Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Foorumilaisten käyttämät päihdeaineet?

Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Minä olen aina kuvannut visuaaleilla olemassa olevan muuntumista: esimerkiksi värikkäämmäksi, kolmiulotteisemmaksi tai tarkemmaksi kuitenkin kohteen pysyen samana, hallusinaatiolla taas jotain mitä ei ole vaan näkee sen silti.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Trapped

  • Vieras

Pixie

  • Vieras
Tuntuu tosi hyvältä se, että viimeisin päihde johon oon koskenut, on DMT.

Alkoholia ja tupakkaa oon lähinnä maistellut, eikä oikein inspaa. Sen sijaan psykedeelit tuntuu tosi avartavilta, ja siihen mun päihteidenkäyttö lähinnä rajautuukin, kannabiksen lisäksi (jonka käyttö mulla on viime aikoina kummallisesti muuttunut tosi vähäiseksi, tuntuu vaan et meen siitä sellaiseen jumitilaan jota en just nyt kaipaa). En oo innostunut ajatuksesta, että tulisin ees käyttämään jotain opiaatteja tai vastaavia. Oon jokseenkin tarkka siitä, mitä elimistööni tungen, ja miten kyseiset aineet sit vaikuttaa.

Tässä jo mainittujen lisäksi on tullut testailtua sieniä, lsd:tä, 2ct-7, DOx (en tiä mikä do-systeemi oli kyseessä).
Ylivoimainen suosikkini oli pitkään sienet, DMT-hittieni jälkeen tämä kaikkien deelien äiti nousi kuitenkin ykkössijalle.


Poissa altair

    • Viestejä: 11
    • Karma: 1
    • Profiili
Onhan sitä tullut lyhyen elämäni aikana vaikka mitä turhaa ja ihanaa kehooni tungettua. Tupakastahan se kaikki aikanaan alkoi, nykyään poltan askin kahteen päivään, tosin vähentämään olen pystynyt radikaalisti ja lopettaminen mielessä tällä hetkellä. Alkoholia ei ole oikeastaan koskaa kovin paljoa mennyt, enkä siitä nykyään pahemmin välitä, pari kaljaa on jees!

Laittomuuksien puolelta on tullut tesmittyä: LSA, Psilosybiini sienet, Ganjabis ja tämän kemikaalinen sukulainen jwh-018, gbl, Salvia, DXM, bk-mdma, kodeiini ja 2c-e. Näin alkuun, ehkä jotain unohtui ehkä ei. Aika laajasti käytän päihteitä lähinnä mielenkiinnon vuoksi, tosin deelit ovat ne mitä minä etsin ja mihin haluaisin tutustua enemmänkin. Hamppua tulee polteltua erittäin paljon, tosin tänään jo toista päivää ilman joka on ehkäpä jo jonkinmoinen saavutus. :D Tulevaisuudessa tulen koskemaan pääsääntöisesti deeleihin, mutta en mdma:sta kieltäytyisi jos mahdollisuus tähän tulisi.
Hyvä sieni, parempi mieli! :)


Poissa Silo-P

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 267
    • Karma: 25
    • Profiili
Pyrin kokemaan elämäni aikana mahdollisimman monta eriä olotilaa. Tähän mennessä on tullut otettua alkoholia, jota virtasi nuorempana paaljon enemmän kuin nykyään, kannabista, sieniä, lsd, lsa, ryynejä, amfetamiiniä, DXM, bromo, e, kaverilta passit oopiumia onkohan muuta. No ihan sama. Pilven poltto vähentynnyt aika paljon näin syksyn tullen. DMT, meskaliini ja ayahuasca semmosii mulle mitä on must have joskus kokea. Hihaan ei kyllä mene, paitsi voishan sitä vaikka kuolinvuoteella viimestään... :)
''Nauti siitä mistä eniten sä pidät!''


