Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Punkkiongelmaa

Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Onkos teillä, jotka metsästätte silokkeja pelloilta ollut punkeista ongelmia? Tänään kun kävin sienessä ja tulin kotiin niitä jo hieman ottaneena huomasin että mulla oli keskikehoon kiinnittynyt sellainen hyvin pieni, olisiko punkin nymfi.. ja tietysti sellaiseen paikkaan johon ei oikein pinseteillä kunnolla päässyt. Tuli tripille hieman stressaava käänne kun alkoi muistelemaan kaikkia aivokuume- ja lyme disease -kauhujuttuja. Lopulta kun en muuta keksinyt niin tempaisin kylkeen saippuavettä ja vetäisin punkin irti tylsällä partaterällä, suuosia varmaan jäi ihon sisään mutta ehkä ne sieltä ajan kanssa. Sitten surffailin aikani netissä ja sama juttu, nyt tuntui kutinaa kaulassa ja peilistä näkyi taas uusi imukas, tähän veijariin ylettyi onneksi pihdeillä paremmin vaikka tripistä johtuen oli lieviä koordinointiongelmia eikä toi peilin kautta operointi ole selvin päinkään helppo juttu. Nyt loppuillan pientä jatkokuumotusta, aina kun kutisee niin äkkiä vaatetta pois ja ihmettelemään. Ei noi mua nyt niin kauheasti pelota, on näitä ennenkin tullut irroteltua veneilyhommien bonuksena mutta terveyttä tietty kannattaa yrittää suojella minkä kykenee.


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Hnnnghh. Nyt alkoi tuntua siltä, että jokaisessa taipeessa on sellainen puistattava ja äärimmäisen ikävä verenimijä. Ja minä en edes muista milloin olisin viimeksi rämpinyt pusikoissa :D Muistakaa tehdä punkkitarkastuksia ihmiset!
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Punkkeja en ole huomannut, mutta hirvikärpäsiä metsien lähettyvillä olevilla pelloilla kylläkin. Eivät hauskoja nekään kun mönkivät pitkin hiuksia. :-[
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Nakertaja

    • Viestejä: 43
    • Karma: 3
    • Profiili
Miun on pitänyt irrottaa itsestäni aika monta punkkia elämän aikana. Eihän niitä muutama vuosi sitten ajatellut yhtään vaarallisina. Nykyaikana varoitellaan niin paljon, että välillä miettii uskaltaako noihin ruohikkoihin enää mennäkään. Tänä vuonna ollut vain yksi punkki kiinni ihossa, useampi kyllä kävellyt ja etsinyt hyvää paikkaa.

Mutta ei onneksi ainakaan itselleni ole tullut mitään oireita. Kait.. luulisin.. aaargh :-X  ;D


Poissa SoilBreaker

    • Viestejä: 366
    • Karma: 25
    • Profiili
Mulla oli elämäni ensimmäinen punkki tänä kesänä. Olin kaverin mökillä ja hän oli tottunut irrottamaan niitä koirastaan muutan päivässä niin sain rutiinin omaista irroituspalvelua. Eipä noiden tautien kanssa pitäisi olla hätää, kun kestää kuitenkin muutavan päivän ennen kuin ehtivät tarttua.
If a law is unjust, a man is not only right to disobey it, he is obligated to do so. - Thomas Jefferson


Poissa Samuli

    • Viestejä: 111
    • Karma: 7
    • Profiili
Täälläkin noita punkkeja on ruohikossa. Ne kantavat jotain tautia, joka voi aiheuttaa niveltulehduksia ja sydämen laajentumista. En ole kuitenkaan koskaan yhteenkään törmännyt.