Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Käsi ylös virheen merkiks!!! 10-kaljaa ja 20-grammaa kuivaa cubensista

Poissa VeePee

    • Viestejä: 21
    • Karma: 6
    • Profiili
Se on sitä kun alkoholi heikentää tota ajattelua ja madaltaa kynnystä tehdä enemmän tyhmiä asioita nopemmalla temmolla.
Kiitos Veepee rohkeudesta jakaa tämä hurja kokemus. Toivottavasti joku voisi oivaltaa tästä jotain ennen kuin päätyy humalapäissään toteuttamaan samaa. Monet asiat on vaan sellasia että ne joutuu oppimaan oman kokemuksensa kautta.
Itse yhdistin tukevaan viski känniin tuhdin määrään LSD:tä ja se oli oma oppikouluni kännitrippailun parissa.

Kaikkea hyvää ja hyvää kesän jatkoa veepee

Mua on jäänyt mietityttämään tuo viski-lsd yhdistelmä, kuinka tässä sitten lopulta kävi?
Nyt jo jaksaa omalle reissulle hymyillä ☺


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Miksi olisi? Miksi isompi annos vaikuttaisi psilosiinin hajoamiseen?
No siis tarkoitin lähinnä sen matkan luonteen yms. takia, et olisiko niissä tarpeeks korkealle mennessä jotain samaa ???



Poissa ruoja

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 122
    • Karma: 30
  • Juodaanko vähän Varjosahtia?
    • Profiili
Miksi olisi? Miksi isompi annos vaikuttaisi psilosiinin hajoamiseen?
No siis tarkoitin lähinnä sen matkan luonteen yms. takia, et olisiko niissä tarpeeks korkealle mennessä jotain samaa ???

Pitäisi päästä testaamaan DMT:tä että voisi sanoa, mutta anekdoottina sanon että muiden DMT kokemuksia lukeneena oon kyllä päässy samankaltaisiin kokemuksiin sienillä. Mutta tässäki on niin monta kysymysmerkkiä että eipä sitä pysty sanomaan lopulta mitään ennenku testaa. Se miten ite tulkittee toisen kirjotettua tekstiä kokemuksesta jota on yleensä liki mahdoton selittää ainakaan tarkasti ja sen vertaaminen omaan kokemukseen, joka sekin on kokemuksen jälkeen taas tuollainen "pelkkä" muistikuva. Niinku meinaan sitä että vaikka kuinka tarkasti muka muistaa kokemuksen, on se sitte taas melkonen perseelleen lentäminen kun se seuraava jykevä kokemus on ns. päällä.


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Niinku meinaan sitä että vaikka kuinka tarkasti muka muistaa kokemuksen, on se sitte taas melkonen perseelleen lentäminen kun se seuraava jykevä kokemus on ns. päällä.
Tää on kyllä ihan totta. Helpolla muistaa vaan ne "kohokodat" mut kaikesta muusta vaan vähän hataria muistikuvia. ???


Poissa Dimension

    • Viestejä: 26
    • Karma: 3
    • Profiili
Se on sitä kun alkoholi heikentää tota ajattelua ja madaltaa kynnystä tehdä enemmän tyhmiä asioita nopemmalla temmolla.
Kiitos Veepee rohkeudesta jakaa tämä hurja kokemus. Toivottavasti joku voisi oivaltaa tästä jotain ennen kuin päätyy humalapäissään toteuttamaan samaa. Monet asiat on vaan sellasia että ne joutuu oppimaan oman kokemuksensa kautta.
Itse yhdistin tukevaan viski känniin tuhdin määrään LSD:tä ja se oli oma oppikouluni kännitrippailun parissa.

Kaikkea hyvää ja hyvää kesän jatkoa veepee

Mua on jäänyt mietityttämään tuo viski-lsd yhdistelmä, kuinka tässä sitten lopulta kävi?
Nyt jo jaksaa omalle reissulle hymyillä ☺
No  sanottakoon ensin että en ole perusluonteeltani väkivaltainen enkä sairasta mitään psykoosisairauksia. Tästä on jo vuosia aikaa ja päihtymykseni vuoksi en muista kaikkea mutta pähkinänkuoressa...

 Olin ravintolassa ja olin juonut runsaasti viskiä vaikka tiedän että tämä väkijuoma ei minulle sovi. Siinä tukevassa humalassa muistin että olispa kiva buustata iltaa LSD:llä. Menin kotona käymään (Taxilla tietysti) kun muistin että pakastimeni uumenista muutama lappu löytyy. En lähde arvuuttelemaan lappujen vahvuutta mutta tiesin että yksi lappu on paljon kun 1/4 osakin pärisi jo mukavasti. Söin kaksi lappua ja takaisin baariin(kuka vitun hullu haluaa lappupäissään baariin?)

No minä halusin! Siinä kävi sitten niin että kun laput ampuivat niin se nuosuvaihe oli jotenkin tosi jyrkkä ja ei siinä mitään mutta kun musta alkoi tuntua siltä että kaikki ihmiset haluavat tehdä mulle jotain pahaa ja homma eskaloitu siihen että en muista vieläkkään mistä olin saanut veitsen ja en ollut enää siellä baarissa mutta oli helmikuu ja oli pakkasta ja olin riisunut paidat pois. 
Minulle oli soitettu poliisit uhkaavan käytöksen takia ja joku oli nähnyt minulla veitsen. En satuttanut ketään veitsellä ja poliisipartio löysi minut kotoa nukkumasta. Vaimoni oli tehnyt minusta  ilmoituksen koska oli ollut peloissaan kun olin pyörinyt kotona veitsi kädessä useita tunteja. En osaa itse laittaa oikein aikajanalle kellonaikoja ja tapahtumia mutta vaimoni kertoi että poliisit olivat päättäneet että jättävät minut nukkumaan eivätkä vie minua putkaan ja jos herään agressiivisena niin soitto ja tulevat hakemaan minut. Ihmettelen että eivät vieneet mua väkisin kun veitsikin oli löytynyt keittiön lattialta.

