Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Makea/Imelä haju

Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Onko joku vikana ku toi boxi on alkanu haisee imelälle? kyseessä on netistä tilattu growbox jonka laitoin 3 päivää sitte kasvamaan ja nyt siihen on alkanu tulee vähä epäilyttävä makea haju? mun kasittääkseni hajun pitäis olla raikas sienimäinen eikä makea/imelä,mitä tolle tekis? Sumutellu oon joka päivä pussin reunoja ja valoa muutaman tunnin päivässä.


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Oon omissa kasvatuksissani tullu siihe tuloksee et epäilyttävät hajut on bakteerikontaminaatioita
...


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
Onko joku vikana ku toi boxi on alkanu haisee imelälle? kyseessä on netistä tilattu growbox jonka laitoin 3 päivää sitte kasvamaan ja nyt siihen on alkanu tulee vähä epäilyttävä makea haju? mun kasittääkseni hajun pitäis olla raikas sienimäinen eikä makea/imelä,mitä tolle tekis? Sumutellu oon joka päivä pussin reunoja ja valoa muutaman tunnin päivässä.

PF-tekkiä tehdessä kolonisoitumisessa ainenkin tulee huomattua ehkä hiukan jäätelömäistä tuoksua tilassa missä kolonisaatio tapahtuu, makea tuoksu ei vielä tarkoita välttämättä kontaminaatiota, jos tuoksu muuttuu radikaalisti happaman pahalle tarkoittaa sitä että bakteerit ovat alkaneet syömään alustaasi.

Ei auta kuin odottaa :) harvemmin fruittaus vaiheessa oleva kasvualusta joutuu bakteerien kohteeksi.
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Huomasin ku kallistin sitä boxii nii sinne pohjalle oli pikkusen vettä jääny,no mä kaadoin sen varovasti pois. Itse kakku tuoksuu kyllä sienelle suht voimakkaasti mutta pussin ilma pikkusen makealle. No toivotaan parasta :)


Poissa Tyler

    • Viestejä: 12
    • Karma: 3
    • Profiili
Kannattaa noita growboxeja tuuletella ahkerasti. Niissä on astetta huonompi ilmanvaihto. Rupesin ite tuulettelemaan monta kertaa päivässä nii rupes tatit kasvaa terveemmin.  ;)
How can we ever truly love someone else if we don't even know ourselves?


Poissa deffi

    • Viestejä: 23
    • Karma: 9
    • Profiili
Mun kakut on aina haisseet makealle dunkkaamisen jälkeen, mutta ei se oo mitään haitannut.