Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sienet ja eläimet

Poissa varjonaama

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Minä ja kaverini haluttiin ehdottomasti eläin mukaan matkalle. Käytiin kaverin vanhempien luota hakemassa n.10v vuotias lepposa ja rauhallinen koira.
Matkailu meni siihen, että lähdettiin pihalle ja annettiin koiran mennä minne ikinä haluaakaan ilman hihnaa. Monen tunnin kävely reissu vanhalle koiralle, joka oli todella pirteällä/iloisella päällä koko illan :)


Poissa matruus

    • Viestejä: 5
    • Karma: 2
    • Profiili
itellä on kaks kissaa ja ne kyllä osaa käyttää tilanteen hyväkseen ku isäntä on sienissä.  :D
herkkuja tulee ku vähä maukasee  :) tulee kyllä höpöteltyä kissoille paljo sienipäissään ja se on jotenki aika kivaa ja joskus tuntuu että ne ymmärtäis  :D


Poissa esine69

    • Viestejä: 37
    • Karma: 7
  • Extract and level up
    • Profiili
Tää alku ei liity sieniin mut psykedeeliin kuitenkin.

Kerran olin popsinut puolikkaan lapun aikaisemmin ja juuri kun aloin imeskelemään toista puolta myöhemmin niin kissa tuli viereen hyörimään.
Otin kissan syliin ja hönkäisin kissaa kohden ja kissa sekos totaalisesti. Se hyppäs lattialle vauhdilla mun sylistä ja  alkoi pomppimaan lattialla niinkuin se yrittäisi ottaa ilmasta jotain kiinni. Samalla tajusin että ei helvetti että kissa pärähti reissulle. Sanoin kaverille et ota kiinni se ja vie se ulos huoneesta. Säikähdin ihan perkeleesti. Kaveri nakkas sen ulos huoneesta ja minä menin perässä hetken päästä katsomaan et mitä kissalle kävi niin se istui makkarissa sängyn päällä ihme asennossa ja puuskutti ja piti ihme ääntä. Se oli jämähtänyt paikalle eikä liikkunut mihinkään. Sihisi ja puuskutti. Katsoin sen silmiä niin sillä oli sen silmät pelkkää mustuaista. Silloin todella säikähdin ja pelkäsin että ei siitä enään tuu normaalia. Onneks se tokes lopulta muutamassa tunnissa siitä.
Mut silloin oli kans erikoinen tapahtuma kun otin sen kissan syliin ja se sekos. Tuntui että meidän sielut olisi mennyt sekaisin. Kauhea lävähdys pamahti kissasta muhun. En osaa kuvailla mut tuntui että se lävisti mun sisimpäni. Ihan kun sen sielu kummituksen muodossa olisi tullut minuun. Samalla näin kun kissän näköinen ilmentymä tuli päin pläsiä. Erikoinen trippi ilta. Muutaman kuukauden sen jälkeen vielä tuntui että elän kissan elämää. Heh he. Mut ihan tosi. Pikkasen skitsahdin.

Luin jostai sitten myöhemmin että kissa ei tarvi kun muutaman microgramman että se lähtee reissuille. Eli jos käsittelet happoa niin älä käsittele kissaa jos et halua kissa pärähtää reissuille ja kiusaa sitä tahalteen. Se voi tulla lapusta käsiin ja siitä kissaan tai suoraan pisaratartunnalla hengityksestä.

Nykyisin mulla on kolme kissaa ja ne kyllä vaistoaa jos trippailen sienistä. Ne vaistoaa sen ja silloin kun mulla on high peak niin ne välttelee mua mut sitten kun se tasaantuu niin ne hakee ihan liikaa huomiota. Eilen oli outoa käytöstä kissojen kanssa kun trippailin. Kaikki tuli vuoronperään silitettäväks ja ihme ruljanssi niillä välillä. En osaa oikein selittää.
King Of Things


Poissa Sienimiäs

    • Viestejä: 25
    • Karma: 1
    • Profiili
Kissat ovat mukavaa seuraa tripillä, olin kuolla nauruun kun katsoin kissani kävelevän kohti minua.
Niin ihanan pörröinen ja kävely näytti sanoin kuvaamattoman huvittavalta. :D
Ja se tunne kun upotat naamasi siihen pörröiseen turkkiin, en osaa selittää  ;D