Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Lääkkeet sekä päihteet jotka vaikuttavat taikasienten toimimiseen

Vieras · 64 · 50437

Poissa Ideakonsultti

    • Viestejä: 43
    • Karma: 0
    • Profiili
Ystävällä on Metyylifenidaatti eli ritalin, conserta jne lääkitys niin mitenkähän mahtaa vaikuttaa sienten toimintaan? Kun ei ole serotoniinin takaisinestäjä jne
"As I walk through the valley of the shadow of death
I take a look at my life and realize there's nothin' left"



Poissa mikale

    • Viestejä: 9
    • Karma: 3
    • Profiili
Itsellä on käytössä venlafaksiini masennukseen ja triptyl migreenin estoon (estää nykyään erittäin huonosti, siksi muita keinoja etsin), onko kenelläkään muilla näistä kokemuksia?

Olen kerran ottanut pienen annoksen, en ole ihan varma lasketaanko microdoseksi mutta sinnepäin. Fiiliksiä ei pahemmin tullut, korkeintaan sellainen ihan minimaalinen ”känni”, tosin olin myös ottanut jossain vaiheessa diapamin. Kuitenkin jälkeenpäin seurasi olotila joka varmaan oli jonkunlainen afterglow, menin yöuinnille ja taiteilin ja oli mukava olo, mikä siis kroonisesti masentuneelle oli aika jättimäinen voitto. Mukavahko ja ei-niin-masennuskeloihin-jumittunut fiilis jatkui pari viikkoa, mielellään jatkaisin microdousauksen kokeilua jos löydän jostain jotain kuvattavaa. Nyt myös aika jatkuvat päänsäryt kiusana.


Poissa Mafallda

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 4
    • Profiili
Itsellä ssri-lääkitys. Pitkästä aikaa taikasieniä 20 pienen kokeiluannoksella ja hyvin vaikuttivat.


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Jos olet henkilö joka ei koskaan ole käyttänyt benzoja, tai olet käyttänyt niitä ehkä kerran tai kahdesti elämäsi aikana, ja et myöskään käytä muita vastaavan kaltaisia aineita, niin aivan takuuvarmasti benzot tappaa ainakin sienitrippisi. Visuaalit eivät välttämättä poistu täysin ja jos olet todella ison sieniannoksen alla ja otit siihen nähden vain pienen annoksen benzodiatsepiineja niin saattaa trippisi pysyä osittain päällä, mutta ei tuollaisella tilalla ole enään mitään tekemistä puhtaan sienitripin kanssa.
Oletko itse ottanut monesti bentsoja? Ja millä annoksella, ja millä bentsoilla sienitrippi "katkeaa"?
Näihin bentsoihin liittyy aika paljon kaikkea juttua, joista ehkä just se riippuvuusriski tuntuu olevan se tunnetuin. Sit näistä voi pyöriä paljon lääkeväärennöksiä, ainakin uutisten mukaan.


Poissa Diogenes

    • Viestejä: 143
    • Karma: 16
    • Profiili
Jos olet henkilö joka ei koskaan ole käyttänyt benzoja, tai olet käyttänyt niitä ehkä kerran tai kahdesti elämäsi aikana, ja et myöskään käytä muita vastaavan kaltaisia aineita, niin aivan takuuvarmasti benzot tappaa ainakin sienitrippisi. Visuaalit eivät välttämättä poistu täysin ja jos olet todella ison sieniannoksen alla ja otit siihen nähden vain pienen annoksen benzodiatsepiineja niin saattaa trippisi pysyä osittain päällä, mutta ei tuollaisella tilalla ole enään mitään tekemistä puhtaan sienitripin kanssa.
Oletko itse ottanut monesti bentsoja? Ja millä annoksella, ja millä bentsoilla sienitrippi "katkeaa"?
Näihin bentsoihin liittyy aika paljon kaikkea juttua, joista ehkä just se riippuvuusriski tuntuu olevan se tunnetuin. Sit näistä voi pyöriä paljon lääkeväärennöksiä, ainakin uutisten mukaan.

Vasta oli uutisissa että pimeiden markkinoiden bentsoissa on havaittu fentanyylia.

Näin ohimennen pitää mainita että jos Suomessa käytettäisiin Kava Kavaa bentsoriippuvuuden korvaushoitona niin sillä loppuisi sekin vitsaus, mutta menee varmaan vielä useampi vuosikymmen että tätä edes harkitaan.
The awareness of luminous emptiness in all things is the radiant dawn of the stainless peace.


