Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Kratom

Poissa Diogenes

    • Viestejä: 143
    • Karma: 16
    • Profiili
Sain pussukan Kratomia toissapäivänä.

Tätä kun olen fiilistellyt niin... tykkään. Omalla kohdalla vaikutukset on käytännössä täysi vapautuminen kaikesta ahdistuksesta ja stressistä. Näin PTSD:tä potevana ihan järkytön helpotus. Euforia ja yleinen hyvinvoinnin tunne on verrattavissa kannabikseen. Olo ei tosin ole pilvinen, vaan enemmänkin "maanläheinen" ja hyvin tervehenkinen. Kaikki epämiellyttäväkin puurtaminen tuntuu mielekkäältä ja palkitsevalta. Olo on energinen mutta ei sellainen pakonomaisen energinen mitä kofeiinista herkästi tulee.

Hyvin samantyyppinen kuin esim. CBD-dominantit kannabislajikkeet, mutta eroaa vaikutuksilta siitä että pään ympärillä ei tunnu ns. "pilvivannetta" ja vaikutus on vieläkin emotionaalisesti rauhoittavampi mutta samalla fyysisesti stimuloivampi. Psykedeelisiä elementtejä ei tässä myöskään ole läsnä mitä monissa kannabislajikkeissa. Jouduin itse lopettamaan polttelun joku aika sitten kun se teki lähinnä levottamaksi.

En vaan tiedä miten tähän tulisi suhtautua, kun kyseessä on kuitenkin (mieto) opiaatti-reseptoreiden kautta toimiva aine johon voi syntyä myös riippuvuus. Saatavuus tuntuu myös olevan suhteellisen heikkoa. Mielenkiintoinen kasvi joka tapauksessa.

Onko muilla tästä kokemuksia?
The awareness of luminous emptiness in all things is the radiant dawn of the stainless peace.


Poissa Mmtoxicd

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Kyllä on olen käyttänyt kratomia päästäkseni opiaateista eroon hyvällä menestyksellä. Käytin n. 10v Oxyja, subua, tramaleita yms. Kolmessa viikossa pääsin pahimmista vieroitusoireista eroon ja olen pystyny toimimaan täysin normaalisti kratomin avulla. Käyttämäni kratom lajike on Maeng Da mikä on omalla kohdallani osoittanut parhaaksi olen kokeillut, Bali, Thai, sekä Malaysia lajikkeita, mutta ne eivät olleet tarpeeksi vahvoja. Otan kaksi annosta päivässä aamulla ja illalla 4-5g sekoittaen jugurttijuomaan. Ja toimii kyllä mukavan piristävästi ja vie ahdistuksen pois hyvä fiilis tulee ja saan siitä hyvän boostin päivään.


Poissa Mmtoxicd

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Tosin 10g annoksella saan kyllä hyvinkin hyvät olot, jos haluan ja toimii juurikin kuten kuvailit.  ;)


Poissa Diogenes

    • Viestejä: 143
    • Karma: 16
    • Profiili
Kyllä on olen käyttänyt kratomia päästäkseni opiaateista eroon hyvällä menestyksellä. Käytin n. 10v Oxyja, subua, tramaleita yms. Kolmessa viikossa pääsin pahimmista vieroitusoireista eroon ja olen pystyny toimimaan täysin normaalisti kratomin avulla. Käyttämäni kratom lajike on Maeng Da mikä on omalla kohdallani osoittanut parhaaksi olen kokeillut, Bali, Thai, sekä Malaysia lajikkeita, mutta ne eivät olleet tarpeeksi vahvoja. Otan kaksi annosta päivässä aamulla ja illalla 4-5g sekoittaen jugurttijuomaan.

Mulla taas on taustalla alkoholismi. Olin 3 vuotta juomatta mutta tänä vuonna retkahdin. Tällä viikolla oon juonut 1/4-siitä määrästä alkoholia mitä yleensä juon ja nekin sen jälkeen kun kratomit loppui. Tuntuu että alkoholi ei maistu kratomin vaikutusten alla ollenkaan. Taustalla varmaan se että sekä alkoholi että opiaatit vapauttavat endorfiinia + dopamiinia aivoissa ja Kratomilla sama tapahtuu sama mutta vähäisemmillä haittavaikutuksilla.

Tuli myös huomattua että kratomin vaikutuksissa on eroja annostuksen mukaan. Pienemmät annokset (1-3g) on enemmän euforisia ja energisiä suuremmat (3-6g) ahdistusta poistavia ja klassisia oppareita muistuttavia.

Luin että lajikkeiden väreillä (pun, valk, vihr) ei ole mitään käytännön eroa vaikutusten suhteen vaan se lehtierä mistä jauho valmistetaan voi heittää paljonkin vaikuttavien alkaloidien määrässä. Eri tuotenimet ja väristandardit ovat lähinnä markkinointikikka. Toisin sanottuna "lajikkeiden" välisessä vahvuudessa ei ole niinkään eroa vaan enemmänkin siinä missä määrin vaikuttavia aineita on kussakin erässä läsnä. Tietyillä valmistajilla on vaan paremmat laatustandardit.
The awareness of luminous emptiness in all things is the radiant dawn of the stainless peace.


Poissa Diogenes

    • Viestejä: 143
    • Karma: 16
    • Profiili

Tuli taas hankittua Kratomia. On tämä mainio yrtti.  :D Tuli myös pitkästä aikaa hankittua pilveä ja sanotaan että siinä missä vastaleivotut suklaakeksit ja kahvi menee yhteen niin kannabis ja kratom sopii yhtä hyvin.

Vertailin omaa alkoholinkäyttöä Kratomin kanssa ja ilman ja huomasin että niinä aikoina kun olen käyttänyt Kratomia alkoholinkulutus on tippunut n. 50-70%. Tekisi mieli lopettaa juominen kokonaan.

The awareness of luminous emptiness in all things is the radiant dawn of the stainless peace.