Tervehdys!
Päätin aloittaa keskustelun, kun tämä sama asia on vaivannut minua jo tovin.
olen muusikko, suuren osan vapaa ajastani käytän Pilven polttamiseen ja kitaran soittamiseen.
Elikkä, eilen esimerkiksi nukkumaan mennessäni suljin silmät ja aloin miettimään minkälaisia ideoita saisin mieleeni jos yritän olla miettimättä mitään, aloin huomata että jostain sieltä alitajunnasta tuli koko ajan uusia ideoita, ja sain tehtyä orkesterin ja mozartin tapaisia luonnoksia, seurasin ensin kitaran ääntä mielessäni, sain aivan käsittämättömiä melodioita ja sooloja aikaiseksi, muuttuen jokaisen säkeen jälkeen erilaiseksi ja muodostaen siten kokonaisia kappaleita.
Kitaran päälle tuli rummut, basso, laulu, sanat ja muita ääniä joista en ennen ollut edes tietoinen?
mietin että, täältäkö kaikki ihmiset ovat saaneet käsiksi muusiikkiin liittyvät teokset?
Onko mielen syövereissä "melodia pankki" mihin kaikilla on pääsy?
Samalla aloin miettimään että pitäiskö sitä nyt jostain saada nauhuri, jotta voisin vaikka hyräillä melodiat nauhalle ja huomenna siirtää melodiat kitaran kautta koneelle?
Päätinkin sitten olla kokeilematta.
Olisin varmaan saanut tehtyä kokonaisen levyn ja kaikki tämä n. 15 min sisällä ennen nukahtamista.
ja vannon että tämä melodiat eivät olleet mitään antti tuisku skaalaa, kunpa vain enään muistaisin yhtäkään melodioista, niin voisin tuoda tännekkin teoksia esille.
Mutta tahtoisin teidän myös kokeilla tätä asiaa seuraavan kerran kun menette nukkumaan, voi myös olla että kannabiksella on ollut osuutta asiaan, kun homeilin kummiskin jonkun verran sinä iltana.
Ainii, ja näin unta että olin veneessä usvaisella joella, soutaen keskelle järveä, jossa oli pieni saari missä kasvoi tuhansia tummansinisiä sieniä, Jotka tanssivat ja saivat minutkin tanssimaan