Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Mökki keskellä maailmaa.

Vieras · 2 · 2288

AdamKadmon

  • Vieras
Lueskelin juuri muutaman tunnin 'trippistooreja' ja vihdoinkin päätin että koitan kirjoittaa ensimmäisestä kunnon kokemuksesta sienien kanssa viime kesänä.(kerran aikaisemmin olin maistellut vähän silokkeja mutta ne eivät varsinaisesti 'potkineet')

Paihoittelen jos teksi on epäselkeä/liian pitkää/vaikea lukuista. Olen hyvin huono kirjoittamaan.

Olimme n. puoli vuotta puhuneet kaverin kanssa että pitäisi päässä testaamaan uudestaan tatteja.(kaverilla oli viellä neitsyys tallella) Sitten kaverin inttikaveri oli tarjonnut hänelle 3g mexicaaneja. Päätimme lähteä nautiskelemaan tatit äitini mökille.(kyseessä keskellä asutusaluetta oleva hyvin vanha 'mummon mökki')

Koko päivä oli innokasta ja pirteää odotusta. Päätimme että trippivahti olisi varmuuden vuoksi hyvä olla mukana. Soitimme eräälle kaverillemme joka suostui lähtä 'katsomaan toilailujamme'. Mukaan tuli viellä matkan varrella neljäskin henkilö. Saavuimme mökille ja muut ihmettelivät ja naureskelivat mökin sijaintia. Menin laittamaan kaiuttimet kiinni ja soittimesta Aphilasta soimaa. Laitoimme grillin tulille ja otimme sienet ja appelssiinimehut esille. Aluksi ajattelin että murskaan tatit mehuun ja nappaan nopeasti naamaan, mutta päätin kuitenkin maistaa pienen palan paljaaltaan. Hämmästyin maanläheisestä ja hyvästä mausta, joten päätin syödä sienet paljaaltaan.

Hetken päästä rupesin epäilemään että toimiikohan nämä nyt vai ei. Vähän oli rauhallisempi olo ja yllättävän mukavaa vaihtaa muutama tervehdys naapurin kanssa joka ulkoilutti pihan vieressä koiraansa. Päätin että kapuan kalliolle istuskelemaan. Kalliossa oli iso lovi mihin oli rakennettu puiset portaat. Kiipesin ylös ja istuin pehmeälle sammaleelle istuskelemaan kun muut jäivät nuotiolla. Alkoi vähän hihityttämään ympärillä oleva 'lähiö'. Oli mennyt varmaan joku tunti ja ajattelin jo että tässä nämä fiilikset. Olin kyllä täysin tyytyväinen siihen oloon minkä sain.

Kaverini(tattiritari) tuli myös ylös. Istuimme hetken aikaa sammaleella ja analysoimme olojamme. Kaveri sanoi ettei tunne mitään erikoisempaa. Kaveri tokaisi että tekee mielisavuja, joten lähdimme alas. Käärimme savut, mutta itse päätin että annan mielen tällä kertaa vain sienille enkä polta tällä kertaa. Savujen aikana kaveri taisi tokaista että potkii eritavalla kuin normaalisti.

Päätin lähtä esittelemään mökkiä vieraille. Saavuimme eteiseen missä oli pieni puinen sohva ja saman tyyliset penkit. Hyllyille oli kerätty vanhoja paketteja ja purkkeja(lääkkeitä,pesuaineita,purkkaa,pastilleja ja ties mitä.) Oikealla oli ovi joka johti keittiöön minkä seiniltä löytyi myös kaikenlaista kummasteltavaa. Vasemmalla oli makuuhuone. Huoneen takaseinä oli tapetoitu kuvatepetilla missä aukesi näkymä puistoon missä oli pieniä lampia ja tulppaaneja. Tämäkin huone oli täynnä mitä kummallisempia esineitä. Vanhoja nukkeja/pehmoleluja, outoja koriste-esineitä.(Rupesin ensimmäistä kertaa miettimään että mitähän äitini päässä liikkuu, tajusin että hän on vähän sekaisin.. tunsin ylpeyttä)

