Joo siis samasta paikasta on omatkin kaktusten siemenet peräisin. Myös Saksassa on vastaava kaktussiemenkauppa, josta paljon halvemmalla samoja ja muitakin siemeniä.
Mulla ei pääsääntöisesti olekaan tarkoituksena kasvattaa kasveja käyttääkseni niitä päihtymykseen. Nää enteogeenit/etnobotaaniset kasvit nyt vaan kiinnostaa fiilistasolla. Sieniäkin tuli syksyllä melko isot sadot, mutta olen vaan kerran pari niitä maistellut. Ja joo kasvitelttaan on saatavissa melko hyvät olosuhteet melkein mille vaan.
DMT-pitoisten kasvien siemenet ovat siis laillisia tilata? Mutta onko se laillisuus samaa luokkaa kuin esim. hampun kohdalla? Entäs noi Convolvulaceae-heimon kasvit, eli T. corymbosa, I. tricolor ja A. nervosa, joiden siemenissä on sinänsä jo LSA:ta. Kyllähän noita saa Suomestakin laillisesti, ainakin tricoloria, muttamutta...
Noista kasvien kuljetuksista. Uskoisin että ainakin toi Pereskiopsis tulis elävänä perille. Ja sen perään nyt tällä hetkellä eniten haikailen, koska kaktusten varttamista on jossain vaiheessa päästävä kokeilemaan.
Tuollaista kun ei oikein voi kirjeenä tilata poste restanteen...
Kai poste restanteen voi ihan pakettejakin tilata. Oon mä ainakin kirjetta isomman paketin sitä kautta hommannut.
Pakettia tilatessa poste restanteen on tilattava omalla nimellä, koska pakettia noudettaessa on todistettava henkilöllisyys. Näin ainakin olen ymmärtänyt.