesä tulossa
Pakastimeessa odottaa vielä kuivatettuja semejä. En ole vielä uskaltanut niihin koskea koska pari viime kerralla cubenseja syödessäni niin oli aika hankala olo.
Voisiko joku ystävällinen auttaa minua selittämään mitä minä teen väärin? Yritän kertoa parhaamalla tavalla kokemuksiani:
Suurin pelko tila minussa aiheuttaa maailman sekasotku, tunne että ei mihinkään voi ottaa kiinni, kun oma personallisuuskin on vaan illuusio. Kaikki rajat vaan häipyy ilmaan.
En ymmärrä miksi tämä pelottaa minua niin nyt, ensinmäisen kerran trippailessani nautin tilasta jossa vaan 'olin' vaikkakin maailma oli ihan nurin päin.
Tämä pelkotila pluss vielä ajantajun menetys on aika rajua, ei niin että joutuisin panikkiin. Mutta viime trippailut menivät pilalle siinä että yritin koko ajan pysyä rauhallisena, enkä uskaltanut "sukeltaa" minnekkään. Enkä heittäytyä kunnolla.
Pelkäsin mennä liian syvälle. Jos jäin tujottamaan jotain juttua niin "imeydyin" siihen ja kiinnityin johonkin tiettyyn typerään ajatukseen. En saannut sisäistä keskustelua pysähdettyä.
Kaipaan sitä tilaa jota mulla on joskus ollut trippailettaessani, tila jossa voin olla tarkkailija eikä pohdiskelija. Tila jossa voin miettiä asioita ilmaan että ne riistantuu käsistä, että pystyn tarkkailla ajatuksia ilman että ne aiheuttavat minussa ahdistusta.
En ymmärrä mistä moinen negatiivisuus, viimeksi kun katsoin trippailessani itseäni peilistä niin suupielet meni ihmeellisiks ja pelästyin kun näytin ihan jokerilta. "Why so serious?" Niin tosi kivaa...
En ymmärrä miksi en voinnut nauraa itselleni niinkuin ennen olin tehnyt
Ehkä minussa pilee jokin sisäinen ahdistus joka sitten korostui kun otin sieniä, se voisi parhaimassa tapauksessa hävitä jos taas ottaisin. Mutta pelkään pahoin että se ehkä voisi pahentua?
meh...