Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Tekstin koko käyttöliittymissä? (Sienten syömisestä peräkkäisinä päivinä)

Poissa Kubota

    • Viestejä: 11
    • Karma: 0
    • Profiili
Otsikon teksti on vähän tyhmä. Tämä kaikki lähti siitä että eilen söin sieniä, join kaljaa, kaikki oli kivaa ja silleen.

Tänään sitten päätin testata että toimiiko sienet toisena päivänä? Söin 0,8g sieniä viskipaukun mukana. Olin jo unohtanut sienet (eli evät toimineet) kunnes katsoin tietokonetta:
tietokoeneella eiro ohjelmien tekstit näyttivät tavallista pienemmiltä. Sama tapahtuu normaalistikin sienten vaikutuksen alaisena. Mutta mitään muuta vaikutusta en huomannut.

Omalla kohdalla vaikuttaa turhalta syödä sieniä toisena päivänä. Olen lukenut että joillakin toimii sienet useampana päivänä? Pitääkö silloin ottaa isompi annos kuin tavallisesti?


Poissa ruoja

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 122
    • Karma: 30
  • Juodaanko vähän Varjosahtia?
    • Profiili
Otsikon teksti on vähän tyhmä. Tämä kaikki lähti siitä että eilen söin sieniä, join kaljaa, kaikki oli kivaa ja silleen.

Tänään sitten päätin testata että toimiiko sienet toisena päivänä? Söin 0,8g sieniä viskipaukun mukana. Olin jo unohtanut sienet (eli evät toimineet) kunnes katsoin tietokonetta:
tietokoeneella eiro ohjelmien tekstit näyttivät tavallista pienemmiltä. Sama tapahtuu normaalistikin sienten vaikutuksen alaisena. Mutta mitään muuta vaikutusta en huomannut.

Joo. Hieman samanlainen tapaus on meikällä kans. Nappasin gramman silokkeja oluen kyydittämänä. Edellispäivänä oli tullut testattua pienempi annos. Tunnin jälkeen luovutin jo efektien odottelun mutta sitten tietokoneella huomasin kuinka kaikki näkyi vähän niinku 3d:nä. Kirjaimet tuli ulos näytöstä jne. No siitäpä sitten lähtiki aivan jytkällä reissu lopulta :D

Omalla kohdalla vaikuttaa turhalta syödä sieniä toisena päivänä. Olen lukenut että joillakin toimii sienet useampana päivänä? Pitääkö silloin ottaa isompi annos kuin tavallisesti?

Omien kokemusten perusteella joo. Harvemmin voi omassa tapauksessa perustella toisen päivän reissua oikein millään tapaa. Mutta toimii se, riippuen varmasti paljolti ihmisestä. Niinhän ne sanoo että keskimääräisesti pitäs ottaa seuraavana päivänä 300% annos että saavuttaa samat efektit kuin edellisellä kerralla.

Tässä toinen anekdootti: Mökillä 3g teet naamaan kaverin kans kumpikin. ~4h päästä toinen 3g (jotkut puhuu kohtuu välittömästä toleranssista, tuntien sisällä nouseva). Kaverilla tuntui hyvin vähän (oli MT lääkitys joka tiettävästi vaikuttaa, ensimmäinen reissu oli kaverin eka ja oli kyllä jytäkkä reissu sekin :D) ja meikällä tuntu aivan uudelta reissulta. Henkisesti vaan semmosta haipakkaa kaks erillistä reissua (todella) lyhyen ajan sisään että tuskin tulee toistettua :)