Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Neonvärit?

Poissa Horttonisti

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 6
    • Profiili
Tervehdys. Olen tässä parin vuoden aikana matkustellut noin 6 tai 7 kertaa. Silokkeja ja annostuksena 2 - 3,5g
Pinnat elävät, hengittävät ja musiikki tuntuu mahtavalta. Viime kerralla kaverina oli serkkumies joka oli pitkään halunnut kokeilla myös tätä luonnon tarjoamaa lääkettä. 2g oli taas kuivapaino ja settingsit yms kunnossa...
Kaikki meni odotusten mukaan ja serkullekkin jäi hyvä fiilis.
Mutta minua peräti hieman karehduttaa kun hän kertoi että musiikin erinomaisiuden lisäksi hän näki kauniita neonvärisiä kuvioita!!  Ihan silmät auki siis.
Hemmetti, minä en ole ikinä nähnyt sellaisia. Silmät suljettuina kenties jotain sinnepäin, muttei tuollaista.
Onko muilla kuinka yleistä tuollaiset neonvärit maisemissa?
Todettakoon vielä että silokit olivat samaa satoa, eikä niistä pitäisi johtua ainakaan huomattavasti Psilosybiinin voimakkuden erot..


Poissa Enteogeeni

    • Viestejä: 64
    • Karma: 6
    • Profiili
Silmät auki en juurikaan näe, mutta suljettuina kyllä. Erittäin puhtaita värejä ja kuvioita. Kasvoja, sarjakuvahahmoja, eläimiä, taruolentoja, abstraktia taidetta. Ensimmäisellä tripillä muun muassa loputtomiin jatkuva "halli", jonka moniväriset pylväät kieppuivat, taipuivat ja muuttivat alati muotoaan ja kuviointiaan. Silmät auki visuaalit sulautuvat muuhun maisemaan ja ovat vaimeampia. Oma peilikuva on joskus ollut mielenkiintoinen tarkasteltava petomaisine piirteineen.

Niin ja musiikki voi todella viedä mukanaan. Kerran havahduin siihen, että en ollutkaan musiikki, vaan että se tuli ulkopuoleltani.