Psilosybiini.info

Aloittelijoiden suippumadonlakkikysymykset tänne!

Vieras · 321 · 97059

Poissa Uaaaw

• Tulokas
    • Profiili
Sillä juuri mietin koska kävin spotilla, josta on ennen löytynyt mutta nyt ei enää

Poissa Kookospahkina

• Profiili
Vahvistakaa että tämä syksy ollut ainakin näin eteläsuomessa vaikeahko harrastuksen parissa?!

Itse olen aloittelijana panostanut nyt suhteellisen paljon kuvailureissuihin ja tuntuu että alkusyksy oli kovin kuivaa, niitä sateita odoteltiin ja nyt äkisti taas jo tuli yöpakkaset ja ensilumet ja kausi alkaa olemaan paketissa. Onko nämä mun reissut ollut ihan turhia vai onko muillakin ollut normaalista poiketen vaikeuksia?
Ainut spottikin oli metsäkoneella ja raivureilla pilattu :-\.
Pohjoissuomen kuvailureissu yhden kokemuksen mukaan taas oli aivan onnistunut..

No, jäihän käteen nyt ainakin kokemusta ja pienoinen palkinto kovasta työstä.. Ehkä ensivuonna paremmalla taidolla ja onnella ::)

Poissa wylde

• Tulokas
    • Profiili
tää nyt ei oo tunnistuspyyntö mutta ihmettelen tuota suippujen lakin muodon eroa, täällä mitä nähnyt osassa lakeissa on kaunis muoto kuin wikipedian kuvissa, ja nämä kaikki mitä täältä olen pitkän heinän seasta löytäny ja täällä varmistettu lakki on niinku paljon enempi auki.
Eilen kävin viimeisen kerran katsoon samalta paikalta, vielä pari sieltä löyty ja niissä jo lakki oli käpristynyt ylöspäin,  mistä tää johtuu?

Poissa hemulaattori

• Luotettava tunnistaja
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
wylde eihän me ihmisetkään olla kaikki samanlaisia ;) Muuttujia ulkonäon vaihteluun on liikaa listattavaksi, varmaan suurimpana ihan kyseisen yksilön geenit ja kasvuolosuhteet.

Poissa Jousimies

• Tulokas
    • Profiili
Hei kertokaa kokeneemmat alkaako kausi olla jo ohi täällä Etelä-Suomessa?

Kolme viikkoa olen kolunnut Keravalla ja Vantaalla pellon ja puiston reunoja, mutta oikeaa kuvattavaa ei vaan löydy. Aluksi ajattelin, että vielä ne sieltä vielä nousee, mutta nyt epäilyttää, että olin myöhässä jo alunperin.

Miten on, vieläkö te uskotte löytävänne kuvattavia tänä vuonna?

Poissa hemulaattori

• Luotettava tunnistaja
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
Jousimies länsirannikolla ainakin kausi taputeltiin jo viikko sitten virallisesti kiinni. En usko että muuallakaan suomessa enään kauhesti on löydettävää enään. :/