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Tupakka on päivittäinen pahe, joka on rapisuttanut kuntoni manalaan. Kannabis viikonloppuja nostattamassa. Harvemmin alkoholia, kalja tai pari savujen kanssa, harvoin kännejä. Psykedeelit on äärettömän mielenkiintoisia. Kuitenkin kunnioitan omaa mieltäni ja näitä tajunnanovia avaavia aineita, enkä tuota itselleni liikaa henkisiä paineita trippaamalla kuukausittain, niinkuin eräs ystäväiseni haluaa ja painostaa. Mieleni ei jaksa sellaista. On hyvä antaa vähän tilaa ja aikaa sille maailmalle. En halua, että mielenkiinto loppuu. Siitä maailmasta ei saa tulla tylsä, tai joka kerta samanlainen paikka. Rakkauteni ja harrastukseni ovat sienet. Muita psykedeelejä on harvemmin tarjolla, mutta vielä tarkemmin aion tutustua LSD:hen, DMT:hen, ayahuasca, meskaliiniin ja salviaan. Raakaoopiumia, 2c-b:tä ja ekstaasia pidän myös mielenkiintoisina päihteinä joihin haluaisin tutustua...
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa mansikkapelto

    • Viestejä: 46
    • Karma: 0
    • Profiili
Koettu on sienet dxm alkoholi kannabis piri ja jotain ehkä mitä ei tuu mieleen. Noista menee nykysin vaan pilveä siniä ja joskus otan pari kaljaa. vielä haluaisin kyllä kokeilla esmes. meskaliinia ja ehkä dmt joku päivä. Deelit on kiinnostavia mutta, niissä kyllä pidän kohtuuden kerroissa ettei psyyke hajoo.
life's a piece of shit and when you look at it
life's a laugh and death's the joke it's true
you see it's all a show keep 'em laughin as you go
just remember the last laugh is on you.

always look at the bright side of life.
and always look at the bright side of life.


Poissa Aqvarium

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
  • LoveLife
    • Profiili
Mitähän noita on maisteltu.. kärppäreit, semei, pajarii, alkoholii ja tupakkaaki menee, salviaa, 2c-e, yopomurskaa (5-MeO-DMT), unikkoteet tullu keiteltyä, Jwh.. ja ekstaasii treidasin eilen silokkeihi ni sitäki on nyt jossai vaihees mahollisuus testata. ja monia muita haluun kyl koitella ja kokea mutta eihän tässä mikän kiirus ole  :D haha ja muskottipähkinää joskus koitin saada nieltyä mut se oli liian etovaa nieltävää (onneks) :D
In to the forest.


AdamKadmon

  • Vieras
Kahvi, tupakka ja kannabis on ollut nyt muutaman vuoden lähes jokapäiväisessä käytössä.

Psykedeelit ovat alkaneet kiinnostaa suuresti lähiaikoina(oikeastaan pyörineet satunnaisesti päässä kun niistä ekaa kertaa kuuli ala-/ylä-asteella.).

Tatteja päässyt vasta kaksi kertaa syömään, salviaa tuli tilattua viime syksynä, mutta kokoemus jäi aika laihaksi koska en oikein tule toimeen bongien kanssa.

LSD:n haluaisin kokea mutta porukat missä pyörin eivät ole niin psykedeeliset että niitä tulisi vastaan. Viime konemetsässä tarjottiin mutta en luottanut set&settingiin niin jätin väliin.

MDMA, DMT, meskaliini ja ayahuasca olisi myös mukava kokea. Ehkäpä eniten tuo ayahuasca.

Sivarissa työkaveri heitti viikonloppu päivystykseen testiksi lakkaa, mutta ei ollut ollenkaan minun juttu. Ei se pahalta vaikuttanut mutta ei omaltakaan.

Oopiumia olisi kyllä mukava kerran sauhuttaa.

Ainiin tuli kanssa testattua sitä spice goldia joskus aikoinaan ku se oli 'cuuminta hottia'.


Merlin

  • Vieras
- Kannabista poltan hyvin aktiivisesti aina kun sitä mestoilla on.  8) :)
- Amanitoja olen syönyt kerran (ja roima satsi olikin :D), harmittaa kun en nyt tänä syksynä päässyt keräämään.  :(
- Psilosybiinisienet. Tosin silokkeja en ole ikinä syönyt, vaan kotikasvatettuja ovat kaikki olleet.
- Happoa "kevyt" trippi, taisi olla noin 40 mics.
- DXM
- Salvia Divinorum
- Alkoholia kohtuudella joskus... en itse asiassa ole koskaan ollut kännissä.
- Tupakka ::)
- Kofeiinin käyttö?