Yht'äkkiä tunsin suuren paineen kehossa joak kesti sekunnin murto-osan. Huomasin miten takaseinällä olevat tulppaanit alkoivat heilumaan tuulessa, värit alkoivat voimistua ja mieletön euforia alkoi vallata koko kehoani. Huomasin miten koko huone alkaa hengittämään ja päätin huvittuneena kokeilla miltä hengittävä seinä tuntuu. Se tuntui kuin se olisi imennyt minusta jotain ja antanut jotain takaisin.. Totesin muille: "Nyt se sitten alkaakin".

Hämmästelin huonetta ja se outoa sisältöä hetken aikaa, jonka jälkeen siirryin keittiöön. Keittiön muutamat punaiset esineet olivat maalanneet värillään koko keittiön lämpimän punaiseksi. Eteisestä tulvi valoa joten päätin lähtä ulos. Kun astuin ulos tunsi kuin olisin syntynyt uudelleen. Katselin ympärilleni ja hämmästelin että miten kaikki näyttää niin värikkäältä ja kirkkaalta. Allani ollut räsymatto näytti kuin olisi upotettu neon-maaliin. kävelin rauhallisesti siis hyvin rauhallisesti ja hiljasilla liikkeillä. Ei että olisin ollut varovainen vaan halusin tunteä pienenkin liikkeen kehossa ja ympärillä.. tunsin ilman ympärilläni. Kalliolla olevat sammaleet ja kasvit näyttivät.. en keksi mitään muuta sanaa kuvaamaan kuin psykedeelisiltä. Tuntui kuin koko kehoni hymyilisi, olin onnellinen enkä edes tiennyt miksi eikä minun tarvinnut.

Pyörin tässä olotilassani itsekseni ja mietin että miksi oloni on niin selvä ja kirkas vaikka olen selvästi hyvin päihtynyt. Päätin että sillä ei ole väliä. Rupesin pyörittelemään diabolo  ja huomasin miten koko kehoni tottelee minua hyvin tarkasti ja temppuilu tuntuu vaivattomalta. Oloni oli hyvin kevyt fyysisesti että henkisesti.

Päätin polttaa tupakan koska halusin nähdä savua. Menin kalliorappusten alle pienen vaahteran alle käärimään sätkää, joka suijui hyvin automaattisesti ja luontevasti kuin olisi katsonut kun joku pelaa tetristä. Sytytin sätkän ja hämmästelin savun outoa makua.. ei hyvä mutta ei paha. Keskityin vain savun tunteeseen ja esteettiseen kauneuteen. Tuntui kuin olisin polttanut tunteja sitä samaa sätkää. Tämän jälkee menin laittamaan saunan päälle ja menin makoilemaan nurmikolle. Vahdit päättivät lähtä etsimään lähintä kauppaa. Kaverini tuli makoilemaan nurmikolle viereeni ku muut lähtivät. Katsoin pilviä mistä muodostui kokoajan fraktaaleja ja ne olivat aika nopeassa liikkeessä koko ajan. Taivaan ja pilvien värin vaihtuivat kuin diskovalot. Välillä unohdin että katsoin taivasta. Nurmikko tuntui kotoisalta ja koskettelin sitä lähes kokoajan vasemmalla kädelläni, oikella taas tunnustelin omaa sykettäni joka tuntui lempeältä. Kauppaseurue tuli takaisin 15min päästä vaikka itse tuntui että olimme makoilleet jo monta tuntia nurmikolla.

Päätimme lähteä saunaan. Saunaan saapuessa koko sauna tuntui elävän ja hengittävän hyvin syvästi. Hengitys tuntui jalkojenkin alla. Istuin lauteille ja tunsin suurta mieli hyvää löylyistä jotka tuntuivat puhdistavan koko kehoa. Katsoin kaveria ja huomasin että näen hänen luurankonsa himmeästi ja verisuonet hyvin selvästi. Aluks pelästyin.. taino hämmästyin näkyä mutta totuin siihen hyvin nopeasti.