Kun heräsin niin häpeä oli niin kova että poistin itseni sosiaalisestamediasta ja leikkasin puhelimen simkortin ja meni jotain 3viikkoa ennen kuin uskalsin käydä edes pihalla. En muistanut enkä tiennyt että kuka oli mahdollisesti nähnyt ja mitä?

Ei koskaan enää! En sotke alkoholia ja psykedeelejä.


Poissa VeePee

    • Viestejä: 21
    • Karma: 6
    • Profiili

Kun heräsin niin häpeä oli niin kova että poistin itseni sosiaalisestamediasta ja leikkasin puhelimen simkortin ja meni jotain 3viikkoa ennen kuin uskalsin käydä edes pihalla. En muistanut enkä tiennyt että kuka oli mahdollisesti nähnyt ja mitä?

Ei koskaan enää! En sotke alkoholia ja psykedeelejä.

HuH, melko karseita oppitunteja, ei näitä kellekkään soisi koettavaksi.
On näissä sekopäisissä tarinoissa onneksi edes hitunen huumoria, vaikkakin mustaa sellaista.


Poissa ruoja

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 122
    • Karma: 30
  • Juodaanko vähän Varjosahtia?
    • Profiili
Niinku meinaan sitä että vaikka kuinka tarkasti muka muistaa kokemuksen, on se sitte taas melkonen perseelleen lentäminen kun se seuraava jykevä kokemus on ns. päällä.
Tää on kyllä ihan totta. Helpolla muistaa vaan ne "kohokodat" mut kaikesta muusta vaan vähän hataria muistikuvia. ???

Tai kyllä ne itellä voi olla varsin tarkkojaki muistikuvia myös niistä ei-niin-kohokohdista mutta siitä puuttuu se tunne vai miten sen sanois. Sitten kun se kokemus taas on päällä, vaikka jokainen kokemus on erilainen, tulee se "niin tämmöstäkö tää oliki, wau". Muistaa sen tunteen jotenki, mutta kun ei tunne sitä niin siitä sitten kuitenki puuttuu 80%. Niistä muistikuvista. No ehän mää tätä osaa selittää :D


Poissa jkt666

    • Viestejä: 52
    • Karma: 9
    • Profiili
Henk.kohtasesti ei tule mieleenkään lähtee mihinkään kun jotain arvokasta nauttinut.


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Tai kyllä ne itellä voi olla varsin tarkkojaki muistikuvia myös niistä ei-niin-kohokohdista mutta siitä puuttuu se tunne vai miten sen sanois. Sitten kun se kokemus taas on päällä, vaikka jokainen kokemus on erilainen, tulee se "niin tämmöstäkö tää oliki, wau".
Tämähän se just ois. Siis muistaa suunnilleen sen kokemuksen, mut ei sitä sen hetkistä tuntemusta.
Vaikka sillon se muutaman tunnin matka tuntuu pitkältä ajalta ja hyvin intensiiviseltä, niin se on jälkeenpäin ajateltuna aika nopeasti mennyt aika.

Eli periaatteessa sillä ei ole merkitystä, vaikka takana olisi useampi sata matkaa, kun jokainen matka on aina erilainen, uusi ja intensiivinen kokemus?


Poissa ruoja

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 122
    • Karma: 30
  • Juodaanko vähän Varjosahtia?
    • Profiili
Eli periaatteessa sillä ei ole merkitystä, vaikka takana olisi useampi sata matkaa, kun jokainen matka on aina erilainen, uusi ja intensiivinen kokemus?

Näin meikä asian ainakin ajattelee, näkee, tai sille tuntuu :D Intensiivisyys toki on aina monesta asiasta kiinni. Jo ihan juuritasolla annostuksen koosta. Mutta jokainen matka annoksesta huolimatta on erilainen ja sinällään uniikki. Ja se tunnepuoli myös. Tosin monesti on se tuttu tunne että "jahas, tänne taikamaailmaan sitä taas tupsahdettiin :D" että ei ne ihan täysin erilaisia kuitenkaan ainakaan itselläni ole. Ja harvoinpa tulee semmosta fiilistä että "onhan tämä jo nähty.." vaikka sattuis olemaan useampi reissu vähän lyhemmän aikavälin sisällä takana.

EDIT: mutta niin ja kuten sanottu, jokainen matka on erilainen. Varmaa on se että joskus tulee se viimeinen matka. Tavalla tai toisella  :)


Poissa VeePee

    • Viestejä: 21
    • Karma: 6
    • Profiili
Tämähän osu taas päivään!!! tuntuu että aika yksin kuljetaan, päivä kerrallaan.

Niinku meinaan sitä että vaikka kuinka tarkasti muka muistaa kokemuksen, on se sitte taas melkonen perseelleen lentäminen kun se seuraava jykevä kokemus on ns. päällä.
Tää on kyllä ihan totta. Helpolla muistaa vaan ne "kohokodat" mut kaikesta muusta vaan vähän hataria muistikuvia. ???

Tai kyllä ne itellä voi olla varsin tarkkojaki muistikuvia myös niistä ei-niin-kohokohdista mutta siitä puuttuu se tunne vai miten sen sanois. Sitten kun se kokemus taas on päällä, vaikka jokainen kokemus on erilainen, tulee se "niin tämmöstäkö tää oliki, wau". Muistaa sen tunteen jotenki, mutta kun ei tunne sitä niin siitä sitten kuitenki puuttuu 80%. Niistä muistikuvista. No ehän mää tätä osaa selittää :D