Tiisku

  • Vieras
Kahvi, tupakka, alkoholi, ilokaasu, dxm, mdma, mda, 2-ct-7, lsd, lsa, 5-meo-Dipt, sienet, amfetamiini, bromodragonfly, kannabis, 1,4-BD, AMT

wishlist: dmt, 5-meo-dmt, meskaliini, ketamiini, 2-CB, DOM

asiat joita en halua kokeillakkaan: opiaatit, ryynit, imppaus (niin kai ilokaasu tähän kuitenkin kuuluu), rännäys yleensäkkään, salvia, synteettiset kannabinoidit

hiinä&hiinä: PCP, eetteri kertokaa kokemuksista vaikka yv:llä jos löytyy

En moralisoi kenenkään käyttöä tai aseta itseäni toisten yläpuolelle sen perusteella mitä he käyttävät. Jokainen ihminen tietää itse mitä tarvitsee,  ympäristön luomat paineet vaan vaikeuttavat sen kauhun tasapainon ylläpitämistä ja aiheuttavat ongelmia. 90% suomalaisista on päihdeongelma ; heillä on ongelma käsitellä objektiivisesti aihetta päihteet.

Edit: hiinä&hiinä lisätty


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
Kaikki päihteet ovat musta kiehtovia, mutta laittomia stimulantteja, opiaatteja tai lääkkeitä en kuitenkaan oo harrastanut.

Psykedeelit on yksi elämäni suurista rakkauksista. Pääosin ovat maistuneet sienet, happo, ayahuasca (lähinnä mimosa+harmala), vapotettu DMT ja salvia. Psykedeeliurani alkoi 2C-I:llä, josta on myös hyvät muistot. 2C-E tuli myös tuolloin testattua, pitäis tutkia lisääkin. Hiljattain 2C-B:n (hieman MDMA:n kaltainen, psykedeelinen empatogeeni) ja 2CT7:n parissa oon myös kokenut oikein terapeuttisia ja avartavia kokemuksia, tykkään kyllä. Oon tutkareiden suhteen hieman varautunut mutta kuitenkin avoin. Toivon, että niiden tieteellistä tutkimusta lisätään roimasti, jotta mahdolliset riskit selviävät.

Kesällä maistoin changaa, joka on vähänniinku poltettavaa ayahuascaa, ja se oli sanalla sanoen ihana kokemus. Kehollisesti hiton avaavaa, tajunnallisesti äärettömän inspiroivaa ja outoa vieraine tietoisuuksineen ja toismaailmallisine taidenäyttelyineen.


Lisäks oon tullut hieman tutuksi MDMA:n kanssa parin viime vuoden aikana. Kokemuksia on alle kymmenen, mutta jokainen niistä on ollut kaunis ja eheyttävä elämys. MDMA on ollut mulle kuin "instant zen" - todella syvä tuntemus siitä, että kaikki on sopivasti. Täyteläinen synkronisaatio tässä ja nyt - ei pelkoa, on tavallistakin sujuvampaa antaa tunteiden ilmaista itseään ja luottaa. Tällä on mielestäni aivan valtava potentiaali niin virallisemmassa terapiassa kuin ihan vaan ihmisten välisen vuorovaikutuksen ja luottamussuhteiden avartamisessa. Sen myötä kun tabut MDMA:n ympärillä murtuvat ja siitä tulee hyväksytympää, voin nähdä sen auttavan esimerkiksi perhesuhteiden sulavoittamisessa täysin käsittämättömillä tavoilla.

Olin MDMA:n suhteen pitkään tosi epäileväinen, kun olin kuullut siitä pelottelutarinoita. Jossain vaiheessa kävi ilmi, että merkittävin syy pelottelulle oli eräs tutkimus, jossa MDMA todettiin apinoilla neurotoksiseksi, ja joka paljastui jälkeenpäin jostain käsittämättömästä syystä MDMA:n sijaan metamfetamiinilla tehdyksi. MDMA ei toki ole täysin riskitön päihde, mutta suhteessa kuitenkin käsittääkseni laittomien päihteiden vähiten haitallisesta päästä, etenkin jos sitä ei rouski joka viikonloppu. Monet suosittelevat, ettei yli kahden kuukauden välein. Tästä ei tunnu olevan konsensusta. Kysyin asiasta MAPSin Rick Doblinilta, joka sanoi että mahdollisia fyysisiä haittoja suurempi huolenaihe on mahdolliset psyykkiset haitat; toisin sanoen, mikäli esimerkiksi emotionaalisessa elämässä alkaa ilmentyä esimerkiksi serotoniinivajeeseen viittaavia ongelmia, on varmastikin syytä vähentää käyttöä.


