Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Kysy sienten käyttämisestä tässä viestiketjussa

Matias · 482 · 211185

Poissa Doctor Funga

    • Viestejä: 26
    • Karma: 5
    • Profiili
No niin ystäväiset. Tässä on tullut jokuinen sieni teehen jo dipattua, mutta olen pitäytynyt aika miedoissa määrissä. Tatturoita on ollut jotain 0,8-1,5 geen väliin. Nythän minulla ei ole sen kummempaa hajua mitä ne olivat paitsi, että psilosyybiiniä olivat nauttineet riiviöt.

Ajattelin riipaista hiukan diipimmän session. Saman tyyppistä rihmastoa lienee taas matkamiehen eväissä. Nyt olisi kuitenkin ideana nousta lähemmäksi tähtiä. Ihan hulluun laukkaan ei ole vieläkään tarkoitus painua.

Ajattelin napsaista sellaiset 2-2,5 g. Mitäs raati arvio? Olisko tuolla jo uusi level edessä? Mitä tripin pituus? Pidempää lentoa odotettavissa? Olisiko 3 g jo liian suuri hyppy.

Terveisin ystävänne muumimaasta.


Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
2,5 g on vielä suht helposti hallittavissa mutta 3g alkaa mennä joskus itselläkin hankalaksi varsinkin teen muodossa. Kokonaisuudessaan varmaan kestää hieman pitempään ja visuaalit lisääntyvät huomattavasti tuossa 2,5g kohdalla.
Edit. Älkäähän nyt hermostuko nämä määrät ovat omalle keholleni sopivia cubensisken kanssa älkää ottako faktatietona!


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Nythän minulla ei ole sen kummempaa hajua mitä ne olivat paitsi, että psilosyybiiniä olivat nauttineet riiviöt.

Turha odottaa mitään luotettavia annosteluarvioita jos et itsekään tiedä mitä olet käyttämässä.


Poissa Doctor Funga

    • Viestejä: 26
    • Karma: 5
    • Profiili
Nythän minulla ei ole sen kummempaa hajua mitä ne olivat paitsi, että psilosyybiiniä olivat nauttineet riiviöt.

Turha odottaa mitään luotettavia annosteluarvioita jos et itsekään tiedä mitä olet käyttämässä.

Tuoteseloste puuttui valitettavasti vaikka kuinka etsin sitä paketista. Mihin lie joutunut.

En kaipaile otsa rypyssä mitään eksaktia arviota.  Aion parantaa entistä ennätystä noin 100%. Entisellä enkallakin olin ihan tyytyväinen. Hemuli ainakin osasi vastata ihan näilläkin tiedon tyydyttävästi.

Seuraavaksi siirryn aiheessa ihmiskokeeseen ihan omana itsenäni. Eiköhän se ero sillain siinä valkene.



Poissa BadTrip

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 75
    • Karma: 19
    • Profiili
Sinua siis tyydyttää tuntemattoman suosittelema annosmäärä vaikka kukaan ei tiedä (edes sinä itse) mitä sieniä olet syömässä? Ei taas hyvältä kuulosta.

Vaikka olisikin tiedossa niin mun mielestä ei ole ok kertoa faktana, että syö tämän verran sieniä, se on ihan helppo juttu.  Noi on niin henkilökohtasia asioita, ei kannatta kuunnella kenenkään puheita mistään annosmääristä. Hae ne rajasi itse ja toimi omien tuntemusten mukaan, ei päihteiden käyttäminen voi olla mikään suoritus missä lyödään joka kerta jotain käyttöannosennätyksiä rikki.



Poissa JPR

    • Viestejä: 64
    • Karma: 9
    • Profiili
Minulla on ollut muistaakseni suurin määrä 3g ja kyllä siinä jo matkoilla oltiin. Tosin kerran oli tarkoitus ottaa hiukan rennommin ja otin vain 1,7g mutta matkan vahvuus yllättikin ja mentiin melkeinpä samoihin sfääreihin kuin tuolla 3g:lla että ei tuo grammamäärä kerro välttämättä mitään.  :)
En usko ihmeisiin, vaan oletan niiden tapahtuvan.


Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
Juu siis epähuomiossa oletin että puhutaan perus cubensiksista kun luin hätäsesti. Mun moka ja tietty tuo on omalle 65kg keholleni arvioitu annostus eli mene ja kokeile itse varovasti.
Jos sulla on paljon ohut vartisia pikkusieniä niin ne on todennäköisesti silokkeja, niitten kanssa varovaisuutta ovat aika tujuja yleensä. Ja niihin myös pienempi annostus riittää en uskalla tähän mitään niihin liittyen suositella kun niitten vahvuus ja vaikutukset vaihtelee paljonkin.


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Minulla on ollut muistaakseni suurin määrä 3g ja kyllä siinä jo matkoilla oltiin. Tosin kerran oli tarkoitus ottaa hiukan rennommin ja otin vain 1,7g mutta matkan vahvuus yllättikin ja mentiin melkeinpä samoihin sfääreihin kuin tuolla 3g:lla että ei tuo grammamäärä kerro välttämättä mitään.  :)
Tämä on kyllä vähän jännä. Alle 2g mielletään usein vielä aika miedoksi annokseksi.
On sitä niinkun käynyt, että jollai 2 grammalla on visuaalit olleet lähes yhtä voimakkaat, ku reilu 4 grammalla. Itse matka tuntui olevan paremmin hallittavissa tuolla pienemmällä annoksella.
4 gramman kohdalla ei ajatusten kulkuun juuri voinu vaikuttaa, mitä nyt musiikin mukaan fiilis vaihteli. Ikäänkuin joku syöttäisi niitä ajatuksia.
Mutta ei se annos silti kumminkaan tuntunu miltään överin isolta, kun siinä kuitenkin koko ajan tiesi olinpaikan, ja että vaikutukset johtuu vain sienistä jne. Ja luulisin, et sinne asti mennessä puhutaan jo todella isoista annoksista.

Tämä ei silti tarkoita, ettei jollekin muulle näin voisi käydä jo tuolla annoksella. Ja matkahan ei varsinaisesti ollut mikään "bad trip", joten vaikea sanoa mitä se olisi ollut, jos se olisi kääntynyt hyvin ahdistavaksi. Kuten aikasemmin todettu, niin aika yksilöllisiä juttuja nämä.


Poissa Doctor Funga

    • Viestejä: 26
    • Karma: 5
    • Profiili
Sinua siis tyydyttää tuntemattoman suosittelema annosmäärä vaikka kukaan ei tiedä (edes sinä itse) mitä sieniä olet syömässä? Ei taas hyvältä kuulosta.

Vaikka olisikin tiedossa niin mun mielestä ei ole ok kertoa faktana, että syö tämän verran sieniä, se on ihan helppo juttu.  Noi on niin henkilökohtasia asioita, ei kannatta kuunnella kenenkään puheita mistään annosmääristä. Hae ne rajasi itse ja toimi omien tuntemusten mukaan, ei päihteiden käyttäminen voi olla mikään suoritus missä lyödään joka kerta jotain käyttöannosennätyksiä rikki.

Joo kyllä se tyydiytti. Halusin vain hiukan hiukan osviittaa, mitä saattaa olla olla tulossa. Varmaan tuntuu vastuuttomalta, mutta se nyt riitti. Valmistauduin kuitenkin lopulta hyvin ja tein benjiihyppyni tietäen, että en tiedä vielä mitään oikeasti. Sellainen on tutkimusretkeijän mieli. Kokemus oli arvokas sen tarkemmin sitä avaamatta. Sanon vain, että tekisin sen uudestaan.  Ainahan se on vähän yllätys mitä tulee matkalla eteen. Kyllä siitä oli apua matkalla, että Hemulaattori sanoi visujen voimistuvan.

Intiaanit ratsastaa aina ilman satulaa :))))



Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili

Poissa Pohjamuta

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
Kysymys: mites sienien kokeileminen, jos on taipumusta ahdistuneisuuteen ja pelkotiloihin?
Kuulisin mielelläni, jos teillä on asiasta jotain ajatuksia tai kokemuksia. En tiedä onko täällä jo ihan joku keskustelu aiheesta, mutta ei ainakaan osunut silmään.

