Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Botit.

Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Poistin tänään kaksi selkeää spämmiviestiä aiheesta "Onko tämä kontaminaatio?"

http://www.taikasieni.net/smf/index.php?topic=494.0;topicseen

Lainaus
Poisti käyttäjän "Vieras" kirjoittaman viestin "Vs: Onko tämä kontaminaatio?" aiheesta "Onko tämä kontaminaatio?"   Tammikuu 09, 2011, 13:21:40   Shiron      Kirjattu   
Poisti käyttäjän "Vieras" kirjoittaman viestin "Vs: Onko tämä kontaminaatio?" aiheesta "Onko tämä kontaminaatio?"   Tammikuu 09, 2011, 13:21:36   Shiron      Kirjattu

Nyt jälkikäteen aloin miettimään, että olisiko IP-osoitteille kuitenkin pitänyt antaa bannia. Mikäli spämmiä ilmestyy lisää, niin tämä on varmaan standardi menettelytapa?
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
Nyt on parin päivän sisällä tullut spämmiä forumille. Oon poistellut viestit ja antanut porttikiellot, mutta ongelmaan pitää löytää joku pysyvämpi ratkaisu. Forum-softaa pitää ehkä päivittää.

Alustavasti nostin hiukan rekisteröitymisen vaikeutta laittamalla vaikeamman captcha:n käyttöön.


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Mitä mä tsiigailin tota spämmännyttä tunnusta, niin ei se välttämättä ollut botti, vaan ihminen, joka floodas jotain translatorin kautta ajettua ihmisen tuottamaa tekstiä.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Hyvä että tartuit nopeasti asian hoitamiseen, Mik.is. Olin viikonlopun poissa enkä päässyt itse tekemään mitään asialle ja aika kivasti noista tulikin ilmoituksia. Katsellaan miten tilanne tulee kehittymään. Jos se vaikka olikin oikeesti joku tyyppi eikä botti (wtf? mikähän ihmisiä voi houkuttaa tekemään tuollaista?)
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa syväluoto

    • Viestejä: 135
    • Karma: 15
    • Profiili
Tietoiseen forumilla jeesas botteihin kun laitettiin rekisteröintiin CAPTCHAn tilalle Verification Questions eli kysymys joka on ihmiselle helppo päätellä mutta botilla ei juurikaan chänsejä. Sitten on tietysti tota ihmiskäyttäjien tekemää hakukoneoptimointia silti esiintynyt.
Asetus pitäisi löytyä @ Administration Center » Security and Moderation » Anti-Spam

Tajunta laajenee niin paljon, että ennen pitkää sinne mahtuu muutakin kuin psykedeelit


Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
Meillä on yksinkertainen yhteenlaskukysymys kyllä käytössä. Laitoin nyt niin, että pitää vastata kahteen kysymykseen.
 
Voi olla, että noi ei oo sitten botteja.