Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

P. Cubensis Ecuador + Savut

Vieras · 1 · 3175

koremo

  • Vieras
Tämä kaunis ilta alkoi siitä, kun sytytin jointtini palamaan klo 19.00, polttelin sen rauhassa loppuun asti ja lähdin matkustamaan ystävälle päin.
Ystävälle päästyäni menin sohvalle katsomaan TV:tä ja kuuntelemaan musiikkia, oloni oli erittäin mukava ja rentoutunut.
Kello tuli 21.00, olin katsonut TV:tä lähes tunnin ja päätin mennä polttamaan loputkin polttoni.
Menin tietokoneelle pelaaman pelejä, koska ei ollut vielä oikea aika ottaa sieniä.
Suunnilleen kello 22.30 lähdin ulos kävelemään muutaman ystäväni kanssa, (hän tarjosi vielä savuja), otin sienet ja lähdimme takaisin sisälle. Sisälle päästyäni oleskelin hetken ystävieni seurassa, mutta halusin mennä fiilistelemään yksin olojani. Menin ystäväni makuuhuoneeseen laitoin oven kiinni ja makasin sängyllä, yksin pimeässä. Oloni oli todella euforinen, kuin olisin saanut orgasmin, mikä kestää ja kestää. Olin saavuttanut täydellisen mielenrauhan, tuntui kuin olisin osa universumia, mikään ei voisi vahingoittaa minua, olin täydellinen.
Vaikka tämä oli täydellisintä, mitä minulle on käynyt vähään aikaan päätin mennä ystävieni seuraan, sillä he olivat lähdössä kauppaan ja minulla oli vielä hiukan nälkä polttelusta. Kaupan jälkeen lähdin kotiin ja menin nukkumaan n. klo 03.30 ja heräsin aamulla n. klo 11.30 ja tunsin mukavaa rauhallisuutta, sekä aamueuforiaa.

Poltin illan aikana noin 1.2g savuja, ja otin 0,5 - 0,7g tatteja, voisin luokitella tämän erittäin mieluisaksi kokemukseksi jonka voisin toistaa milloin vain  :)