Mulla ei siis ole ongelmia todellisuudentajun kanssa, mutta tosi helposti pintaan nousee epärealistisia pelkoja. Yleensä ne koskee sitä, että luulen kuolevani syistä x y ja z. Teen tosi helposti johtopäätöksiä, että erinäiset asiat on mulle akuutisti hengenvaarallisia, silloin kun ei ole mitään todennäköisyyttä että ne olisi. Tiedostan miten hölmö pelkoni on, mutta silti se tuntuu itsepintaisen todelliselta kunnes tilanne on ohi. Yhtälailla riesana saattaa olla fyysisiä ahdistuksen oireita ja oon melko herkkä kaikille mun kehossa tuntuville epätavallisille tuntemuksille. Psykedeeleissä vähän jännittää juuri kontrollista luopuminen ja se, miten siedän uusia tuntemuksia. Mulle kai kun tuo kuoleman, sairauksien ja loukkaantumisten pelko liittyy juuri siihen, ettei mulla ole silloin enää mahdollisuutta hallita tilannetta ja suojella itseäni.
Mulla on aikaisemmit ollut myös jonkinlainen fobia oksentamista (ja sitä kautta yleistä pahoinvoivaa oloa) kohtaan. Nykyisin se on helpottanut huomattavasti, mutta oon kerran seurannut läheiseni trippiä ja mieleen jäi, kuinka tyyppi valitti aluksi huonoa oloa ja koki sen hyvin epämukavana, kun ei sienipäissään osannut paikantaa sitä. Mietin miten mahtaisin itse reagoida jotenkin normaalista poikkeavassa tajunnantilassa.

Mietin myös, että millaisetkohan oireet voisi kieliä jostain kohonneesta psykoosialttiudesta tms? En koe olevani mitenkään vainoharhainen, mutta välillä nuo huolet ja epäilykset kyllä kohdistuu myös ympäröivään maailmaan.

Hirveästi kuitenkin kiinnostaisi kokeilla. Paljolti juuri siksi, että toivon sienistä jotain uutta lähestymiskulmaa näihin ongelmiin. Tiedän että pääsisin olemaan turvallisessa ympäristössä ja sellaisen henkilön seurassa, johon luotan kovasti ja joka on aikaisemmin pystynyt olemaan suuri turva mun säpsyilyn ja ahdistuksen keskellä. Tiedän siis ettei mikään voi lähteä ihan lapasesta. Tiedän toki myös että kannattaa aloittaa pienellä annoksella. Oon pitkään lukenut ja koittanut perehtyä aiheeseen, joten haluaisin kuvitella että pystyn pysymään rauhallisena kun kyse ei ole mistään selittämättömästä oudosta olosta vaan tiedän mistä kaikki johtuu. Tavallaan siis ajattelen olevani ihan valmis ja olen enemmän innoissani kuin peloissani, mutta en ihan uskalla luottaa omaan mutuilijan arviointikykyyni.


Poissa Kaaleppi

    • Viestejä: 57
    • Karma: 11
    • Profiili
Set & setting kun on kunnossa ja aloittaa pienellä määrällä niin mikäs siinä. Aloitus annos ei voi mielestäni olla liian pieni, mitä enemmän jännittää niin annosta vaan pienemmäksi. Itse en ainakaan saa minkäänlaista huonovointisuutta sieniteestä. Kannattaa siis sitä kokeilla eikä välttämättä syödä sieniä sellaisenaan, jos on pelkoa huonovointisuudesta.


Poissa jkt666

    • Viestejä: 52
    • Karma: 9
    • Profiili
Komppaan Kaaleppia tosta set &settigistä. Lisään vielä että digivaaka on kova sana ettei oteta sitä kuuluisaa kourallista.
Hiljaa hyvä tulee! Ei näitä juhlimiseen ole tarkoitettu.


Poissa Pohjamuta

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
Kiitoksia nopeista vastauksista, järkevältähän tuo kuulostaa. Aloitellaanpa vain sitten hyvin hissukseen!


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Set & setting kun on kunnossa ja aloittaa pienellä määrällä niin mikäs siinä. Aloitus annos ei voi mielestäni olla liian pieni, mitä enemmän jännittää niin annosta vaan pienemmäksi. Itse en ainakaan saa minkäänlaista huonovointisuutta sieniteestä. Kannattaa siis sitä kokeilla eikä välttämättä syödä sieniä sellaisenaan, jos on pelkoa huonovointisuudesta.
Tämäkin on varmaan vähän suhteellista. Paljon on pieni, mutta sopivan pieni? Tietyt annokset voi jättää vähän huonosti psykedelian ja selväpäisyyden rajamaille, mikä voi antaa vähän huonon vaikutelman ekalle kertaa.