Diggaan toisinaan juoda perseet, se on musta aika avartavaa. Musta tulee vähän avoimemmin urpo ja luolamies. Tupakkaa otan toisinaan yhen hatsin kans, koska mulla ei oo siihen mitään toleranssia ja meen siitä aivan vitun sekasin ja sehän jos mikä on hassua.


Poissa Joonas

    • Viestejä: 56
    • Karma: 2
    • Profiili
Poltan savuja ja juon alkoholia, tosin alkoholia käytän vähenevissä määrin ja muutenkin aika hallitusti.

Psilosybiinisienet on sellanen jolla vedän aina lyhyessä ajassa useamman tripin ja sitte piä kuukauden / muutama taukoa ja nautin lisää. Kai.

LSAta käytin kesällä kun tuli tilattua HBWR:n siemeniä. Oli iha metkaa ja ois kiva kyllä tilata lisää, mutta kuumottaa ku sain vasta jälkeenpäin tietää että ovat jo huumausainelistalla!?

Sitten yksittäisinä kertoina oon koittanu LSD:tä, PCP:tä, ayahuascaa ja dexmiä.

Kärpässieniä oon myös testannu (muskimolia ja iboteenihappoa siis) ja mukavaa menoa on ollu, mutta hengellisemmät annokset olen jättäny toistaiseksi rauhaan; tuntuu että tää on vielä vähän liian raju aine mulle, pitänee kehittyä.

Nuorempana tupakkaa ja jotai lääkkeitä kokeilin myös mutta molemmat oli jotenki turhan olosia.


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
LSAta käytin kesällä kun tuli tilattua HBWR:n siemeniä. Oli iha metkaa ja ois kiva kyllä tilata lisää, mutta kuumottaa ku sain vasta jälkeenpäin tietää että ovat jo huumausainelistalla!?

En kyllä löytänyt tuota LSA:ta huumausainelistalta, vain tuolta lääkeainelistalta. Oletko varma, että se on siellä? Noi on kyllä yksi epäselvimmistä järjestelmistä ikinä nuo huumausainelistat, kun niin eri paikoissa...

EDIT: Aa, lysergihappo on huumausaineen valmistukseen käytettävä aine tuon sosiaali- ja terveysministeriön asetuksen mukaan... Mutta en kyllä tiedä, miten tuo heijastuu tämän asian lainsäädäntöön. Jännää...
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
Been there:
  • Tupakka. Siirryin pysyvästi Manitouhun.
  • Alkoholi. Satunnaisesti ja vähän kerralla. En ole ollut humalassa neljään vuoteen.
  • Kannabis. Pidin hiljattain vuoden tauon, tämä syksy melkein päivittäin.
  • Koiruoho. Poltettuna ja teessä. Jälkimmäinen miellyttävämpi.
  • Tulisalvia. Edellisen kanssa poltettuna. Heikko vaikutus (?).
  • Muskottipähkinä. Kerran kokeilin (23g), elämäni toiseksi psykedeelisin kokemus.
  • Kodeiini.
  • Etyylimorfiini.
  • Kapsaisiini.
  • Imovane. Ikävän käyttökokemuksen myötä en ole enää koskenut.
  • Zolpidem. Toimivat rajusti. Ei enää näitä. Ks. edellinen.
  • Rivarit. Bentsoista miellyttävin kokemus. Seuraavan ohella.
  • Temgesic.
  • Opamox.
  • Nargila. Määrittele päihde.
  • Buventol. Astmalääke reseptillä. Dopingiksi tämäkin lasketaan.
  • ...

En kuitenkaan ideologisella tasolla mitenkään ylistä lääkkeitä. Kannabis on (toistaiseksi) selkeä suosikkipäihde. Kofeiinia en käytä kuin teessä, tosin absolutisti olen vain teoreettisesti. Jääkahvi kun on vaan niin ihanaa (ulkomailla sallin itselleni moista hedonismia).

To-do:
  • Psilosybiinisienet. Innostuin tänä vuonna. Parhaillaan neitsytmatkan set&setting.
  • LSD.
  • LSA.
  • DMT.
  • DXM.
  • MDMA.
  • Meskaliini.
  • Salviat.
  • Ayahuasca.
  • Peyote.
  • Kokaiini.
  • Diapam. Hallussa ensikokeilun eväät.

Kokeakseni.

Tämähän oli mielenkiintoinen rippi. Käyn editoimassa, jos jotain uupuu.

Päivitetty 3.12.2010.
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~