Noi siemenet on 100g pusseissa, päällä vielä varoitus "Jatkuva laadunvalvonta, pakettiin voi sattua kuoren palasia!"
Pussi siis auki kulmasta ja kaadetaan sisältö 1/2L muovipulloon, joka entisessä elämässään palveli mustaviinimarjamehu-MAOi:n säilytysastiana. Vettä vois tietty hieman lämmittää kädenlämpöiseksi saakka mutta ite kaadoin suoraan kraanasta pulloon. Korkki tiukasti kiinni. Kannattaa jättää ilmaa joku 1/3 sisällöstä, helpottaa ravistelua, jota jatkoin n.1h. Korkkia avataan kaadettaessa juuri sen verran että litkua pystyy puristamaan pullosta lasiin, mutta siemenet jäävät pulloon.
Tuli kieltämättä nukuttua yö varsin sikeästi, unet tavanomaisia. Mulla toistuu näköjään tommonen matkustusuni jossa olen lentokentällä yrittämässä matkustusta jonnekin mutta mikään ei toimi, buukkausta ei löydy lähtöselvityksessä, aikataulut sekoilee muitakaan en kykene auttelemaan taipaleellaan etenpäin.
Aamulla oli jäsenet vähän rasittuneen oloiset mut en mä oikein eroa muihin normiaamuihin huomaa. Lievä dose? Tämmösiä kokemuksia jollain ollu maailmalla:
http://poppyseedtea.com/No tää päihde on kenties sellainen viekoitteleva narttu, jos sienet on ankara opettaja. Noiden kombottaminen olisi siis suunnilleen että toisin oman huoran mukaan tiukkiksen oppitunnille, ehkä ope ei tykkäis.