Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Inspiroivia juttuja

Poissa syväluoto

    • Viestejä: 135
    • Karma: 15
    • Profiili
En mä sano että mitään pitäis poistaa. Mut jos sä et oo kattonu noita videoita niin mun mielestä sä et voi tietää mitä mä tarkoitan ja toi jää vähän tollasen yleisjeejustelun tasolle. Ja toki vaikka sä katsottuasi ne olisitkin samaa mieltä mun kanssa niin FLuxilla on edelleen oikeus postata täysin samanlaisia videoita lisää mutta mielipiteitä esittämällä voi antaa muille heijastuspintaa siitä mitä muut pitää rakentavana ja mitä yhteisö pitää rakentavana. Tässäkin ketjussa on kai tarkoitus jakaa muille eikä arkistoida itselle.
Tajunta laajenee niin paljon, että ennen pitkää sinne mahtuu muutakin kuin psykedeelit


Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
toki vaikka sä katsottuasi ne olisitkin samaa mieltä mun kanssa niin FLuxilla on edelleen oikeus postata täysin samanlaisia videoita lisää mutta mielipiteitä esittämällä voi antaa muille heijastuspintaa siitä mitä muut pitää rakentavana ja mitä yhteisö pitää rakentavana. Tässäkin ketjussa on kai tarkoitus jakaa muille eikä arkistoida itselle.

Hyviä pointteja. En oo tosiaan kerenny kattelemaan noita. Näyttäis olevan helvetin pitkiä videoita.

Toistan kysymykseni:

Olethan sä Flux katsonut itse postaamasi videot alusta loppuun ja pidät niitä itse inspiroivina?


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Enpä kyllä itsekään ole innostunut katsomaan suurinta osaa Fluxin videoista muutamia minuutteja pidemmälle. Kuvauksetta videoiden postaaminen vähentää mielenkiintoa entisestään.


Poissa syväluoto

    • Viestejä: 135
    • Karma: 15
    • Profiili
Ja siis haluan vielä sanoa että mulle erittäin olennainen tapa päästä eroon epäolennaisista loopeista on ollut postata tökeröitä juttuja nettiin JA saada niistä kriittistä palautetta. Varsinkin kun olen kannabiksen ja psykedeelien käyttäjä ja koska koen että niillä on potentiaalia luoda merkityksen kokemista ja näin saada käyttäjänsä inspiroitumaan myös epäolennaisista asioista.

EDIT: Seuraa varmaan kysymys kuka on kellekkään sanomaan, mikä on hänen elämässään olennaista. No se jos mikä on liian moimutkaista käydä läpi yhdessä viestissä ja riippuu varmaan elämäntilanteesta, oletko 18 vai oletko 68. Mutta monissa noissa videoissa esitellään salaliittoja, surkutellaan yhteiskunnan paskaa tilaa ja ihmisten riistoa ja miten he ovat vittu lampaita ja vieläpä tyytyväisiä lampaan osaansa, lietsotaan yhteiskuntavastaista asennetta jne. mutta ei tarjota ratkaisuja. Nykyään on kuitenkin dokumentteja joissa keskitytään myös tai jopa pelkästään ratkaisuihin kuten esim. aiemmin mainitsemassani Shironin linkkaamassa videossa. Ratkaisulla ei tietenkää tee mitään jos ei tiedosta ongelmaa mutta musta tuntuu että ongelmat on jo nykyään kaikkien tiedossa ihan vaan sillä että elää täällä.
Mulle ratkaisut on inspiroivia ja olennaisia.
Tajunta laajenee niin paljon, että ennen pitkää sinne mahtuu muutakin kuin psykedeelit


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Olisiko hyvä idea, että jatkossa tähän ketjuun postatessaan pitää myös antaa kuvaus asiasta? Esimerkiksi videolinkistä pieni briiffaus asiaan ja mahdollisesti parilla lauseella omia kommentteja.
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa SoilBreaker

    • Viestejä: 366
    • Karma: 25
    • Profiili
Bruce Lipton on kyllä totaalisesti flipannut. Koko yleisolemus loistaa kusetusta ja perus biologian käsitteetkin menee ihan metsään. Kuulostaahan se kyllä kivalta, jos vain pienen pätkän katsoo väsyneenä..
If a law is unjust, a man is not only right to disobey it, he is obligated to do so. - Thomas Jefferson


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
 :D

olen katsonut

edit: editoin kaikkiin jonkun tekstin. tosiaan turhan innokkaasti tullut linkiteltyä kaikenlaista (olen tälläinen linkkiurpo) -sorry!  :-*
       ps. mua ei kiinnosta se että eikö jotakuta kiinnosta joku video...Sana yhteisö aiheuttaa mulle pahoinvointia. olenhan yksilö, jota ei koske minkään yhteisön kriteerit.. >:D
...


Poissa Lion's mane

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 249
    • Karma: 66
    • Profiili
UFO in China's Skies Prompts Investigation

An unidentified flying object (UFO) forced Xiaoshan Airport in Hangzhou, China to cease operations on July 7...

http://abcnews.go.com/International/ufo-china-closes-airport-prompts-investigation/story?id=11159531&page=1  ???





Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Kaunis kuva. Niin rauhallinen.
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa Lion's mane

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 249
    • Karma: 66
    • Profiili
   
The awardwinning movie Day Before Disclosure

Tajunnanräjäyttävä dokumentti kauan vaietusta aiheesta.
 
Suosittelen erittäin paljon katsomaan tämän hyvin tehdyn ja todella mielenkiintoisen dokumentin.

Linkki: The Day Before Disclosure



Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Pilvet, ne on vaan ihan sairaan siistejä. Yhdistän ne aina psykedeeliseen kokemukseen, erityisesti, jos ovat valkoisia ja sellaisia muhevia, valoisalla ilmalla. Mutta muutenkin. Niitä katsellessa tulee aina kaikkea kivaa mieleen.
Psykoosi se siellä vain surisee.