Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sienet&unikkotee onko kokemusta?

Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Tulin taannoin hankkineeksi pikku erän kaupasta löytyviä unikonsiemeniä, lähinnä vitsinä sitten tänään kokeilin josko noista jotain potkua irtoaisi. Eli siemenet pikku muoviputeliin, haaleaa vettä niskaan, sheikkausta ja seisotusta ja lopputuloksena mulla on hivenen kirpeänmakuista vaaleankellertävää litkua, jota olen siemaillut parin yskänlääkemitan verran.

Kolisee ihan riittävän hyvin mulle, nyt on miellyttävä tasaisen rauhallisen huoleton olo. Jopa niin miellyttävä että kelailen josko yrittäisin joskus kombottaa opateen sieniin, ottaisin opat pohjille vähentämään sieninousun angsteja. Onko tämmöinen kombo toimiva? Vaaroja? Mulla on siis opatolet vissiin ihan nollissa kun ei ole kyseistä substanssia tullut ennen syötyä. Koukkuun jäämisestä tuolla muilla foorumeilla varaoitellaan, mutta ei nää olot musta nyt mitkään niin ylimaallisen kauniit ole.

Mistä tietää olevansa koukussa? Siitäkö että ajatus pyörii seuraavan tripin ympärillä jatkuvasti?
Laiton loppuputelin jääkaappiin lepäilemään. Menettävätkö opioidit tehojaan vesiliukoisina jossain ajassa?
Olikos opioideilla jotain ruoansulatusta lamaavia vaikutuksia?


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Tiedän tyyppejä, jotka ovat nokittaneet subua sienilaskuissa ja sienien kanssa muutenkin (laskuissa kuulemma mukavampi, pehmentää laskua). Ilmeisesti siis toimii, mutta trippi jää mitä luultavimmin vain löhöilyksi valtavilla bodyeuforioilla, sillä opioideilla on tunnetusti "sohvaan imevä vaikutus". :D

Kertoisitko hieman enemmän unikonsiemenlitkun tekoprosessista? Määrät jne.

Koukussa tietää olevansa silloin, kun tuntee, ettei pärjää ilman. Noiden voimakkaasti koukuttavien aineiden kanssa se on aivan täysin käyttäjästä ja osaksi myös aineen saatavuudesta kiinni. Tunnen monia, jotka käyttävät vahvoja kemiallisesti tuotettuja aineita hyvin harvoin tai tarvittaessa: oikein.
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Noi siemenet on 100g pusseissa, päällä vielä varoitus "Jatkuva laadunvalvonta, pakettiin voi sattua kuoren palasia!"  :D Pussi siis auki kulmasta ja kaadetaan sisältö 1/2L muovipulloon, joka entisessä elämässään palveli mustaviinimarjamehu-MAOi:n säilytysastiana. Vettä vois tietty hieman lämmittää kädenlämpöiseksi saakka mutta ite kaadoin suoraan kraanasta pulloon. Korkki tiukasti kiinni. Kannattaa jättää ilmaa joku 1/3 sisällöstä, helpottaa ravistelua, jota jatkoin n.1h. Korkkia avataan kaadettaessa juuri sen verran että litkua pystyy puristamaan pullosta lasiin, mutta siemenet jäävät pulloon.

Tuli kieltämättä nukuttua yö varsin sikeästi, unet tavanomaisia. Mulla toistuu näköjään tommonen matkustusuni jossa olen lentokentällä yrittämässä matkustusta jonnekin mutta mikään ei toimi, buukkausta ei löydy lähtöselvityksessä, aikataulut sekoilee muitakaan en kykene auttelemaan taipaleellaan etenpäin.
Aamulla oli jäsenet vähän rasittuneen oloiset mut en mä oikein eroa muihin normiaamuihin huomaa. Lievä dose? Tämmösiä kokemuksia jollain ollu maailmalla:

http://poppyseedtea.com/

No tää päihde on kenties sellainen viekoitteleva narttu, jos sienet on ankara opettaja. Noiden kombottaminen olisi siis suunnilleen että toisin oman huoran mukaan tiukkiksen oppitunnille, ehkä ope ei tykkäis.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
No tää päihde on kenties sellainen viekoitteleva narttu, jos sienet on ankara opettaja. Noiden kombottaminen olisi siis suunnilleen että toisin oman huoran mukaan tiukkiksen oppitunnille, ehkä ope ei tykkäis.

No hemmetti, pitihän tämäkin mennä sitten kokeilemaan opateen viinimarjamehuun sotketuilla jämillä (1dL) ja siihen +40 min. 12 semillä. Huhhuh, oli melkoista nousua, läppäri pöydällä näytti vääntelehtivän omissa rytmeissään ja primitiivistä kuolemanpelkoa ja "vedinköhän överit" -keloja pukkasi input-streamiin ihan rasitteeksi saakka ja pahoinvointiakin oli sen verran että koetin oksentaa, muttei mitään tullut ulos. Pyhän Posliinialttarin äärellä koin kumminkin jonkinlaisen ajatuksen siitä, että aiheutan huonot vibani ihan itse ja sain vakuuteltua itselleni dosen olevan naurettavan pieni jne. Lähdin ulos kävelemään, alussa kirkkaat autojen valot hieman kiusasivat ja jotain lievää visuaalia pyöri näkökentässä mutta sain tunnelmat kohdalleen sopivan inspiroivalla musiikilla. Nyt ollaan jo tultu takaisin yhden iltakaljan jälkeen. Sai olla kyllä laitimmainen kerta tällä kombolla, opa jatkossa opana ja sienet sieninä.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Viimeiset unikonsiemenet meni eilen, liuottelin tällä kertaa appelsiinimehussa. Miellyttävä maku noissa shoteissa ja seurauksena rauhallisen itsevarma olo, hyvät unet ja matalan energiatason aamu.

Yritin kylvää viime kerrasta liuotetut siemenet tuohon läheiseen mäkeen. Ehkä mulla on syksyyn mennessä oma unikkopelto, jota voin käydä viiltelemässä ja sitten mä voin perustaa oman oopiumiluolan aitoon britti-imperialistin tapaan.  :D  8) 8) 8) 8)