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Vasta oli uutisissa että pimeiden markkinoiden bentsoissa on havaittu fentanyylia.

Näin ohimennen pitää mainita että jos Suomessa käytettäisiin Kava Kavaa bentsoriippuvuuden korvaushoitona niin sillä loppuisi sekin vitsaus, mutta menee varmaan vielä useampi vuosikymmen että tätä edes harkitaan.
Kuulostaa aika huimalta, et näihinkin pitää sitä fentanyyliä mennä työntämään.


Poissa muumi0

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Itse olen popsinut bentsoja päivittäin vuodesta 2007, kun ilmankaan ei enää voi olla. Nykyisin menee todella pienellä annoksella, eli 2x 0,5mg per päivä. Lääkkeen vaikutusta en ole huomannut enää kymmeneen vuoteen muuten kuin jos unohtaa ottaa pillerin, niin alkaa tulla vieroitusoireet 12 tunnin kohdalla. Silokkeja olen kokeillut pari kertaa ja ihan ok trippi tuli. Otin lähinnä maltillisesti josko auttaisi masennukseen. Ja auttoihan ne. En kyllä huomannut, että bentso olisi mitenkään sienen vaikutusta blokannut. Liekö sitten syynä se, että bentsojen toleranssi on suht kova. Varmaan saa ottaa jotain 6mg kerralla, että vaikuttaa enää mitenkään. Nyt vasta luin tästä aiheesta ekaa kertaa.
Yksintein tässä kysyn, että onko tutkittua tietoa tai kokemusta miten sienet ja conserta vaikuttavat yhdessä?


Poissa Diogenes

    • Viestejä: 143
    • Karma: 16
    • Profiili
Lainaus
Kuulostaa aika huimalta, et näihinkin pitää sitä fentanyyliä mennä työntämään.

Fentanyyli on sellainen aine että opioidien käyttäjätkään eivät siitä tykkää ja koska se on erittäin halpaa niin sitä käytetään jatkeaineena vähän vaikka mihin.

Itse olen popsinut bentsoja päivittäin vuodesta 2007, kun ilmankaan ei enää voi olla. Nykyisin menee todella pienellä annoksella, eli 2x 0,5mg per päivä. Lääkkeen vaikutusta en ole huomannut enää kymmeneen vuoteen muuten kuin jos unohtaa ottaa pillerin, niin alkaa tulla vieroitusoireet 12 tunnin kohdalla. Silokkeja olen kokeillut pari kertaa ja ihan ok trippi tuli. Otin lähinnä maltillisesti josko auttaisi masennukseen. Ja auttoihan ne. En kyllä huomannut, että bentso olisi mitenkään sienen vaikutusta blokannut. Liekö sitten syynä se, että bentsojen toleranssi on suht kova. Varmaan saa ottaa jotain 6mg kerralla, että vaikuttaa enää mitenkään. Nyt vasta luin tästä aiheesta ekaa kertaa.
Yksintein tässä kysyn, että onko tutkittua tietoa tai kokemusta miten sienet ja conserta vaikuttavat yhdessä?

Voi olla että bentsot eivät enää abortoi trippiä jos niihin on isompi toleranssi. Tsemppiä, oon lukenut että bentsot ei ole riippuvuutena muutenkaan helppo juttu.

Metyylifenidaatti (Concerta) + psilosybiini ei ole suoranaisesti terveydelle vaarallinen kombo mutta niillä on alhainen synergia ts. trippi ei ole välttis kovin miellyttävä. Itse jättäisin kombottamatta tai jos kokeilisin kombona niin tavallista pienemmillä annoksilla.

Monet joilla on esim. ahdistuneisuushäiriö/masennus/ADHD käyttävät psilosybiiniä/LSD:tä microdosetuksen muodossa. Parhaillaan vois auttaa pääseen irti kokonaan bentsoista. Jotkut kans vannoo CBD:n nimeen (ite en oo kokeillut oikeaa CBD:tä, yleensäkin jos sitä ostaa kannattaa olla tarkkana ettei osta vahingossa CBD-A:ta (vaatii dekarbolysoimisen toimimiseen) tai hampunsiemenöljyä joka ei toimi ollenkaan).
The awareness of luminous emptiness in all things is the radiant dawn of the stainless peace.