Saunasta tullessani unohdin laittaa pyyhkeen päälle mutta tajusin että eihän minun nyt tarvitse kaveri porukassa peitellä itseäni. Menin istumaan kylmille portaille jotka virkistivät kehoa. Aikasemmista ajatuksista huolimatta tunsin häpeää kehoani kohtaan(olen aina ollut hyvin epävarma kehostani). Rupesin pyörittelämään ajatuksia kehostani päässä ja tuntsin miten pääsin yhteis ymmärrykseen kehoni kanssa ja keveys taas laskeutui päälleni. Kavereit kuittailivat leveästä hymystäni ja kuulema psykopaatti katseestani, naureskelin vain että näinhän tässä nyt kävi.

Vahdit halusivat jo kotiin, mutta halusimme viellä toisen matkaajan kanssa jäädä mökille, ehkä jopa yöksi. Joten vahdit lähtivät ja jäimme sinne pieneen paratiisi kuplaan sekavan maailman keskelle. Kaveri sanoi että tekee mieli savuja ja pyysy minua käärimään. Taas kääriminen sujui hyvin automaattisesti. Kaveri alkoi polttaa ja kysyi että haluanko minä jo. Haistoin savua ja ajattelin että maistan vain. Otin hyvin hyvin pienet savut ihan vain maun vuoksi. Pelkäsin hetken että kannabisverho hyökkää kirkkauden päälle, mutta onneksi se ei vaikuttanut, mutta maku kyllä teki hyvää.

Huomasimme että laskut olivat jo alkaneet. Päätimme lähtä kallion päällä olevaan pieneen metsään. Sammaleela kävelly tuntui taivaalliselta paljaitten jalkapohjien alla ja kävyt ja pistävät havunneulaset tuntuivat luonnolliselta. Syvemmällä metsine keskellä värit taas kirkastuivat ja tuntui kuin luonto oli valmiina halaamaan. Kävelimme kallion päälle jossa katselimme auringon laskua hiljaa. Tutkiskelimme eri lehtiä auringon valoa vasten.

Kun aurinko oli laskenut palasimme mökille jossa menimme istuskelemaan eteiseen ja miettimään että jäädäänkö yöksi vai ei. Päätimme että halutaan viellä vähän nähdä muutakin kun mökin lähistöä kun on viellä pienet vaikutukset päällä(hyvin pienet, mutta seikkailu mieltä löytyi). Soitimme kaverin hakemaan ja lähdimme pois. Pyörittii lähiympäristössä ja ku olimme palaamassa kaupunkiin pysähdyimme pienen sillan alle savuille. Päätin itsekkin nyt polttaa normaalisti. Tuli hyvin hilpeä olo ja palasimme autolle. Kun tulimme lähemmäs ja lähemmäs kaupunkia tunsin lievästi epämiellyttävää oloa.

Kotiin päästyäni olin hiukan pettynyt itseeni.. olisin halunnut jäädä mökille mutta en kuunnellut tarpeeksi itseäni. Painuin sänkyyn ja koitin saada unta mutta päässä oli liikaa ajatuksia. Kuitenki jonkun ajan kuluttua nukahdin ja aamulla heräsin virkeänä, iloisena ja hämmästyneenä.


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Miellyttävän kuuloinen reissu, itselle tuli heti ikävä kesä ja sen tarjoamia mahdollisuuksia. Kiitos jakamisesta!

P.S:Et sä mikään hyvin huono kirjoittaja ole, et itseasiassa huono laisinkaan, selkeää tekstiä oli eikä meikäläisestä ollut mitenkään epäselvää tai pysyä jutun mukana.
Psykoosi se siellä vain surisee.