Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sato?

Poissa kayajosu

    • Viestejä: 8
    • Karma: 0
    • Profiili
Oon nyt ajatellu laittaa ekat viljelmät aluille -> Psilocybe Cubensis "Golden Teacher", jotka tilaan www.sporewonder.com ja teen HUMY:n ohjeilla sen viisi kakkua, niin minkäköhän laista satoa on odotettavissa jos vaan kaikki menee ok? Kellään kokemuksia tästä kyseisestä lajikkeesta ja tuosta sporewonderista?
Mielen ovien avaaminen on erityisen tärkeää, sillä mieli on täynnä materiaalia.


Poissa Sclerotia

    • Viestejä: 155
    • Karma: 10
    • Profiili
2-8g yhden kakun yhdestä flushista(satokerrasta) olettaen, etteivät homehdu. Pelissä on niin paljon muuttujia mukana mitkä vaikuttavat lopputulokseen joten tarkkaan on vaikea sanoa.
Sporewonderista ei minulla ole kokemuksia. Suosittelen FSRE:tä. Huomattavasti halvempaa ainakin.

Vähän asiaa sivuten:
Olen viimeaikoina lukenut jonkunverran shroomeryä, ja siellä on moni sitä mieltä, että pf-tek kakut kannattaakin fruitata kakkuina bulkkiin sekoittamisen sijaan.
Omatkin  sadot ovat olleet kakuilla suurinpiirtein samoja kuin bulkkiin sekoitettuna. Mitäs mieltä kasvattajat täälä on asiasta?


Poissa kayajosu

    • Viestejä: 8
    • Karma: 0
    • Profiili
Ok, kiitos informaatiosta  :) Ja varmaankin kuivapaino toi 2-8gm?
Mielen ovien avaaminen on erityisen tärkeää, sillä mieli on täynnä materiaalia.


Poissa Sclerotia

    • Viestejä: 155
    • Karma: 10
    • Profiili
Juuri niin. :) Tuoreeltaan yli 10 kertainen satsi.


Poissa kayajosu

    • Viestejä: 8
    • Karma: 0
    • Profiili
Täytyykin sitten tuplata HUMY:n määrä, eli tehdä 10 kakkua  ;D Jos vaikka puolet epäonnistuu, niin jää se 5 kakun sato nautittavaksi  ??? Laitan päiväkirjaa kunhan printit tulee ja muut tavarat on hankittu, eli menee alkukesään  :-[
Mielen ovien avaaminen on erityisen tärkeää, sillä mieli on täynnä materiaalia.


Poissa tohelo

    • Viestejä: 8
    • Karma: 2
    • Profiili
Mitä enempi sen parempi, ainakin itsellä tuossa syksyllä kun ensimmäiset 7 kakkua laitoin, niin 4 niistä epäonnistui... nyt kun pistän uudet niin aion laittaa ainakin tuplasti sen! Ikinä ei voi tietää mitä tulee tapahtumaan, ainakin alussa kannattaa varautua siihen että jokin saattaa mennä pieleen, vaikka luulee tekevänsä kaiken ohjeiden mukaan -.-

Mitä enemmän kakkuja, sitä enemmän satoa. Vaikka joku meniskin pieleen. Paitsi jos tulee total fail, mutta eihän sellaista nyt tapahdu kuin tosi harvoin... vai mitä? :D



Mä alan nyt elää tätä mun elämää.


Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
Täytyykin sitten tuplata HUMY:n määrä, eli tehdä 10 kakkua  ;D Jos vaikka puolet epäonnistuu, niin jää se 5 kakun sato nautittavaksi  ??? Laitan päiväkirjaa kunhan printit tulee ja muut tavarat on hankittu, eli menee alkukesään  :-[

Aloittelijalle neuvoja, älä laita koko printtiä ensimmäiseen kasvatus-kokeiluun. Käytä esim. 1/4 tai puolet printistä, niin jää itiöitä seuraavaankin kertaan, jos vaikka joku meneekin pieleen. Lisäksi jyvien käytön opettelemalla voi olla jatkuvasti rihmastoa varastossa, joista voi jatkaa uuteen substraattiin, ja näin satoa saa jatkuvasti, näin halutessaan.

Vähän asiaa sivuten:
Olen viimeaikoina lukenut jonkunverran shroomeryä, ja siellä on moni sitä mieltä, että pf-tek kakut kannattaakin fruitata kakkuina bulkkiin sekoittamisen sijaan.
Omatkin  sadot ovat olleet kakuilla suurinpiirtein samoja kuin bulkkiin sekoitettuna. Mitäs mieltä kasvattajat täälä on asiasta?

Tästä sais omankin aiheen halutessasi. Itse en oo kokeillu pf-kakkujen murskaamista bulkkiin, niin en osaa sanoa. Ainakin vuokaan laitettuna rihmasto pitää paremmin kosteutta. Omat kokemukset pf-kakuista oli nihkeät ja vähäsatoiset. Flushien määrä jäi muistaakseni kahteen.


Poissa Sclerotia

    • Viestejä: 155
    • Karma: 10
    • Profiili
Vähän asiaa sivuten:
Olen viimeaikoina lukenut jonkunverran shroomeryä, ja siellä on moni sitä mieltä, että pf-tek kakut kannattaakin fruitata kakkuina bulkkiin sekoittamisen sijaan.
Omatkin  sadot ovat olleet kakuilla suurinpiirtein samoja kuin bulkkiin sekoitettuna. Mitäs mieltä kasvattajat täälä on asiasta?

Tästä sais omankin aiheen halutessasi. Itse en oo kokeillu pf-kakkujen murskaamista bulkkiin, niin en osaa sanoa. Ainakin vuokaan laitettuna rihmasto pitää paremmin kosteutta. Omat kokemukset pf-kakuista oli nihkeät ja vähäsatoiset. Flushien määrä jäi muistaakseni kahteen.
Minäkin olen jyviin siirtynyt, mutta silti asia kiinnostaa. Epäilen, että saattaa kiinnostaa muitakin. Aloitanko uuden ketjun, vai splittaatko jotenkin?


Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
Minäkin olen jyviin siirtynyt, mutta silti asia kiinnostaa. Epäilen, että saattaa kiinnostaa muitakin. Aloitanko uuden ketjun, vai splittaatko jotenkin?
Vastasinkin yv:llä, mutta laitetaan tännekin - aloita oma viestiketju vaan, niin tulee selkeämpää.