Poissa Mental

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
Itsellä lääkityksenä Deprakin, Peratsin, Mirtazapin ja Sertalin Hexal. Lisäksi on Opamoxia jota ajattelin käyttää jos menee matka pieleen. Yritin tuossa taannoin hommata pientä annosta sieniä mutta en saanut. Kaverini suositteli kasvattamaan itse niin saa mitä haluaa. En tiedä miten lääkitys vaikuttaa sienten kanssa ja pitääkö sitä hieman vähentää tai tauottaa. Sairauteni on skitsoaffektiivinen häiriö. Skitsofreniapuoli on ollut hallinassa oikeastaan 1990-luvulta lähtien. Maaninen puoli todettiin muutama vuosi sitten kun huomattiin että maaniset ja masennusjaksot vaihtelivat tasaisesti. Maanisessa tilassa tulee tehtyä kaikkea tyhmää kuten vaikka rommuttaa talouden.

Käyttöni siis olisi puhtaasti lääkinnällistä. Lähinnä syvissä masennustiloissa haluaisin koittaa miten sienet toimivat. Nyt kävin ETC-hoidossa 15 kertaa. Olo on hyvä ja tasapainoinen joten en nyt välttämättä tarvitse sieniä. Kuitenkin uteliaisuus on kova ja haluaisin kokeilla miten ne vaikuttavat ja minkälainen matka on. Näen jatkuvasti ilmeisesti painajaisia koska olen jo monta kuukautta herännyt joka aamu hiestä märkänä. Unista en muista mitään ja jos muistan niin ehkä jonkin ahdistavan tunteen. Olen etsinyt tietoa ja lukenut täältäkin kokemuksia ja ohjeita. Onko kokeilu minulle vaarallinen?

Niin, ja Peratsin tulee kolmen viikon välein injektiona joten sitä en voi vähentää tai keskyttää. Enkä haluakkaan koska en halua skitsofrenian oireita takaisin.


Poissa saulisilokki

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Mental: sinuna miettisin kahdesti ennen kuin alkaisin kokeilemaan onneani tuon cocktailin kanssa.
Tuossa ei ole yksi eikä kaksi lääkeainetta, jotka vaikuttavat sienien toimintaan.

Jos olosi on nyt tasapainoinen ja hoito toimii, en menisi riskeeraamaan sitä. Se että olet onnistunut saamaan pääkopan tuohon tilaan on varmasti vaatinut työtä, eli vaakakupissa on aika paljon.

Skitsoaffektiivinen on itselleni suht tuntematon diagnoosi, mutta käsittääkseni päihteet voivat vaikuttaa tilaan?

Ei ole missään nimessä tarkoitus lannistaa (olen itsekin päätynyt aiheen pariin samoista syistä), aikuisena ihmisenä teet omat päätöksesi.

Haluaisin muistuttaa kaikille muillekin, että sienten kanssa on tärkeää että ottaa selvää kaikkien käyttämiensä lääkkeiden yhteisvaikutuksista. Linkitin tähän yhden kaavion, joka antaa osviittaa mutta on siltikin hyvin suppea.

https://www.reddit.com/r/unclebens/comments/ijxmtn/antidepressants_and_psychedelics_drug_interaction/
https://www.trippingly.net/lsd-studies/2018/9/25/drug-interaction-chart



Poissa AlexaKa17

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Hei! Voisiko joku kertoa pystyykö Sertralinia (SSRI) lääkettä syömään sienten kanssa ongelmitta? Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia? Kiitos vastauksesta!


Poissa Diogenes

    • Viestejä: 143
    • Karma: 16
    • Profiili
Hei! Voisiko joku kertoa pystyykö Sertralinia (SSRI) lääkettä syömään sienten kanssa ongelmitta? Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia? Kiitos vastauksesta!

Ei ole henk. koht kokemusta mutta kaikkiaan vaikuttaa siltä Shroomeryn puolella että psilosybiinin vaikutukset ovat huomattavasti heikompia kun käyttää sertraliinia lääkityksenä ja riskiä serotoniinisyndroomaan ei välttämättä ole. Suosittelen lukemaan sieltä kokemuksia hakusanoilla esim. "shroomery sertraline (tai zoloft, joka on yleisin brändi sertraliini SSRI-lääkkeille jenkeissä) psilocybin" tjsp. ja tarkastamaan vaikka toiseen kertaan tuon väitteeni serotoniinisyndrooman riskistä.
The awareness of luminous emptiness in all things is the radiant dawn of the stainless peace.


Poissa Niitty

    • Viestejä: 8
    • Karma: 2
    • Profiili
Mahtaako gabapentiinillä ja baklofeenillä olla minkäänlaista vaikutusta yhdessä psilosybiinin kanssa.